Bana Taohun Anlat :)) -Part3 2014’ün İlk Yarısı

Geldik ‘Bana Taohun Anlat’ serimin 3.partına:) Nereden böleyim,ne yapayım bilemedim ilk başta. Sonra düşündüm ki ‘The Lost Planet’ konserlerine kadar olan kısmı 3.partta anlatayım. TLPler ve sonrası için başka bir partımız olacak tabiki 🙂

Okumayanlar için ‘Bana Taohun Anlat’ serimin part1 => part2 => yazılarını okumayı unutmayınız:)

Diğer iki yazımızda da olduğu gibi öncelikle konser,ödül töreni gibi etkinliklerden momentlarımızla başlıyoruz:)

  • 05.01.2014 – Superstar Red&White Entertainment Awards

fotoğraf pek yok maalesef. videomuz da silinmiş. Ama giflerimiz var^^

sahne arkasından fotoğraflar ^^

523e7f688d0c6873344e0b0833418c98 exo-e5b08fe78795e5a790

  • 14.01.2014 – SKT İmza Günü

 

  • 16.01.2014 – Golden Disc Ödülleri

Bunun yeri bende çok özeldir mesela. Her sarılmaları özel ama bu fazla güzel değil de ne 🙂

 

☆彡DarkHalo

☆彡DanJinow

video1 video2

  • 23.01.2014 – Seul Müzik Ödülleri

☆彡3 o’clock

pervert maknae:D

 

video1 video2 video3 video4

  • 08.02.2014 – Korean Entertainment Arts Awards

mochazo:</p><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
<p>140208 Tao &amp; Sehun @ The 20th Korean Entertainment Arts Awards<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
tumblr_n0p0uioKsU1qm7c9to1_500

video1 video2

  • 12.02.2014 – Gaon Chart Ödülleri

<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
Tao and Sehun @ 3rd Gaon Chart KPOP Awards<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />

tumblr_n0vt8qSsWB1sw33azo1_250 tumblr_n0vt8qSsWB1sw33azo2_250

 

  • 14.02.2014 -Hunan TV- Lantern Festival Gala

 

☆彡EXO桃色吧

video

  • 01.03.2014 – Nature Republic İmza Etkinliği

Bu etkinlikte sadece Tao var ama ekleme nedenim şu: Tao’ya panda peluşu veriyorlar. Ama bu panda peluşu diğerlerinden farklı:D Sehun’un fotoğrafı var üzerinde,Tao da sürekli onu sallayıp duruyor ve yanından ayırmıyor:D

☆彡kctiffany<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
Tao got a panda plushie with Sehun’s picture on top of it!<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />

tumblr_n3hrbbGjkB1qe7lq8o2_250 tumblr_n3hrbbGjkB1qe7lq8o4_r1_250

 

  • 21.03.2014 – Seul Moda Haftası

Maknaeline’ın öldürücü halleri vardı bu etkinlikte herkes hatırlar:D

Bizim Taohun ikilisi de birbirleri olmadan asla dercesine:’)

Dinlenme odasından çıkışta

tumblr_n2rv36PZGj1qm7c9to1_500 tumblr_n2rvcm5CgR1qm7c9to1_500

 

dokunmayı seviyoruz:’) =>

  • 06.04.2014 – Peace & Love & Friendship Concert

Prova sırasından:’)

video

  • 07.04.2014 – Jackie Chan’in Doğumgünü

☆彡美合Emily13

Suho her zamanki gibi yanlarında:D (Bunu belirtmesem olmazdıı:D Nerede Taohun orada Suho. Omma olmak bunu gerektirir:D )

☆彡lolixi

  • 11.04.2014 – Happy Greeting in Japan -Birinci Gün

video(oyunda karşılıklı gelmişler:)

  • 12.04.2014 – Happy Greeting in Japan -İkinci Gün

☆彡X-Tbaby

tumblr_n3x37oHrg51qm7c9to1_500

 

 

  • 13.04.2014 – Happy Greeting in Japan -Üçüncü Gün
  • tumblr_n4d7lyfwpU1sblhg1o3_250 tumblr_n4d7lyfwpU1sblhg1o4_250

 

  • 11.05.2014 – Shangai Showcase

☆彡進擊_Elisabeth

☆彡Cat_House

video video2 

  • TLP konserlerine kadar (23.05.2014 başlangıcı) gördüğünüz gibi çok fazla da etkinlik yok. Comeback öncesi sonrasında da K&M ayrı olması da bir etmen tabi ki. Ancak çok fazla etkinlik yok diye Taohun momentımız bunlarla sınırlı sanmayın :)) Şu dönemde o kadar çok dışarıda görüldüler ki:) Bu dönem içerisinde instagram vs de açtılar. Ama onlara daha sonra değineceğim. Sosyal medya postlarına özel bir post ayıracağım. Biraz bekleyeceksiniz onun için. Şimdilik gezip tozdukları fotoğraflara ve fanların söylediği şeylere bir bakalım.
  •  11.01.2014 -Apguajong Dong

☆彡oz_0326

Burası bir semt-cadde gibi bir yer Seul’de. Bu gün önce alışverişe çıkan ikili daha sonra fotoğraflarda görüldüğü gibi bir tavuk restaurantından çıkıyorlar. Hatta bugün bir hayran Sehun’dan da imza =>

  • 20.01.2014 – Apguajong Dong

Yine aynı yerdeler. Fanın bizzat anlatışını Türkçe’ye çeviriyorum:

” Arkadaşım Apgujeong’da yaşıyor,yemek yemek için bir restauranta gitmiş ve orada Tao ile Sehun’u bir menajer ile beraber yemek yiyip sohbet ederken görmüş. Tao bir şapka takıyormuş ve Sehun’da bir sporcu şapka. Arkadaşım Tao’nun büyük bir hayranı. Kalbinin atışlarıyla beraber yanlarına gitmiş.

“Merhaba.. EXO musunuz?” diye sormuş .

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Tao gülerek ‘evet’ demiş.ㅠㅠㅠ Arkadaşım özür dilemiş ve imzalarını alabilir miyim diye sormuş. Menajer eğer fotoğraflarını çekmezse olabileceğini söylemiş. Bu yüzden arkadaşım kendi için Tao’dan ve benim için Sehun’dan imza almış. Ama hiç kağıt yokmuş o yüzden onlar da fişin üzerine imza atmışlar. Menajer gülmüş ve ‘fişi atamayacaksınız değil mi’ demiş. ㅋㅋㅋㅋㅋ

Arkadaşım rüyadan uyanmış ve Tao’ya el sıkışabilir miyiz diye sormuş. Tao da elini tutmuş. Hoş Tao ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

İmzalarını aldıktan sonra Sehun ve Tao kalkmışlar. Arkadaşım ‘Hoşçakalın’ diye bağırmış ve Tao’yla göz göze gelmiş. ㅠㅠㅠㅠㅠ Neden Apgujeong’da değildim ki?? ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

Ayrıca benim için imza verirken Sehun da gülümsemiş.

Sehun gerçekten çok açık renkli bir tene sahipmiş,Tao’nun teni ise oldukça koyuymuş. İkisinin de boyu çok uzunmuş,arkadaşım boynunu kaldırmak zorunda kalmış onlara bakarken. Sehun arkadaşımın düşündüğünden daha arkadaş canlısıymış. Gülmeye sürekli devam ediyormuş. Tao arkadaşımın adını yazamamış. O yüzden Sehun’a ‘Hun-ah,benim için adını yaz’ demiş. Sonra arkadaşımla göz göze gelip gülmeye başlamışlar ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Ayrıca Sehun arkadaşıma adını sorduğunda,anlamamış ilk başta. O yüzden Sehun da ona doğru uzanıp tekrar sormuş adını. Bayılmaması kesinlikle mucizeymiş

Her neyse arkadaşım ikisinin de aşırı derecede yakışıklı olduğunu söyledi. ㅠㅠㅠㅠㅠ “

Kızın bahsettiği fiş ve imzalar da bu => 

  • 27.01.2014 Oak Valley Ski resort

☆彡코튼빌

  • 31.01/01-02-03.02.2014 – Qingdao

Aslında Qingdao tatilini ayrı işlemek istiyordum ama daha sonra çok da farketmez diye düşündüm. Tarihleri kaçırmaya gerek yok:)

Öncelikle bilmeyenler için anlatayım; yine bir uzun tatil zamanı. Tao memleketi Qingdao’ya döndü. Ki 7-8 gün tatilleri vardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam,herkes memleketlerine döndü. Sonra ertesi gün bir baktık Sehun da bir yere gidiyor:) Bu çocuk Koreli,ailesi Seul’de nereye gidiyor? 🙂 Ve öğreniyoruz ki Tao’nun memleketi Qingdao’ya gitmiş.

Havaalanından Sehun’u Tao ve Tao’nun babası aldılar:)

☆彡蘑菇游击队

Havaalanı fan hesaplarının anlatışına göre:

Sehun inince Tao onu aramış. Bulamazsan beni ara demiş zaten. Sehun önce yolunu kaybetmiş. Daha sonra Tao ona doğru seslenmiş ve Tao’yu görmüş. Daha sonra beraberken sağa mı sola mı gitse bilememiş. Tao ona ‘hunhun’ diye seslenmiş ve yönlendirmiş:) Tao’nun babası Sehun’a kalın bir mont getirmiş. Babası bilmeden fanlara otelin adını söylemiş,gidiyoruz diye. Çok fazla fan varmış etrafta. Tao da hafifçe bağırmış ‘söyleme’ diye hayranların takibinden korktuğu kaynaklı. Fanlar da ‘Tao merak etme sizi takip etmeyeceğiz’ demişler:) 
Çok takip etmemiş gözükmüyorlar her gittikleri yerden haberimiz oldu:p Ama rahatsız edilmemişler sanırım.
Havaalanından sonra Cartier’e gitmişler. Ve Sehun’un kolundan hiç çıkarmadığı o bileklik muhtemelen o zaman alınmış bileklik. Çünkü o zamandan beri hiç çıkartmıyor.

☆彡啊啊啊啊止

Daha sonra kahve içmeye gitmişler:)

Daha sonra da ikisi sahilde dolaşmaya gitmişler aynı gün:

☆彡NAOTAO

Sonraki gün (Şubat’ın 1i) beraber film izlemeye gitmişler. 

Tao and Sehun went to watch a movie today

Daha sonra da Tao’nun arkadaşlarıyla bir kafede görüşmüşler.

☆彡傲娇iiimmnA

Ertesi gün Tao’nun arkadaşıyla alışveriş merkezinde görülmüşler:

tumblr_n0dd4m0Lr31qm7c9to1_500

 

3 Şubat’ta da beraber Kore’ye geri döndüler. Havaalanında bir fan Tao’ya ‘Sehun niye Qingdao’ya geldi’ diye sormuş. Tao da ‘Gelmek istediğini söyledi‘ demiş.

tumblr_n0ez17I0L91qm7c9to1_500 tumblr_n0f3z4EtUU1qm7c9to1_500

 

Tao’nun babası itiş kakış içindeki fanları görünce ‘Sadece Tao olsaydı önemsemeyebilirdim ama Sehun da var ya yaralanırsa’ demiş. Bu muhtemelen hani emanet çocuk daha çok dikkat edilir falan ya öyle söylenmiş bir şey:) 

☆彡PEACHY-MILKY

  • 09.02.2014 – Sehun’un EXO-K resmi sitesine mesajı:
  • tumblr_n0pzaxkvz41qm7c9to1_500

 

“Tao vs Sehun

Gerçekten kimin kazanacağını merak ediyorum.

Eğer biliyorsanız fan sayfasına kimin kazanacağını yazın …

 

 

 

 

Sehunnie size çok fazla sevgi verecek.

Umarım çok fazla katılan olur.

Eumhahahahahahahahaha

Qingdao’da, bowling pistinde,bir binanın bodrum katı…”

  • 15.02.2014 – Bubble Tea Dükkanı
  • tumblr_n1jvkzXLMX1qm7c9to1_500

Bir fanın anlatımına göre -fotoğraf yok- bugun bubble tea dükkanından sonra Tao ve Sehun’a Kai ve D.O da katılmış ve film izlemeye gitmişler.

  • 22.02.2014 – Alışveriş
  • tumblr_n1edio2uLg1qm7c9to1_500 tumblr_n1ehkhxeLR1qm7c9to1_500

 

  • 24.02.2014 – Alışveriş

☆彡eikaeika

  • 25.02.2014 

Önce ikili alışverişte gözükmüş. Gelen fan anlatımına göre onları gören fan Sehun’a ‘Exo olabilir misiniz siz’ diye sormuş. O da gülerek ‘Evet’ demiş.Aynı yürüyen merdivende yürümüşler. Ama fotoğraflarını çekmemelerini rica ettiklerinden kız fotoğraflarını çekmemiş.

Daha sonra akşam saatlerinde elektrikli bisikletlere binerek film izlemeye giderken gözülmüşler:

☆彡sesiban12<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
Tao and Sehun riding electric bicycles. They apparently went to watch a movie together too!

  • 26.02.2014

Önce Suho ile birlikte bir kafede görülmüşler:

 

zzz

Daha sonra metroda görülmüşler,çok hızlı koşuyorlarmış:

tumblr_n1lmd502oU1qm7c9to2_500

 

SM’den çıkarken:

☆彡李西海

Gün içinde daha sonra gelen fan anlatımına göre Baekhyun,Chanyeol,Suho ve D.O ile birlikte Chanyeol’ün babasının restaurantına gitmişler.

Akşam(gece) yine bisiklete binerken görülmüşler:

☆彡M3__k3☆彡0326X0827

  • 27.02.2014

Önce D.O ve Kai’yle birlikte film izlemeye gitmişler.

zzzzz

 

Daha sonra Baekhyun ve Suho’yla beraber alışveriş yapmaya gitmişler -fotoğraf yok-

  • 28.02.2014

Beraber yine alışverişe gitmişler:D

tumblr_n1phetlYmn1qm7c9to1_500 tumblr_n1phetlYmn1qm7c9to2_400

 

  • 02.03.2014

Chanyeol’le beraber alışverişe gitmişler:

  • 03.03.2014 – Toplum Hizmeti

Diğer üyelerin bazılarıyla birlikte (Kai,Baekhyun,D.O,Suho ,Chanyeol hatırladıklarım arasında)

  • 04.03.2014

SM’den çıkarken Tao EXO-M değil EXO-K arabasında gitmiş.

  • 10.03.2014

Fan anlatımı şöyle diyor:

“SM binasının önünde bekliyordum.Bir kaç trainee,çalışan çıktıktan sonra iyice meraklanıp bakmaya başladık. Sehun’la beraber aşağı inen Tao’yu gördük. Binanın içine geri döndüler. İkinci kattaki pratik odasının camı açıldı.Daha sonra Tao’yu duydum(Sehun’un sesiyle karışıyordu). Neredeyse iki saat boyunca konser verdiler. Tao Korece Officially Missing You(Greek),Crooked(G Dragon),Missing you(2ne1) ve bilmediğim bir çok şarkı söyledi. Çince de ‘Easy come easy go,i never told you ‘,Boy’z şarkıları ve diğerlerini söyledi kısa kısa. Tekrar tekrar ‘Ben ucuz adam mıyım’ diye tekrar edip duruyordu,tuhaf bir şarkıydı. Saat gece 3 civarı ben neredeyse donmak üzereyken çıktılar. Sehun kapıyı açtı,ben ‘İyi geceler Sehun’ diye bağırdım daha sonra Tao’ya ‘Huang Zitao vücuduna iyi bak’ diye bağırdım. Daha sonra arabalarına bindiler. Tao telefonuyla beraber el sallarken telefonunun ekranı görüldü. Ekranında Sehun’la beraber Qingdao’da çekilmiş,resmi siteye koydukları fotoğraf vardı.”

Fotoğraf:

tumblr_n0j4svzXH11qm7c9to1_500

 

Bu fotoğrafı da Sehun websiteye şu mesajla birlikte koydu:

“Herkes 2014’de de EXO’yla beraber!!

herkese sağlıklı 2014 diliyorum.

Aja aja 아아아아아아으으ㅡㅇ으ㅡ으으아아아아아아아아아아아으으으앙아ㅏ아아아나아!!!

Qingdao sahilindeyiz”-

  • 12.03.2014 

Tao arkadaşlarıyla alışverişe çıktı. Yanında tabi ki Sehun da vardı:)

Angela Baby ve sevgilisi sanırım,emin değilim.

Tao took Sehun out to meet Huang Xiao Ming and Angelababy today. They had dinner together!☆彡mmimimimimim

  • 16.03.2014

Tao ve Sehun beraber Inkigayo izliyor:

Sehun and Tao watching Inkigayo together!

  • 17.03.2014

Beraber COEX Kahve dükkanına gitmişler:

  • 26.03.2014

Gezmeye çıkmışlar

tumblr_n3940hsGM31qm7c9to1_500

 

 

  • 28.03.2014 

Beraber E bisikletlerinin reklamını yapıyorlar:

 

  • 30.03.2014

Önce Tao ve Kai Sinsa Dong’da görülmüş,daha sonra Sehun da onlara katılmış. Ve mükemmel üçlüm ❤

☆彡xobibi

  • 05.04.2014 

Peace & Love & Friendship Konseri sırasında Sehun ve Tao yeni bir dans yapıyorlarmış,daha sonra onlara Kai de katılmış.

Sehun provalar başlayana kadar hep Tao’nun fotoğrafını çekmiş.

 

☆彡西大REN

  • 08.04.2014 

EXO’nun 2.yıldönümü fotoğrafı

  • 09.04.2014 

Tao ve Sehun dışarıda görülmüşler. Ki daha sonra ortaya çıkıyor ki aynı gün Donghae ile görüşmüşler,ileriki satırlarda fotoğrafları paylaşacağım:)

tumblr_n3rstzraWm1qm7c9to1_500

 

12.04.2014- Sehun’un Doğum günü

Tao’nun resmi siteye koyduğu mesajı

Sehun-ah.Senin için yapabileceğim çok fazla şey yok,ama umarım düşüncelerimi biliyorsundur.Ben sana söylemeden bile beni biliyorsun~ haha

Şimdi bir yaş daha yaşlısın.Mutlu yaşlar! Hun-ah çok mutluyum,çünkü buradasın.Senin sayende çok sağlıklıyım.(Güvendeyim tarzı bir şey de demiş olabilirmiş) Hadi sonsuza kadar beraber olalım.

Sonsuza kadar mutlu ve eğlenceli yaşayalım~ Bunu söyleyebiliyorum çünkü bugün senin doğum günün değil mi~~ haha

Endişelenmeden burada olduğumu hatırla.Sonsuza kadar senin yanında olacağım. Bir kez daha kutlayacağım seni~

Hyung hyungdur…haha lütfen bana hyung de bir gün haha ♥ “

Daha sonra da şu yazdığıyla bu fotoyu ekledi:

[TAO’DAN]“Biz ikimiz hadi sonsuza kadar beraber olalım!”

tumblr_n3vjvtkiu31qm7c9to1_r1_400

 

 

O gün içinde Sehun’un doğum gününü diğer üyelerden de kutlayanlar oldu:)

Sehun’un kendi doğum günü mesajı ise  şöyleydi.Öncelikle fotoğrafı ekledi

[SEHUN’DAN] Doğum günü dilekleriniz için herkese teşekkürler

9XfIOYV

 

Daha sonra websitesine şu mesajı yazdı:

Hhhhhhhhhhohihihihihihihhiihhohohohohhahahahahahohahahahhahahahohorohahararaaaaraaaaaaraaaaaararahuhuhuhuhhuhuhuheuheuhihihihhehehehehehehehehyeohyeohyeoyahyoohyohyohyoryoryoryoryeoryeoryeoryeor

Bana mutlu bir doğum günü dileyen herkese teşekkürler.

Bugün gerçekten mutlu bir gündü.

Öncelikle, saat 12yi vurduğunda parti başladı,üyeler kapının zilini çalarak geldi ve beraber parti yaptık.

Partiden fotoğraflar paylaşmak istiyorum ama…

Gerçekten gerçekten gerçekten harika hissettim~

Bugün ben Tao…… hyung’un mektubunu gördüm…..

Goosebumps.. goosebumps…. hehe

Çok fazla insan beni tebrik etti,o yüzden çok iyi hissediyorum.Cidden.

Bugün doğum gününü kutlayan herkese de mutlu yıllar~

Umarım hepiniz iyi bir gün geçirirsiniz~

Ve! Biz yakında yeni bir geri dönüş yapacağız,bu yüzden lütfen bize çok sevgi vermeye hazırlanın~hehe

Biz hazırlanmak için çok çalışıyoruz~

  • 15.04.2014

Bugün showcase vardı. Showcase sırasında yayına bile yansıdı sunucu Tao ve Sehun’un beraber tuvalete gittiğini söyledi:)

Showcase sonrasında Han Nehri’nin civarında dolaşıp basketbol oynamışlar,dans etmişler:

tumblr_n4317f9SHa1qm7c9to2_250

 

  • 25.04.2014

Beraber Spiderman2’yi izlemeye gitmişler.

☆彡sesiban12<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
Sehun and Tao at the movies two days ago (140425)

Giderken bir binada kendi posterlerini görüp onun fotoğrafını çekmişler.:D Giderlerken:

tumblr_n4mfplS4di1qm7c9to1_500

 

Sinemada yanlarında olan bir fanın anlatımı:

Tao ve Sehun beraber Spiderman 2’yi izlemeye girmişlee. Tao Sehun’un kulağına ‘Sehunaaa~~ Spiderman çok cool’ diye fısıldamış. Çok tatlıymış. Ve söylediğine göre Tao’nun kokusu bebek kokusu gibi çok güzelmiş . ( byz notu: Sehun’un neden sürekli Tao’yu ve kıyafetlerini kokladığı anlaşılıyor:D )

 

  • 26.04.2014

Tao,Sehun ve Kai beraber Han Nehri’nin oradada basketbol oynamışlar. Hatta diğer oynayanların formalarına imza atmışlar:

Giderken:

tumblr_n4n2f9ToPg1qm7c9to1_500

 

oynadıkları zaman ve imzaları:

 

  • 27.04.2014

Beraber kahve dükkanına gitmişler:

  • 08.05.2014

Bahsettiğim Donghae’li buluşma,fotoğraf:) Donghae hem instagramında hem twitterında paylaştı.

leedonghae's instagram update with Sehun and Tao ♥<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
Good night :)tumblr_n59nlzgjPb1qm7c9to1_500

Bu gün içerisinde EXO-K’nın müzik programı kamera arkasında yayınlanan videoda Chanyeol Sehun ile otururken

“Favorin,Tao hyunguna bir şeyler söyle” dedi 🙂

  • 18.05.2014 

Pratik sonrası en son Taohun ikilisi çıkmış

 

  • Bunlar da bittikten sonra bir iki tane havaalanı fotoğrafı ekleyerek bu partın da sonuna geliyorum. Qingdao tatilinin gidiş ve dönüş havaalanı fotoğraflarını zaten eklemiştim^^
  • 05.01.2014

☆彡A_To_U

  • 06.01.2014

☆彡Hyper Beat

☆彡Kismet

  • 13.02.2014

☆彡AllForTAO

  • 05.04.2014

☆彡Wzsgxtm☆彡iridescent boy

  • 12.05.2014

☆彡jyjfromtvxqyunzai

 

Bu süre zarfında sosyal medya paylaşımları var elbette,ama dediğim gibi bunları ayrı bir postta paylaşacağım için paylaşmadım. Bu tarz şeyler dediğim gibi ileriki partlarda olacağı için yazılmadı,merak etmeyin:) Bu part sonrası planladığım en az 3 part daha var. Takipte kalın,yorumlarda görüşelim^^

 

Reklamlar

Bana Taohun Anlat :)) -Part3 2014’ün İlk Yarısı” üzerine 3 yorum

  1. Bazı fotoğraf ve gifler açılmadı veya gözükmedi onlar içime oturdu biraz :(( Ama yazdıklarından onların hangi fotoğraf, hangi moment olduğunu çıkarıyordum zaten o ayrı :’))
    Seul Müzik Ödülleri sırasında yerinden kalkan Tao’yu sandalyesini çekip arkadan geçirmek varken önünden geçirmeye çalışan, fırsat bu fırsat diyip o ara Tao’nun totoyu güzelce bi yoklayan Sehun yine beni çok güldürdü asdfsdfj
    En çok da ikisinin tatilleri, boş günleri birlikte geçirmelerine bayılıyorum. Hele Qingdao tatili…. O nasıl güzel bir tatil, nasıl gezip tozmuşlar eğlenmişler 😀 Fotoğraflar, fan anlatımları geldikçe nasıl mutlu olurdum 😀 Yaa çok güzellerrrr :’))) Yine tatile çıktılar fekaat bu sefer Suho onları yalnız bırakmamış hahaha Ommalarıyla gezsinler tozsunlar istiyorum, rahat rahat eğlenip dinlenirler umarım..
    Konser, program, tatil demeyip her fırsatı değerlendirip beraber takılan Taohun’a da selam olsun, sevelimm ❤ ❤
    Bol bol sırıttığım bir gece daha, teşekkürler 😀

    • Tekrar oku istersen. Çünkü farkettim ki bayaaa bir açılmayan fotolar gifler var. Onun dışında görülmeyen yazılar bile varmış. PC’m bozuktu malum. Gelir gelmez düzenledim:)) Tekrar bakabilirsin hepsi şimdi açılır^^
      Sehun pervert maknae afgshsjk Tao kaçmıyor Hunnie daha az dokun:p
      Yenilerine sıra gelecek daha sonra. Taohun her geçen gün daha fazla beni benden alıyor zaten konuşuyoruz seninle de^^
      Rica ederim. Diğer partlar yakın zamanda tekrar gelmeye başlayacak^^
      Yorumun için ben de teşekkür ederim:))

  2. Geri bildirim: Bana Taohun Anlat :)) -Part4 The Lost Planet Konserleri | Kiyoptaaa come to maaa

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s