Bana Taohun Anlat :)) -Part4 The Lost Planet Konserleri

Her yazının en başında olduğu gibi diğer partların linklerini verelim hemen^^
Okumayanlar için

part1

part2

part3

Bu partımızda da TLP konserleri sırasındaki momentlarımızı inceleyeceğiz hep beraber:p TLP’ler Japon ayağı hariç bitti malum.

23 Mayıs 2014 ve 21 Eylül 2014 arasını ele alacağım^^

  • 23.05.2014 – TLP Seul 1.gün

TLP’nin ilk ayağı Seul’de oldu 3 gün.

1.gün şiddetle başladı bizimkiler için:) Kalpli yastıklarla birbirlerine bol bol vurmuşlar:3

1

tumblr_n61n5n9X4f1sgg8abo1_500 tumblr_n61n5n9X4f1sgg8abo2_500

fancam

+

tumblr_n614ybLBfV1qm7c9to2_500

 

konser çıkışı

 

 

  • 24.05.2014 –  TLP Seul 2.gün 

Fanacclarda anlatılanlara göre;  365 şarkısını söylerken Sehun Tao’nun yanına gelmiş. ‘senin yanında’ sözlerini söylerken Tao Sehun’u işaret etmiş gülüşmüşler. Tao Sehun’un yanında ayrılırken poposuna vurmuş:)

2

şu fancamde de anlatılan şeylerin bir kısmını görüyoruz:)

Yastık kavgası sırasında birbirlerine baya bir geçiriyorlar. şu fancamde de bunu görebiliriz 2:27 gibi^^

Fanacc’e göre konserin sonlarında doğru encore sahnesinde Tao Sehun’a gitmiş,kolunu boynuna dolamış. Beraber fanlara selam vermişler,göz kırpmışlar,öpücük atmışlar.

Şu fotoda sadece Tao görülüyor gibi dursa da dikkatli bakarsanız yanında Sehun da var 🙂

tumblr_n63dm3vJ961qm7c9to1_500

2.günün sahne arkasından:

tumblr_n63cyd4oB51qm7c9to4_500

 

  • 25.05.2014 –  TLP Seul 3.gün 

3.günü konferansla açıldı malum olaylar yüzünden….

Aslında ikisinin da sandalyesi vardı ama gördüğünüz gibi bir sandalye de yetiyor onlara aralarında boşluk bırakmaya lüzum yok:D

3 tumblr_n64fzzlpRP1qm7c9to4_1280

 

video -7:25 gibi

Yine tabi ki birbirlerine vururken 🙂 Şiddetli seviyoruz:D

tumblr_n64jzfGjDA1qm7c9to1_500

fancam – 0:58’de görebiliriz. Videoda Tao yanağını gösteriyor,Sehun da oraya vuruyor:))

3.günü gecesi parti yapıldı. Partiden sosyal medyaya yüklenen bir çok foto var. Sosyal medya içeriklerini başka bir postta yayınlayacağım için onları koymuyorum. Ama partiden şunu koyabilirim:)

tumblr_n64u3yJDF81qm7c9to1_500

  • 01.06.2014 – TLP Hong Hong 1.gün

tumblr_n6hpzcU25V1qm7c9to1_500 tumblr_n6hpzcU25V1qm7c9to2_r1_500 tumblr_n6i1jzp2p31qm7c9to1_500 tumblr_n6i1ydaPLe1qm7c9to2_500 tumblr_n6i35hZoVX1qm7c9to3_500 tumblr_n6jnc8RL9r1qm7c9to1_500

fancam – 2:40 yastık kavgası 🙂

Konuşma esnasında Tao,Lay ve Luhan MClik yaparken

Tao: Benim arabam dünyadaki en hoş ve eşsiz araba

Lay: Oooh gösterir misin?

Tao: BEBEĞİM!!

ve Sehun arabayla gözükür:)

  • 02.06.2014 –  TLP Hong Hong 2.gün

Anlatılan fanacclara göre; XOXO şarkısı esnasında ‘lütfen beni kabul et’ sözleri sırasında Sehun gidip Tao’ya vurmuş. Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın delusional fanlar gibi bu sözü ona söyledi gibi bir anlam çıkarmak değil amacım. Fanaccda böyle yazdığı,belirtildiği için ben de belirtiyorum^^

  • Sehun Tao’yu izlerken:

tumblr_n7ka9z9gs41shcsmzo1_400 tumblr_n7ka9z9gs41shcsmzo2_400

video – 1:35

  • 14.06.2014 – TLP Wuhan

tumblr_n7bon30nzN1qm7c9to1_500 tumblr_n7773kJqIR1qm7c9to1_500

konser sonrası:

tumblr_n76uyakAUa1qm7c9to1_500

 

  • 28.06.2014 – TLP Chonging

momentların güzelliğine ölelim ❤ ilk ve son fotodaki hele…

Sehun yerinden Tao’nun yanına gelip kulağına bir şeyler söylemiş^^

tumblr_n7vz5gluH71qm7c9to4_1280 tumblr_n7w1i7KLhA1qm7c9to1_500 tumblr_n7w206Kg9K1qm7c9to1_500 tumblr_n80wn6sjjB1rchvs5o2_1280 tumblr_n82oae4bY91qm7c9to1_500 tumblr_n82ogtc9tW1qm7c9to1_500

 

Sahnede Sehun balık tutar gibi yapıyor ve Tao geliyor :’)

image

Sonucunda şöyle bir kare oluşuyor,fazla güzel ❤

1

  • 11.07.2014 – TLP Tayvan 1.gün

2

fancam

şekerlikten ölecekler:)

image

tumblr_n8r0d9YGzI1qm7c9to1_500

 

fancam

Sehun yine balık tutarken:) Balığı da Tao oluyor^^

tumblr_n8qv4agkuO1qm7c9to1_500

 

fancam

  • 12.07.2014 – TLP Tayvan 2.gün

Otel çıkışı fotoğrafları var. Çok fazla konserden foto yok o güne dair. Olanlar da 1.güne benzer momentlar o yüzden eklemiyorum:3

3

  • 18.07.2014 – TLP Şangay 1.gün

Sehun’un her konserde My Lady performansında uğraşıp bir türlü beceremediği elele olma sonunda gerçekleşirken:)

4

dokunmadan edemiyoruz:)

5

şiddet çok fazla var:D

tumblr_n90s39xl2m1qm7c9to3_500

şu fancamde de ayna oyunları var. Birbirlerine bakıp aynı hareketleri yapıyorlar.Daha net görmek için:

Otelden çıkış:

tumblr_n8w71y3VVN1qm7c9to2_250

  • 19.07.2014 – TLP Şangay 2.gün

tumblr_nar6nxkCzY1qfzfdao1_500

Yeol ile Sehun Tao’yu soymaya çalışırken :’))

tumblr_n9u39jnQtj1qm7c9to4_500

tumblr_n926e9NikR1sflvwmo2_500

 

+

tumblr_n8ywmhcVk71qm7c9to1_500

 

  • 27.07.2014 – TLP Changsha

Tao sakatlanmıştı program çekimlerinde:/

provalar sırasında Tao’nun yanından ayrılmayan Sehun :

81a68e84gw1eizgy4hmvyg20b107n7wo tumblr_n9q0r9wnwF1qm7c9to4_r1_250

Tekerlekli sandalyesiyle içeriye götürürken 🙂

tumblr_n9rf2rJWn81qm7c9to1_r1_250

Konser sırasında da yalnız bırakmıyoruz tabi ki:)

+Jongin (ot3<3)

tumblr_n9h852bmO31qm7c9to2_500 tumblr_n9w4ykkkFP1qm7c9to1_500

 

  • 02.08.2014 – TLP Xian 

6

  • 23.08.2014 – TLP Singapur

Şiddetin boyutunu her geçen gün artırırken:)

tumblr_nasnulcQ6m1qe7lq8o1_500

My Lady performansında baya baya el ele tutuşurken:)

tumblr_nat3xjOU4b1qfzfdao3_250tumblr_nat3xjOU4b1qfzfdao1_250

fancam

  • 30.08.2014 – TLP Guangzhou

7

tumblr_nb4oubYUYh1qm7c9to1_500tumblr_nb4dr3GNzp1qm7c9to2_500

 

SM’in yüklediği resmi fotolar

tumblr_nbbeydtKAG1qm7c9to1_500 tumblr_nbbeydtKAG1qm7c9to2_500

 

  • 06.09.2014 – TLP Jakarta

Wolf sırasında Sehun ayağındaki rahatsızlık yüzünden dans etmeyip köşede oturmuş

tumblr_nbq4ko7u4K1qfzfdao2_500

  • 13.09.2014 – TLP Bangkok 1.gün

tumblr_nc3ww14npB1qm7c9to2_500 tumblr_nc3ww14npB1qm7c9to3_500tumblr_nc3zo6OxT21qm7c9to2_500

 

  • 14.09.2014 – TLP Bangkok 2.gün

şiddetten vazgeçmek ne mümkün:D

Taohun çiftetelli mi oynuyor acaba diye düşündüren:))

fancam 1 2 

  • 20.09.2014 – TLP Pekin 1.gün

tumblr_ncbbe96Ay91qm7c9to1_500

  • 21.09.2014 – TLP Pekin 2.gün

tumblr_nc9cusrhTS1qm7c9to3_1280 tumblr_nc9cusrhTS1qm7c9to6_r1_500   tumblr_ncb2zfFSlW1qm7c9to3_500tumblr_ncb2zfFSlW1qm7c9to1_250

tumblr_ncb2zfFSlW1qm7c9to4_500tumblr_ncak1tfYQl1qm7c9to3_250

 

 

TLP konserlerimizin sonuna geldik. Bu zaman zarfındaki olan başka etkinlikler,havaalanı fotoları ve görüşmelere de ikinci kısımda bakalım:)

  • 26.05.2014

Gün içinde Tao önce ehliyet kursunda görülmüş

tumblr_n66d9qToDf1qm7c9to1_250

Daha sonra şapka alırken görülmüş,Sehun ile telefonda konuşuyormuş. Şapkayı Sehun’a almış.

tumblr_n66l81P7u81qm7c9to3_1280

Fanlar ile arasında geçen konuşma:

Fan: Buraya şapka almaya mı geldin?

Tao: Evet Sehun’a şapka almasında yardım ediyorum.

daha sonra Sehun instagramına şapkalı ve bubble tea ile foto yükledi

tumblr_n66usunQUk1qm7c9to1_500

Fotoyu çeken muhtemelen Tao:)

Çünkü beraber o gün bubble tea dükkanında görülmüşler kafenin sahibi fanlara böyle söylemiş.

tumblr_n67we3XEe91qm7c9to1_500

  • 28.05.2014

Beraber sinemaya gitmişler X-Men izlemeye

tumblr_n6aimoj5MZ1qm7c9to1_500 tumblr_n6aiulWYEM1qm7c9to2_250 9

 

Fan olmayan onları gören birinin anlatımı:

“Ben ve erkek arkadaşım gece yarısı sinemaya film izlemeye gittik. Ve orada iki tane gerçekten uzun ve göz alıcı genç vardı. Ben o yüzden ‘Onlar kim’ der gibi baktım. Personeller kulağıma onların EXO olduğunu söyledi ve koşarak onlara baktım. Onlar Sehun ve Tao’ydı. Gerçekten yakışıklılardı. İkisi de harika vücutlara sahipler ve Sehun’un teni kusursuzdu. Her neyse, X-Men izlemeye girdiğimizde içerisi biraz karanlık olduğundan Tao Sehun’a eşsiz bir ses ile ‘Görebiliyor musun?Görebiliyor musun?Ben göremiyorum’ dedi. kkkk Sehun komik bir sesle ‘Eeh Ben görebiliyor muyum?’ dedi. Film bittiğinde ilk başta çıkmadılar. Son yazıların olduğu sahneyi bekliyorlar gibi görünüyorlardı,ama biz çıktık. Neyse sonuç olarak gerçekten çok iyi görünüşlere sahipler. Erkek arkadaşım bile EXO’nun çok yakışıklı olmasına sinirlendi kkkk”

  • 29.05.2014

Dışarıda görülmüşler

tumblr_n6c0rr97VZ1qm7c9to4_250 tumblr_n6c1bjjTYX1qm7c9to1_500

tumblr_n6c3j3Awz31qm7c9to1_500 tumblr_n6c3j3Awz31qm7c9to2_500

  • 30.05.2014 – The Man Who Cries filmi galası

tumblr_n6dzrjnp3N1qm7c9to1_500

  • 31.05.2014 – havaalanı

10 11

  • 03.06.2014 -havaalanı

kolkola giriyorsunuz çocuklar:))

tumblr_n6v3udT2Hn1qm7c9to2_500 tumblr_n7xpwhaq5L1qm7c9to1_500

  • 04.06.2014

Tao’nun arkadaşı instagrama yazmış. Kore’ye gittmiş,Tao’yla görüştüğünü söylemiş.

Tao ile Sehun da sushi dükkanına giderken görülmüş aynı gün:

13

Daha sonra Chrome Hearts dükkanında görülmüşler:

12

  • 07.06.2014 – Dream Concert

Sahne arkası

fotoğraflar:

tumblr_n6t23qZmsi1qm7c9to1_500 tumblr_n6t23qZmsi1qm7c9to2_500

 

Personel blog güncellemesi Türkçesi:

“Maknae Sehun kamerası ile fanların güzel bir görünüşünü çekti ve en yakın arkadaşı Tao’nun da fotoğraflarını çekti~~
Yakışıklı model Tao ve model görünüşlü fotoğrafçı Oh’un fotoğrafları,gelecekte daha fazla görmek için takip edin ^__^ “

Eklediği fotolar:

tumblr_n75rf0AwI21qm7c9to1_500

tumblr_n75rf0AwI21qm7c9to2_r1_500

 

  • 08.06.2014 – Inkigayo

  • 09.06.2014 – Samsung İmza Günü Etkinliği

☆彡BBS0408

  • 10.06.2014 – Havaalanı

14 15

  • 11.06.2014 – Happy Camp Çekimleri

  • 12.06.2014 – Happy Camp Reklam çekimleri

tumblr_n721t3hdlB1qm7c9to1_500 tumblr_n721v9aknn1qm7c9to1_500

  • 15.06.2014 – havaalanı

tumblr_n77jiwHrIT1qm7c9to1_500 tumblr_n77jpf7uGV1qm7c9to5_1280

  • 20.06.2014

tumblr_n7guo92i3e1qm7c9to4_250 tumblr_n7gwc1Mi0F1qm7c9to3_500

  • 22.06.2014

Sehun ile Tao SM binasının önüne gelmiş arabayla. Ama içeriye sadece Sehun gelmiş,Tao arabada onu bekliyormuş.

1

fancam

  •  24.06.2014

Menajerleri ile beraber Apgujeong’a alışverişe gitmişler

tumblr_n7o8nvYpC51qm7c9to1_250 tumblr_n7o8nvYpC51qm7c9to2_250

  • 25.06.2014 – Kolon Sport Moda Şovu

Lay ve Chen ile beraber Kolon Sport Moda şovuna katıldılar^^

tumblr_n7r9t1bOav1sle48ko1_500 tumblr_n8we8lV3iP1qm7c9to1_500 tumblr_n80vynVL9p1qm7c9to1_500 tumblr_n80vynVL9p1qm7c9to2_500 tumblr_n96qcxGC8C1rl66gqo1_r1_400

  • 26.06.2014 – MCM Mağaza Açılışı

M ve K üyelerinin fotoğraf çekimleri farklı zamanlardaymış. Ama Tao ile Sehun birbirini beklemiş.

tumblr_n7s2qn1W2N1qm7c9to1_500

tumblr_n7s90jXaEj1qm7c9to1_250 tumblr_n7s90jXaEj1qm7c9to2_250

 

  • 03.07.2014

Tao Quingdao’dan dönerken bir fan anlatımı:

Tao Sehun’un favori fanı.Ona ikisini de verdim ama… hehe. Sanırım kısa saçlı fotoğrafının olduğu yelpazeyi beğenmedi. O yüzden Sehun’un olduğu yelpazeyi sallamaya devam etti.

Tao’ya kendi fotoğrafının olduğu yelpazeyi verdim ve Sehun’unkini de ister misin diye sordum.Tao yazıyı gördü ve ‘bu nee?’ diye sordu. Ona ‘Sehunnie dünyadaki en yakışıklı kişi’ yazdığını açıkladım. Güldü ve tekrarladı ‘doğru,Sehunnie yakışıklı’. Ben de ‘sen daha yakışıklısın’ dedim.

tumblr_n851a701kB1qm7c9to1_250

  • 04.07.2014 – havaalanı

2 tumblr_n86qq2E5Nd1qm7c9to1_500

  • 09.07.2014

Dışarıya çıkmışlar. Fan anlatımı:

“Birini aramak için başka bir yere gitmiştim.Arkadaşım birden bana hızla koştu. Ne yaptığımı sordu ve beni sokağa çekiştirmeye başladı. Sehun’u ve Tao’yu gördüğünü söyledi.Kimchi çorbası satan bir dükkanda olduklarını söyledi. Oraya gittik ve onlar içeride beraber yemek yiyorlardı.Sehun Tao’ya bakmıyordu,dışarıya doğru dönmüştü ve rahat görünüyordu. Yemeklerini bitirdikten sonra telefonlarıyla oyalandılar. Sehun’un el hareketleri gerçekten büyüktü. Tao da sadece oturup onu dinliyordu. Sanırım önemli bir şey hakkında konuşuyorlardı. Dışarı çıktılar ve ben Tao ile konuştum. Şu an ne konuştuğumu hatırlamıyorum ama hızlı yürümedik. Arkadaşım Sehun’la konuşmak için fazlasıyla utangaçtı. O yüzden biraz Tao ile konuşabildik. Ona ‘taotao sen bir boğa burcu musun(taurus)?’ diye sordum o da evet dedi. Ben de tipik bir boğa mısın diye sordum. O da öyle olduğunu düşündüğünü söyledi haha. Son olarak Tao ‘Tamam şimdi biz gitmek zorundayız.İkimizin gerçekten yapacak şeyleri var.’ dedi ve acil olarak ayrıldılar. Onların gidişini izledim,gölgeleri fazlasıyla uzundu. Daha sonra biz de ayrıldık. Sehun gerçekten Tao ile dışarıya çıkmaktan hoşlanıyor gibiydi.”

3 tumblr_n8h5n1n8AI1qm7c9to1_500 tumblr_n8h5n1n8AI1qm7c9to2_250 tumblr_n8i083skUV1qm7c9to3_500

 

  • 10.07.2014 -havaalanı

tumblr_n8hqboHHQB1qm7c9to1_500

  • 13.07.2014

önce havaalanında:

tumblr_n8mzhx3CS31qm7c9to1_250 tumblr_n8mzhx3CS31qm7c9to4_250

daha sonra dışarıda gezmişler:

tumblr_n8nhk7paoS1qm7c9to3_400 tumblr_n8niz1vuNI1qm7c9to1_500 tumblr_n8nvwszE9l1qm7c9to1_500

  • 16.07.2014

Önce Fashion Code 2014:

tumblr_n8sx2o70cv1qm7c9to1_500 tumblr_n8sx2o70cv1qm7c9to2_500

Daha sonra fanlar dışarıda karşılaşmış ve imzalarını almışlar

tumblr_n8t0xttzSH1qm7c9to1_500 tumblr_n8t0xttzSH1qm7c9to2_r1_500

daha sonra gelen fanacc şu şekilde:

“Dün akşam spor salonuna gittim ve yüzmek istedim.Soyunma odasının dışında bir kaç tane koruma gördüm.Gergince bakınıp korunuyorlardı.Etrafa sordum ve onların yüzmeye gelen bazı exo üyelerini koruduğunu öğrendim. Baktıktan sonra onların Chen,Tao ve Sehun olduğunu öğrendim. Orada çok fazla ergen kız vardı fotoğraflarını çekmeye çalışan. Çok fazla heyecanlanmadım,yoksa yaşlandım mı? kekeke”

  • 17.07.2014 -havaalanı

4 5 tumblr_n8v06q1Ml41taaxx3o2_250 tumblr_n8v06q1Ml41taaxx3o4_250

  • 08.08.2014 – havaalanı

tumblr_n9yy1xPXc91qm7c9to2_250tumblr_n9yy1xPXc91qm7c9to3_500 tumblr_n9yy1xPXc91qm7c9to4_250

fancam

  • 09.08.2014 – havaalanı

tumblr_na7ajmu0o91qm7c9to1_500 tumblr_na7ajmu0o91qm7c9to2_500

tumblr_na16cfnpl61qm7c9to1_500

 

  • 11.08.2014 – 90:2014 basın konferansı

tumblr_na4mimyBLk1qm7c9to1_500

Q: Jun Hyun Mu’nun EXO dansına kaç puan?

Sehun: Jun Hyun Mu sunbae terleyene ve kemikleri çatırdıyana kadar bizim dansımızı yaptı. Ben 100 üzerinden 67 veriyorum.

Jun Hyun Mu: Böyle övüp sonra da 67 puan veriyorsunuz. Daha yüksek almak için ne yapmam gerekiyor?

Sehun: Daha kesin hareketlerle dans etmeniz gerekir.

Jun Hyun Mu: O zaman bütün hayatım boyunca anca 67 puan mı alacağım?

Sehun: Evet

Tao: Ben de Sehun’la aynı düşünüyorum ama yine de size 68 puan veriyorum. Lütfen daha çok çalışın.

Terbiyesiz maknaeler dalga geçmişler sunbaeleriyle :D:D

  • 12.08.2014

SM binasında

tumblr_na71jwOE7W1qm7c9to1_500

  • 15.08.2014 – SMTown Seul

tumblr_nachzpqClX1qm7c9to1_500 tumblr_nae987oT5W1rx1fiwo1_500 tumblr_nak6iyTkaP1qm7c9to2_500

tumblr_nbhm38FnhM1qm7c9to1_500

 

  • 17.08.2014 – Samsung Naijing Fanmeeting

Fanmeetinge Tao’nun ailesi gelmiş. Sahnede Tao Sehun’a onları göstermiş ve Sehun onlara selam vermiş.

6 tumblr_nagolxoidM1qm7c9to1_500

 

fancam

  • 18.08.2014 – Samsung Naijing Fanmeeting

tumblr_nain93nKDJ1sayzwqo1_250 tumblr_nain93nKDJ1sayzwqo2_250

tumblr_nayxm2lpwN1qm7c9to1_500

 

fancam

  • 19.08.2014 – havaalanı

tumblr_najiedGJG21qm7c9to1_500 tumblr_najtgv9iuO1qm7c9to1_500 tumblr_nal4giYN261qm7c9to1_500

  • 20.08.2014

dışarıda görülmüşler ve fanlara imza vermişler:)

Fan anlatımı:

“Tao’ya ayağının iyileşip iyileşmediğini sordum. Evet diye cevap verdi. Ben de ‘Bize yalan söyleme!’ dedim ve Sehun güldü.

Sehun’a çok çalıştığını söyledim. O da onun hiçbir şey olmadığını söyledi.

Sehun Tao’ya Çince nasıl ‘İyi geceler’ deneceğini sordu ve bana ‘iyi geceler’ dedi.”

 

7 8 tumblr_nal3gjY8hs1qm7c9to1_1280

 

  • 24.08.2014 – havaalanı

Havaalanında bir anda bir şey olmuş kolkola girip koşturmuşlar hızla. Korumalar bile şaşırmış. Hızla arabanın içine binmişler sonra da gülerek ellerini çırpmışlar 😀

Beyinleri farklı çalışıyor bizimkilerin:D

9 tumblr_navjhqcIyw1qm7c9to1_500 tumblr_nb7kn5tCLV1qm7c9to2_500

  • 31.08.2014 – Lotte Duty Free Family Konseri

tumblr_nb8jxwJJIL1rl66gqo1_400

  • 03.09.2014 

önce havaalanı

tumblr_nbc3rdNX0K1qm7c9to1_500

Sonra dışarıda görülmüşler

tumblr_nbaatjibwx1qm7c9to2_250

Bu mükemmel üç fotoda bugüne aitmiş. Nasıl düştü bilmiyorum ama fazla güzel değiller mi<3

10 11 12

  • 04.09.2014 – Hunan TV Sonbahar Festivali Sahne Arkası

tumblr_nbdseoeGOp1qm7c9to1_500

  • 05.09.2014 – havaalanı

gidiş:

13 14 15

varış:

16 17 18

  • 07.09.2014

Ommalarıyla beraber tatile giderken:)

tumblr_nbmkvno1u41qfzfdao1_250 tumblr_nbmkvno1u41qfzfdao2_250

fancam

tumblr_nbjfudP9hK1qm7c9to6_500 tumblr_nbl5m2iv2n1qm7c9to1_500 tumblr_nbznq6KjDg1qm7c9to1_250 tumblr_nbznq6KjDg1qm7c9to3_250

fancam

Fancamde olanlar:

Sehun bir çift ayakkabı beğenmiş,Tao beğenmemiş. Satın aldırmamış Sehun’a:)

  • 10/11.09.2014 

Tatilden dönüşleri:

tumblr_nbozccln061qfzfdao1_250 tumblr_nbozccln061qfzfdao2_250

tumblr_nbznq6KjDg1qm7c9to2_250 tumblr_nc3xgtxmYk1qm7c9to2_500

 

fancam

 

20

 

  • 12.09.2014 -havaalanı

tumblr_ncb4b50QLv1qm7c9to1_500

  • 15.09.2014

önce havaalanı

tumblr_nbxtpop83G1qm7c9to1_500

Daha sonra dışarıda görülmüşler,fanlara imza vermişler

tumblr_nbygy4smJC1qm7c9to1_500

tumblr_nbygy4smJC1qm7c9to2_250 tumblr_nbygy4smJC1qm7c9to3_250

 

daha sonra bir fan anlatımı:

“Dün gece bir fan Tao’ya şapka verdi.Tao taktığı şapkayı çıkardı,daha sonra Sehun Tao’ya yeni şapkasını taktı.Öncesinde Tao Sehun’un omzuna elini atmıştı.Sonra fanlar görünce elini indirdi. Elele de tutuşuyorlardı”

tumblr_nbzkrcl3I71qm7c9to3_250 tumblr_nbzkrcl3I71qm7c9to1_250

 

  • 19.09.2014

Sehun’un arkadaşı Hyun Bin instagramını Tao ve Sehun’la güncelledi^^

tumblr_nc4gjtih1p1qm7c9to1_500

Fan anlatımına göre SM binasından Sehun çıkmış. Daha sonra(uzun süre sonra) Tao çıkmış. Beraber gitmemişler. Beraber olduklarını Hyun Bin instagramı ile anlaşıldı:)

  • 20.09.2014

Fan anlatımı:

“Arkadaşım Y dün gece konseri izlediğinden beri gerçekten heyecanlıydı,gece 1’de bana uyuyamadığını ve hala müzik dinlediğini söyledi. Ondan sonra o süpermarkete kek ve içecek almaya gitmiş.

Su şişesinin kapağını açamadığı için yanındaki biri açmasını için ona yardım etmiş. Arkadaşım ona doğru bakmış ve o Huang! Zi! Tao! imiş. Arkadaşım çok şaşırmış ve tek kelime edememiş ve Tao daha teşekkür edemeden Tao yürümeye başlamış. Ama burada bitmiyor…

Tao aslında Sehun’u çağırmaya gitmiş. Çünkü arkadaşım Sehun destek tişörtü giyiyormul. Tao Sehun’a Çince ‘Senin fanların gerçekten ufak tefek’ demiş. Y Sehun anladı mı anlamadı mı bilmiyormuş ama Sehun gülümseyip Korece cevap vermiş. Y imza atması için kalem vermiş. Arkadaşım Korece bilmediği için sadece teşekkürler dediğini anlayabilmiş. Fotoğraf çekmesine izin verilmediğini bildiğinden hiç foto çekmemiş.

Sehun ona imza attıktan sonra Tao ve Sehun’dan daha hızlı koşarak süpermarketten çıkmış.(Çünkü onları rahatsız etmek istememiş) D.O da oradaymış sanırım ama arkadaşım sadece Tao ve Sehun’a odaklanmış.

Tao uzun,yakışıklı,kibar,hoş ve çok erkeksiymiş. Aslında arkadaşım onun fanı olmadığından görmezden gelebilirdi ama o yardım etmiş ve Sehun’u çağırmış. Y teşekkür edemediği için çok pişman.

Sehun her zaman gülümsüyormuş”

 

Bu partımızın da sonuna geldik. TLPlerin bitimine kadar olan süreyi ele aldım burada sadece (sosyal medya eklenmedi tekrar belirteyim). En yakın zamanda 5.partta görüşürüz^^ Yorumlarınızı beklerim :))

Reklamlar

Bana Taohun Anlat :)) -Part4 The Lost Planet Konserleri” üzerine 2 yorum

  1. Mecburiyetlerden okumayı bugüne ertelediğim bu yazıyı daha fazla erteleyip bekletmeyeyim diyerekten açtım uzuun uzun okudum :’))
    Ne diyim ki bu şapşallar TLP’de hiç hayal kırıklığına uğratmadılar beni, her konserde ayrı güzel moment gördüm 😀 TLP Singapur’da My Lady performasında el ele tutuştukları o moment… Senin deyiminle “Taohun durdurulamıyor”luk bir momenttı 😀 Video, gif ne varsa farklı açılarından izlemişimdir o anı :’))
    Onun dışında gece gezmelerine bayılıyorum onların, diğer üyeler yurt ve SM arası mekik dokurken bu iki mükemmelliğe bu yetmiyor tabi ki, Kore sokaklarının tozunu bi attırıp geliyorlar :’))
    Bir de şu kediyle olan fotoğrafları, allam nasıl güzel fotoğraflar onlar, Taohun’un her momentı güzeldir benim için ama o fotoğraflar son zamanlarda gördüğüm en “precious” Taohun momentıydı <3<3
    Dört ay gibi kısa bir dönemi ele almana rağmen görülen momentlar….. Darısı diğer partlara artık 😀

    • Öncelikle yorum için teşekkür ederim:))
      TLPler dediğin gibi hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Hep güzeldi ve gösterişten de uzaktı:3
      O elele tutuşmaları zaten olay olmuştu:D Kyaaa derken hık diye gidecektim:D:D
      Gece gezmeleri = Taohun. Gündüz gezmeleri de var da gece bir başka:D
      Maşallah maknaelere yorulmuyorlar. Gerçi kış geldi bu ara çok dışarıya çıkamazlar. Instagr:am meipai falan bekleyelim biz de belki saçma sapan videolarını koyarlar:D
      Kedili fotolar gerçekten nereden nasıl çıktı bilmiyorum ama mükemmel oldu onlar:3 herkes tatlı olduklarından bahsedip durdu. Fotolardan biri hala ekran fotom ki kaldırmayacağım sanırım uzun süre:D
      Diğer partlar da en yakın zamanda inşallah:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s