Bigbang’in 8.yıl dönümüne özel Tonight Albümü Hediye Ediyorum :)

Bildiğiniz gibi 19 Ağustos Bigbang’in yıl dönümü^^ İçimden geldi bir vipdaşımda hediyem olsun istedim. Elimde olan bir kaç albüm içinde ‘o piti piti karamela sepeti’ diyerek bir albüm seçtim ve şansa Tonight albümü çıktı. Bigbang’in yıldönümü öncesinde de hediyeyi göndermek istiyorum.
Albümü bir ya da iki kere bilgisayarımın CD bölmesine takmışımdır,3-5 defa da photobookuna bakmışımdır,eskimiş durumda değil yani. Sadece ben evde yokken geldiği ve küçük kardeşimin merak edip jelatinini açması üzerine bir iki tırnak izi var arka dış kabında:)
Albüm CD ve birleşik photobookdan oluşuyor. Bir de Taeyang photocard’ı var.Albümle beraber bir de aklımda olan paperchildlar var ki bizzat kendi el emeğim göz nurum 🙂 Bütün üyelerden birer tane paperchild çizip göndereceğim^^

unnamed unnamed1

unnamed 2

Örnek çizdiğim paperchildlardan:

unnamed

 Hediyeleri kazanmak için ise yapacağınız iki şey var.

1. Yazının altına ‘Bigbang diyince aklınıza ilk gelen’ ya da ‘Bigbang’i nasıl tanıdınız?’ gibi sorulara cevap yazmak ya da istediğiniz herhangi bir Bigbang anısı anlatmak. Bu hediye çekilişini yapmamdaki en büyük amaç tanıdığım ya da tanımadığım viplerin Bigbang hakkındaki yorumlarını okuyabilmek. ‘Seviyorum’ diyip geçmezseniz,gerçekten içinizden geçenleri anlatırsanız sevinirim:)

2. olarak da bu yazıyı Facebook ya da Twitter’da paylaşmanız.Birinden biri yeterli:) Ve paylaştığınızda Facebook postu ya da twitin linkini de yorumunuzun en altına iliştirirseniz sevinirim. O linklere de hediye çekilişinin son günü tekrar bakacağım paylaşılıp paylaşılmadığına,çünkü fazla kişiye ulaşsın istiyorum yorumları görmek istediğim için. Bu yüzden de paylaşılması önemli^^ Tabi paylaşırken görüp göremeyeceğimi de ölçüp tartararak takipleştiğim biri değilseniz ‘herkese açık’ vs yaparsınız.

Bu albüm bir çok kişide olabilir mümkündür 2011 albümü çünkü. Ama olduğu halde yorum yapmak isteyenleri,fikirlerini belirtmek isteyenleri de beklerim^^

Hediye çekilişinin son günü 13 Ağustos Çarşamba Saat 00:00 .  Random.org ile kazananı belirleyeceğim,1 gün içinde kazanan geri dönmezse ikinci bir kazanan belirleyeceğim. Son olarak yorumlarınızın altına size ulaşabileceğim bir adres eklerseniz sevinirim. Facebook mesajı ya da twitter dmsi sorun olabiliyor bazen,mail en iyisi^^

herhangi bir soru ya da sorun olursa twitterdan ulaşabilirsiniz –> twitter.com/byz_bb

pamuk eller klavyeye(:

tumblr_n9q3w1mFIA1tx1koao7_r1_250

Bigbang’in 8.yıl dönümüne özel Tonight Albümü Hediye Ediyorum :)” üzerine 51 yorum

  1. Bana çıkmayacağını bile bile katılıyorum yine.Ha diyince de BB anlatılmaz ki ne desem bilemedim :/

    BB diyince aklıma 5 şapşal geliyor tabi ki *-*
    Karizmasına aşık olduğum ama 5 yaşındaki çocuktan farkı olmayan bi Tabi,hiperaktif dans,müzik tutkunu bi Youngbae,liderlerin lideri her yaptığı aldığı nefese kadar olay olan bi Jiyong,gülüşü yeter sesi inanılmaz bi Daesung,maknaelerin maknaesi jiyongun jerrysi o olmazsa olmazdı dediğim bi Seungri geliyor aklıma.

    Bi blog arka planında Taeyangı görmemle araştırdığım grup Bigbang.Neymiş kimmiş derken kendimi bu bataklıkta buldum.Anı anlat demişsin de,her günü Bigbang’le geçen birinden bahsediyorsun her günüm anı benim :/ Yazıp yazıp sildim vallahi anı yazamadım buraya.Bunlar yetmez mi? *-*


    bu da paylaştığım link.
    Kissiuu **-**

  2. Bigbang deyince aklıma mükemmel müzik yapan 5 üye geliyor :’) Bigbang’i yakın arkadaşımın haru haru dinle ısrarlarına dayanamayarak dinledim 2011 13 nisan bu gün bende kayıtlıdır çünkü liderim çok çok dikkatimi çekmişti hatta günlüğe not düşmüştüm ilginç ve marjinal biri diye hahhah Dinlediğim ilk zamandan beri hiç bıkmadan dinlediğim tek grup ve ben bu grubu çoluğum çocuğumlada dinlemek istiyorum :)) İlk defa bir blog çekilişine katılıyorum oda Bigbang için olmalı değil mi ? 🙂 buda linkim https://twitter.com/VIP_Azra/status/496350411725348864 EMAİL adresim f.azrakavak@hotmail.com :))

  3. bigbang nasıl anlatacağımı bilmiyorum daha önce hiç anlatmadım ama sadece ismini bile duyduğumda kalbimi yerinden zıplatan bir grup koreyi sevmem hatta bağlanmam çok istediğim halde hiç bir şekilde bir albümlerine sahip olamadım sadece yazıyorum çünkü bigbang i çok özledim bana çıkmıycağından eminim ama yinede yazıyorum bigbang benim için hayat demek ağladığımda dinleyip güldüğüm yanımda olmadığını bilsem bile çaresizliğimde yanımda olduğu yalnız hisetiğimde benim için en iyi dert anlata bildiğim mutlu hisetiğimde onların şarkısıyla mutluluğumu paylaştığım güldüklerini görünce kalbimin yerinden çıkacak gibi olduğu grup bigbang benim için aşk hayat demek evet aynen böyle linkim== https://twitter.com/xxxibgdrgnx_/status/496771942410506241

  4. Bigbang diyince aklıma şu sıralar tek gelen şey “comeback”.. Çatlattılar bizi resmen, bekle bekle kuruduk buralarda yahu *-* Sektör comebackler ile dolu iken resmen başımız kel kaldı “Vip” ler olaraktan. Hayır biliyorum bi’ gelsin tozu dumana katacaklar onlara da bu yakışır da zaten, sektöre yazık olmasın diye gelmiyorlar, kesin öyle kesin(!) -kendini avutmaya yolları volbilmemkaç-
    Onları nasıl mı tanıdım? Çok geç kalmıştım ben onları tanımaya ya “Fantastic Baby alive tour” performansları ile 2 yıl önce tanıdım mavi TOP’ye vuruldum ben arkadaş, sonra tabi şeker şebelek RiRi, çılgın deli dolu liderimiz de olmazsa olmazlardan, şimdi diceksin ki o muhteşem sesimiz güneşimizi n’aptın tabi ki o bambaşka, Daesung da benim için grubun haylaz çocuğu adeta..
    Bi’ de onları neden mi seviyorum? Çünkü onlar Bigbang! ve bizler o kadar şanslıyız ki, adımız bile “Vip” seçilmiş

    Buyursunlar efendim 🙂 https://twitter.com/CNgeonchugga/status/496772088904945666

  5. Merhaba çinguu!! Bu ne güzel bir çekiliştir böyle!! Bayıldım!! Koyu bir VIP olup ama elinde hiç BigBang albümü bulunmayan bir zavallı olarak inşallah bana çıkar diyorum ama hiç şansım yok malesef 😦 Pöhhüüü ağlamak geldi içimden 😦 Neyse konuya dönersek;
    Benim için BigBang emek vermek ve mücadele ruhunu simgeliyor.Onlar yaptıkları her işte kendilerini sürekli geliştirip mükemmeli yakalamaya çalışıyorlar.Yaptıkları hiçbir şey yapmacık durmuyor,sahte değiller. Ben hayatımda daha önce hiç kimsenin böyle fanı olmadım çünkü hiç kimse bana böyle hitap etmedi.Tamamıyla beni yansıtmadı. Benim için Bigbang bir milat gibi öncesi ve sonrası var. Ne desem nasıl anlatsam hissettiklerimin yanında hafif kalır. Onlar hayallerin gerçekleşmiş halleri daha nasıl anlatılır ki.. 🙂
    Yazını Face’te paylaştım Linki;

    iletişim için email: efekizlari@hotmail.com

  6. Bıgbang diyince beni hayata geri döndüren 5 adam diyebilirim ^^ onları tanımadan öncesinden çok ağır bir dönem geçiriyordum. Kafam allak bullaktı birde üstünede hastalığım vardı açıkcası ameliyat olacaktım ve korkuyordum. Acaba o ameliyat odasından geri dönebilecekmiyim? korkusu vardı. Ama şanslıydım çünkü beni bekleyen 5 adam vardı ^^ ameliyata girmeden akşamı Bıgbang dinledim sabaha kadar hastanede gözüme uyku girmedi ama onların sesinin huzuru içimde vardı buna inanarak o ameliyata girecektim. Sabah olunca içimdeki tedirginlik vardı. Ameliyat içi hazırlık yapılıyordu. Sedyeye yatırdılar beni ve ameliyathaneye girmek üzereydim kapıdan elimi salladım aileme ve aklıma direk HARU HARU klibi geldi. Onlar beni bekliyorlar buradan çıkacağım kesinlikle dedim ve 5 saatlik süren ameliyatımda hiçbirşey olmamış gibi kendimi hastane odasında buldum ^^ şükürler olsum dedim bunuda atlattım onlara karşı sözümü tuttum ve geri geldim ^^ bu da böyle bi anımdır 2. senem dolmak üzere V.I.P’liğimin ve asla onları bırakmayacağım. Çünkü onlar beni hayata geri döndüren 5 Kral ^^ E-MAİL ADRESİM: sude_zeliha_ay@hotmail.com FACEBOOK :https://www.facebook.com/Haruai1988

  7. Merhaba paylaştığım link : https://twitter.com/gaye_kubra/status/496775491957702657

    Öncelikle hayatımın kısa bir kesitinden bahsedeceğim 15 yaşında lisenin ilk yılı ikinci dönemi intihara kalkıştım ve uzun süre yoğun bakımda kaldım sonra hayatım tamamen alt üstü oldu.

    Yalnızlık ve sevilmeme duygusuyla kendime zarar vermiştim. Çevremde hiç arkadaşım yoktu ve daha fazla kaldıramadım bunu ve intihar ettim. Daha sonrada bu yalnızlığım devam etti. Tabi okulu bıraktım açık öğretimde okumaya başladım .
    Bir gün internette GDragon’un Crooked şarkısına denk geldim. Şarkının sözlerini anlamıyordum fakat klibi izlerken ne kadar eğlenceli görünse de GDragon’un yüzünde bir hüzün vardı. Etkilendim ve araştırmaya başladım ve o gün BİGBANG’le tanıştım. Hayatımın dönüm noktası olmuştu onları dinleyince hayata daha da bağlanıyordum.
    Odamda duvarlarımda resimleri var ve ders çalışken onlara bakarak çalışıyorum. İlham kaynağım oldular. Özellikle GD ve D-lite’ın sıkandalından sonra pes etmeyip comeback yapmaları beni derinden etkiledi.
    Onlar pes etmemişlerdi o kadar zorluğa insanların eleştirilerine rağmen dimdik ayakta durmuşlardı. Çok zorluk yaşamışlardı fakat onlar BİGBANG’di.
    Bende pes etmedim.

    GDragon şöyle söylemişti : “İNSANLARIN BENİM HAKKIMDA DÜŞÜNDÜKLERİNİ ÖNEMSEYİP DİKKATE ALSAYDIM HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZDIM.KÖTÜ SÖZLER, İYİ SÖZLER… SADECE BİRER GÖRÜŞTÜR. Elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim, Bu yüzden bir gün beni kabul edeceklerini düşünüyorum..”
    Ve bende onun dediği gibi yaptım ve yapmaya devam ediyorum elimden gelenin en iyisini yapıyorum ve bir gün beni kabul edeceklerine inanıyorum.

    Taeyang da şöyle söylemişti : İNSANLAR SEÇTİKLERİ YOLLARA GÖRE BÜYÜRLER” ve “KALBİNİ, TUTKUNU TAKİP ET . AKLINI DEĞİL!” . ve “ŞUAN ÇEKTİĞİN ACILAR; BİR GÜN HAYATININ, BESİN MADDESİ OLACAK”
    Bende Taeyang’ın söylediği gibi kalbimi ve tutkumu takip ediyorum seçtiğim yolda yavaş yavaş ilerliyor ve büyüyorum. O kadar acı çekmeme rağmen bu sözle her şey değişti. Çektiğim acılardan ders almayı öğrendim.

    Daesung şunları söyledi: “UMUT DOĞDUĞU ANDA, MUCİZELER OLUR.. POZİTİFLİK, BENİM DÜNYAMIN PUSULASI VE KAYNAĞIDIR”.
    Hepimiz Daesung’un gülümsemesinden etkilenmişizdir. Bende etkilendim ve bu söylediklerinden. Her zaman pozitif olmak için çabalıyorum. Kötü bir durumda bile gülümsüyorum.

    Seungri’ de şöyle dedi : “Eleştirileri ve şikayetleri dinlemek, Mutlu eden bir şey olmasa da, Ben bunları memnuniyetle kabul ediyorum. ELEŞTİRİLDİĞİMDE; KENDİM VE ZAYIFLIKLARIM HAKKINDA BİRAZ DAHA FAZLASINI ÖĞRENİYORUM”
    Bende eleştirilere açık olmayı onları değerlendirmeyi böylece eksiklerimi gidermeyi öğrendim.

    T.O.P dedi ki : “BENDE BİR İNSANIM. ŞARAP SEVERİM… ARKADAŞLARIMLA İÇERİM YA DA YALNIZ BAŞIMA İÇEBİLİRİM.. LİMİTİM BİR ŞİŞE VİSKİ VE ÜÇ-DÖRT ŞİŞE ŞARAPTIR. SARHOŞKEN SESSİZLERŞİR, DUYGUSALLAŞIRIM…!”
    Onlarından bizim gibi geçiş dönemleri olduğunu anladım onlarında duygusal dönemler yaşadığını tıpkı bizler gibi olduklarını öğrendim. Onlara daha da yaklaştım.

    Ve ne zaman pes edecek olsam “Fantastic Baby” açıp dinliyorum 🙂 Pes etmek yok çünkü. Onlar asla pes etmediler. Her zorluğa birlikte göğüs gerdiler ki beni en çok etkileyen de bu oldu.
    “Oh My Friend” parçasını dinleyip ağlarım 🙂 Böyle güzel bir parçayı armağan edecek dostum olmadığı için.

    Kendimce BİGBANG’İ özetleyecek olursam şu sözü paylaşmak isterim: “Ben seni gördüğüm ana dek, bir şarkının da rengi olabileceğini bilmiyordum. Benim senden ilk öğrendiğim bu oldu. Sonra pek çok şey…”
    Çünkü ben BİGBANG’i gördüğüm de siyah- beyaz olan dünyam renklendi. Ve milyonlarca şey öğrendim. Onlar benim ilham kaynağım. Yazdığım hikayeler, Şiirler, Besteler hep onların sayesinde. Ve ben bugün onlar sayesinde yalnız değilim. Onların müzikleri beni asla yalnız bırakmıyor her zaman ilham kaynağı oluyorlar.

    Ben anlattıklarımla VIP olduğuma inanıyorum….

    Hissettiklerimizi yazmamız için fırsat verdiğin için teşekkür ederim..

  8. Bigbang deyince aklıma önceden sadece GD gelirdi. Çünkü ben 2 yıl kadar kim olduklarını bile bilmeden bu harika grubun şarkılarını dinleyip ezberledim. Sonra bir anda kafama dank ettiğinde youtube’a girip bir kaç video izlemek aklıma geldi. Tabi ki ilk izlediğim videolar GD’ye aitti. Ben sevgisini belirli bir süre sindirme ihtiyacı hisseden biriyim. 1 yıl kadar da önce tavanlara vuran sonra normal bir seviyeye inen GD sevgimden sonra (Bigbang dinleyeli 3 yıl olmuş oluyor) tüm grubu araştırmaya başlayıp hepsini ayrı ayrı benimsedim ve sevdim. Şuan gözümde hepsi bir bütün ve bigbang deyince 5’i de gözümde canlanıyor. Şarkılarından tutun performanslardaki kareografilere kadar ezberleyip, ezbere hepsini yapabildikten sonra ancak rahata eren ve durulabilen bir VIP’yim 😀 Onları tanımak için her türlü blog-haber okuyup, her yeri talan ettim ve bunların sonucunda neden müziklerini daha onları tanımadan sevdiğimi keşfettim. Çünkü anlatmak istedikleri bir şey vardı ve bunu olabilecek en iyi şekilde anlatıyorlardı, sadece şarkı söylemiyorlardı.
    Bir de ben şarkıları dinlerken yanımda olan ve korece tek kelime anlamayan arkadaşımın bir gün ‘crooked’ şarkısını ezbere söyleyebildiğini anladığımda içimdeki mutluluk nedense tarif edilemezdi. Grubu tanıyıp sevmese de o bile şarkılarını benimseyip sevmişti. Ben de halen daha bir çok arkadaşıma bak şu şarkı var bu şarkı var diye dinletir dururum, daha bir kez bile negatif dönüş almadım. İşte öyle bir grup :))
    E-mail adresim: sjsbopp@outlook.com
    Paylaşmayı bilmiyordum ama olacağını umuyorum 😀
    (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/tr_TR/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
    Zesuse Yeppudaa'den Gönderi

  9. İlk önce böyle bir şey yaptığınız için teşekkür ediyorum. ~

    Ben BIGBANG’i yaklaşık 1,5 sene önce tanıdım. Aslında en başta GD’yi tanımıştım. Sonra sayfalarda gezerken BIGBANG’i gördüm ve şarkılarını dinlemeye başladım. En başta tek GD’yi tanıdığım için biasım oydu. ~ 1,5 sene içerisinde her şey değişti, hayatımda olumlu şeyler oldu, ben çok mutsuz ve umutsuz bir insan iken BIGBANG benim hayatımı değiştirdi. Ben hep kendimi iğrenç, mutsuz, huzursuz, kimsesiz, berbat, garip, hasta hissediyordum 5 şapşal sayesinde nasıl mutlu olabileceğimi, nasıl güçlü olabileceğimi, gülümsemeyi, hırslı olmayı öğrendim. Gerçekten başta çok zorlansam bile hepsi sayesinde büyük bir sorun atlattım. Onlar çıkış yapmadan önceki belgesellerini izlediğimde gerçekten çok duygulanıyorum. Çünkü bir çok zorluktan geçip en çok hak ettikleri yere kadar geldiler. Bu beni gerçekten mutlu ediyor. Fazlasıyla. Bu 5 adam, bir anda milyonlarca insanın hayatını değiştirdiler. Başarılara boğuldular, övgülere tutuldular. Tabii bunlar kolaylıkla elde edilen bir şey değildi. Televizyonda onlara çirkin dendikleri zaman gerçekten onlar için çok zor olmalıydı, ya da onlara edilen hakaretler çok zor olmalı. Normal bir insan size tek bir şey dediğinde nasıl hissedersiniz? Onlara bir sürü kişi bunu diyordu. Bu kadar hakareti kaldırmak, gerçekten olağan üstü bir şey. Onları bütün kalbim ile destekliyorum. Bu tür zorlukları atlatmaları benim için yol gösterici ve örnek olucu bir davranış. Gruptaki herkes benim için ayrı bir hazine. Daesung’un gülümseyişi, komik halleri, GD’nin kendine olan güveni, havalılığı, Seungri’nin şebeklikleri, sapıklıkları, T.O.P’nin şapşalca davranışları, sesi, Taeyang’ın diğerlerinin hep yanında olması, güzel gülüşü…. Onlar zerrelerine kadar muhteşem kişilikler ile doldurulmuş 5 mükemmel adam. Gerçekten eski zamana doğru baktığımda muhteşem bir şekilde değiştiklerini, geliştiklerini, profesyonelleştiklerini görünce onlarla gurur duyuyorum. Hem de fazlasıyla. Hepsinin sesinin verdiği huzur benim için ilaç gibi. Mutsuz hissediyorum, BIGBANG dinliyorum mutlu oluyorum, her zaman BIGBANG dinliyorum, her zaman dinlediğimde onları tüm kalbim ile hissediyorum. Sanki yanımdalarmış gibi. Bu benim için tarif edilemez ve fazlasıyla muhteşem bir duygu. Onlar için elimden geldiğince uzaktan da olsa yardımcı olmaya çalışıyorum, sürekli hepsini takip ediyorum, bir şey olursa endişeleniyorum, onlarla anneleri gibi gurur duyuyorum, sanki çocuklarım gibiler. :’) Gerekiyor onlara yardımcı olmam gerektiği zaman bütün görevlerimi de yapıyorum. Çünkü bana o kadar çok yardımcı oldular ki bu yaptıklarım bile yanında hiç kalıyor. Kendimi onlar ile birlikteyken çok fazla iyi ve güvende hissediyorum. Hepsi ile hayatımın en güzel zamanlarını yaşadığımı söyleyebilirim. Umutsuz olduğum zaman verdikleri enerji, mutluluk, cesaret, umut cidden her şeyden daha değerli. Onlar benim her şeyim, tam anlamıyla. Nasıl daha duygularımı tarif etsem bilmiyorum, onları tanıdığım için hiçbir zaman pişman olmadım, aksine her zaman mutlu oldum, ileride de böyle olacağına eminim. BIGBANG denince aklıma 5 muhteşem insan ve milyonlarca muhteşem kardeşlerden oluşan VIP fandomu geliyor. Biz eşsiz fanlarız. Hepsinin yanında iyi ve kötü zamanda bulunduk. Skandalları varken giden hiç kimseyi aratmadık, en azından onlara unutmalarını sağladık, fan olan, fan olmayan birçok kişi yardımcı oldu. Şimdi yeni VIP olanlar bile her şeye rağmen onları destekliyor. İşte biz bu kadar muhteşem bir fandomuz! Biz BIGBANG’in arkasından her şeye rağmen, bütün zorlukları aşarak yürüyoruz. Onları bekleyeceğimize de söz verdik. BIGBANG’e teşekkür etmem gerekiyor, binlerce kez. Hatta milyonlarca kez. Çünkü onlar sayesinde muhteşem kardeşler edindim, onlar sayesinde muhteşem şeyler öğrendim, onlar sayesinde hayata başka bir bakış açısıyla bakabildim. Mutlu olabildim. İğrenç hayatımdan kurtulabildim. Onlar sayesinde bütün duyguları hissedebildim. Bana göre bu muhteşem bir şey. 19.08.2006 yılından beri hepsi bizim hayatımızdalar. İyi ki buradalar, iyi ki varlar, iyi ki bu 5 mükemmel insan bir araya gelmiş ve BIGBANG olmuş. Umarım sonsuza kadar hep böyle olurlar. Ben ileride onların belki hayranı olmaya devam edemeyebilirim ama hep onları takip edeceğime ve ‘Ben bu grubun hayranıydım.’ cümlesini gurur ile söyleyebileceğime, olan ya da olmayan her şeye rağmen onları destekleyeceğime inanıyorum. Her zaman da inandım. Bu hiçbir zaman değişmeyecek ve kimse de değiştiremez. Hepsinin kalbimde, hayatımda, her yerde özel bir yeri var. Bu sonsuza kadar böyle kalacak. :’) Keşke hepsi yazdığım bu yazıyı okuyabilseler. Çok isterdim. :’) Hepsine görmeseler bile hayatımı değiştirdikleri için teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız. İyi ki benimlesiniz. İyi ki sizi tanımışım. İyi ki bu kadar muhteşem bir grubun hayranı olmuşum. İyi ki bütün her şeye rağmen hala bizim için buradasınız.

    – Hislerimi sığdırabildiğim bu kadardı. Paylaştığım link: https://www.twitter.com/JiyongsQueen/status/496769172202729472?p=v Herkese iyi şanslar! ~ – Facebook linkim: https://www.facebook.com/seydakaaplan

  10. Merhaba^^ Öncelikle bu yarışmayı yaptığın için çook teşekkür edeerim beni-bizi çok mutlu ettin 🙂
    Neyse asıl konumuza dönelim?
    BIGBANG diyince bende akan sular durur. Bu 5 mükemmel, olağanüstü adam. G-Dragon,Daesung,Seungri,T.O.P,Taeyang. Fanlarına kendilerinden çok değer veren bu 5 adam, sahnede yere oturup fanların önünde eğilen bu 5 adam, sağlıklarını hiçe sayıp konsere devam eden bu 5 adam. İşte bu yüzden onlar benim gözümde harika. Kendilerine ne olduğunun önemi yok, onlar için önemli olan biz V.I.P’ler. Aslında bu konuda onlara kızıyorum. Sağlıklarını hiçe sayıp, konsere devam etmeleri? Liderimiz mesela. OOAK turunda ayağını burktu ama değnekle devam etti yinede. Kaza geçirdi yinede kazadan sonra performans sergiledi. Gerçekten deli bu liderimiz^^ Aslında mutlu oluyorum. Çünkü bize önem vermeleri, değer vermeleri beni mutlu ediyor.
    2011 EMA’da ödül aldıklarında demişti ya GD: “Bu ödül bize fanlarımız tarafından verilen bir şey,bu nedenle daha da anlamlı ve bize daha fazla sevinç verdi…” her zaman fanlarını düşündüklerinin bir gösterisi bence. O mutlu anlarında biz fanlarını unutmadıkları an.. BIGBANG fanı olduğumdan beri V.I.P’lerin onların gözünde nasıl önemli bir yeri olduğunu farkettim.
    BIGBANG çıkış yaptıklarından bu yana eleştirmenlerin göz bebeği oldu. Tüm o hakaret, kötü eleştirilere rağmen dimdik biz fanları için ayakta durdular. Pes etmek onlara göre değildi. Onlar HipHop için doğmuş 5 mükemmel adam. Başlarından bir sürü skandal geçti. Bu skandallarla aslında onlar tecrübe kazandı,özgüven kazandı. Biz her ne olursa olsun onların yanındaydık ve onlarda bu sayede özgüven kazandılar. Mesela Daesung. Gülümseyen meleğimiz.. 2010’da ki kaza skandalından sonra neler yaşadı ne travmalar atlattı biliyorsunuz. Bu onun için ne kadar zor olmuştur. Ama yinede ailesi, BIGBANG üyeleri ve ona sırtını dönmeyip onu bekleyen fanları sayesinde özgüveni geldi ve vazgeçmedi. Tekrardan bize o sıcak gülümsemesini sundu ve dünyamızı aydınlattı..
    Tüm üyeler benim için çok değerli. Onlar sesleriyle bana huzur veriyor. Benim oksijenim de onların sesleri. Aşırı dozda BIGBANG^^ Onların bana verdiği huzuru kimse veremiyor. Onlar ‘tek’, onlar ‘özel’.
    Kalpleri,yüzleri gibi melek gibi olan bu 5 adam. Kusurları olabilir bu 5 adamın. Önemli olan bu 5 adamın bize değer vermesi. Bizi koruması. Sesleriyle bize huzur vermeleri. Bu 5 adam hiç ayrılmasın. Hep birlikte olsun bu 5 adam. GD her zaman liderimiz olsun, Taeyang her zaman dans edip güneşimiz olsun, Daesung her zaman gülümsesin, Seungri dobra olup her zaman bizi güldürsün, T.O.P her zaman bingu dansı yapıp koca bebeğimiz olsun. Yeter ki onlar her zaman 1 olsun. Tek olsun. BIGBANG olsunlar.
    Onlara ‘korkunç’ diyen insanlar, onlara hiç normal gözle bakmayı denemediler. Onları kendi görmek istedikleri gibi gördüler. Aslında gördükleri gibi değiller. Onlar yeri geldiğinde enerjik, komik, eğlenceli yeri geldiğinde duygusal olurlar. Ben onları herşeyleriyle sevdim. Onlara bağlandım. Gerçekten. Bazılarına bu abartılı geliyor. Ama ben 1 gün bile onlarsız yapamam. Benimde ‘günışığım’ onlar. İyiki var bu 5 adam. T.O.P her zaman sahnede havalıca rap yapsın, o muhteşem Bingu dansını yapsın. Seungri her zaman şebeklikler yapıp diğer üyeleri ifşa etsin, sonra, kendini kaybedip kahkahalar atsın yine. Daesung her zaman gülümsesin, espiriler yapıp o muhteşem sesiyle kahkaha atsın. Taeyang her zaman havalıca sahnede takla atsın sonra mükemmel bir şekilde müziğe kendini bırakıp dans etsin sonrada ‘eyesmile’ yapıp gülümsesin. Ve G-Dragon, liderimiz her zaman şapşalca hareketler yapsın, bizi korusun, her zaman BIGBANG’in lideri olsun ve ”sonsuza kadar beraber olup ‘tek’ olucaklarını” söylesin… UNTİL WHENEVER VIP! B to the I to the G B to the ANG!! Sonuna kadar BIGBANG’i bekleyeceğime ve destekleyeceğime söz veriyorum!
    O yaşadıkları zorluklara rağmen bizi bırakmadıkları için, her zaman ayakta durdukları için, başarılarıyla o kötü eleştirileri gömdükleri için onlar EN İYİSİ!

    Buyrun facede paylaştığım link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=649130108517167&id=100002605521753&notif_t=like

  11. Bigbang’ı nasıl açıklamam gerektiğini düşünüp durdum. Fakat kelimeleri toparlamak malesefki çok güç oluyor. Bu yüzden aklıma ne gelirse yazmak istedim.
    Bigbang benim için bi çeşit bağımlılık. Tamamen ölesiye fanları değilim. Grup üyeleri hakkında herşeyi ezbere bilmem. O kadar güçlü bir hafızam yok ve herşeylerini bilmek istemiyorum nedense.
    Ama o 5 karizmatik şapşalın sesini duyduğumda önce donup kalıyorum. Sonra yüzüme manasız bir gülümseme yayılıyor ve dünyayla bağlantım tamamen kopuyor. Hani kanatlarım olsa uçucam öyle bi duruma geliyorum.
    Bigbang benim için ”Big Moral Verici”. Moralim bozukken özellikle açıp dinliyorum.Ben otobüste bile dinlerken şapşal şapşal gülüyorum ve insanlar bana tuhaf tuhaf bakıyorlar. Ama onların sesi kulağımdayken bu hiç umrumda değil.
    Dinlediğim pek çok grup var fakat Bigbang çok ayrı bir dünya. Yanlış hatırlamıyorsam Seung Hyun ”Diğer grupların fanları ”Oppaaaaa! Seni Seviyorum” diye gelirken bizim fanlarımız ”Yeah! Dostum çok iyisiniz.” diye geliyor” demişti. Ve evet onların yanına öyle gitmeyi deli gibi istiyorum. Bu farklılığı seviyorum. Hepsini ayrı ayrı sıkıştırmak istiyorum. Çünkü benim gözümde karizmatik yakışıklılardan daha çok minik sevimli çocuklar onlar 😀
    Ve malesefki her zamanki unutkanlığımla onlarla nasıl tanıştığımı da unutmuş bulunuyorum. Bu konuda herhangi birşey söyleyemeyeceğim yani..

    Aslında daha çok şey yazardım ama nasıl anlatacağımı bilemiyorum oysaki yazmada çok iyiyimdir 😀

    Her zaman albümlerine sahip olmak istedim ama malesefki başaramadım. Çıkar mı bilmiyorum ama şanssımı denemekten zarar gelmez 😀

    Buda paylaştığım link: https://twitter.com/NilAlkan/status/496956381371461633

  12. Merhabaaa! Bigbangle tanışma anım bigbange dair en kalıcı anım.Kuzenim ofisteki arkadaşının tavsiyesiyle kore dizilerine başlamıştı, bütün yazı beraber geçirdiğimiz için bende onunla izlemeye başladım, beraber ilk önce playfull kiss’i izlemeye başladık, genelde yapabancıdiziizle’den çıkmayan biz, artık yeppudadan çıkmıyoduk, diziler izleyerek yazın sonuna geldik.Okullar açıldı(sınıfta cam kenarında oturan altılı team’in daha önceden hiç farketmediğim bi yanını keşfedeceğim o sene başladı:DD) bi baktım bu altılı team kendi aralarında güney kore hakkında muhabbetler çeviriyolar, benimde bildiğim tek şey playfull kiss ve ismini bilmediğim ama konularına aşikar olduğum diziler, yinede muhabbete dahil olmak istedim.Çok biliyormuşum havasıyla heyecanlı heyecanlı konuşuyorum, bu altılı team’in lideride baya içli dışlı güney koreyle, bu şekilde dahil olmaya çalıştığım birkaç muhabbet daha oldu ama pek bir şey anlamıyordum bu muhabbetlerden… o yüzden vazgeçtim, bi hafta sonu kuzenim bize geldi, klasik…ne izlesek diye düşünüyoruz… bir şey bulamadık bari şarkı dinleyelim dedik, kuzenim sihirlli dokunuşu yaptı….exo growl…….arama motoruna yazıldı… dinlemeye başladık, klibi izliyorum… ABİİİ MÜTHİŞ FARKLI…adamlar resmen emek vermiş klibe, arada takıldığım saç renkleri hariç her şey müthiş….sonradan saç boyama işini de baya benimsedim.. bu şekilde ibret alarak izledim klibi.
    Birgün okulda ders boş altılı team yine kurmuş düzeneği telefonlar açık muhabbet ediyolar, aklıma hemen kuzenimin dinlettiği şarkı geldi ama ismini hatırlayamıyodum, yandan muhabbete katılarak “YAAA Bİ ŞARKI DİNLEMİŞTİM GEÇENLERDE BÖYLE KLİPTE ÇOCUKLAR DANS EDİYO, ÇOK KALİTELİ BİŞİ, DINDINDIRIRIMDINDIRIRDIRIRIM(4. ve 6. saniye arası oluyo burası)” bu şekilde anlatmaya çalışarak şarkıyı sordum tabi kız hemen anladı hangi şarkı olduğunu, telefonlardan akıllı tahtaya nakil olduk, açtık izliyoruz…..altılı team+ben eriyoruz, izledikçe daha çok sevdiriyolar kendilerini..sonra lider sihirli dokunuşu yaptı ve arama motoruna fantastic baby bigbang yazdı TAAAA TA TA DAAAAA şarkı başladı ALLAH!! muazzam koreografiler oluşturup şarkıya eşlik ediyorum, canını sevdiğim lider ya…biliyo beni nasıl candan vurucağını….bu şarkının yeri bende çok farklıdır, otobüslerde havasızlıktan ölürken oksijen, yürüyüş yolunda tek başıma yürürken arkadaş, matematik çalışırken(ben matematik çalışırken hep şarkı dinlerim) destek oldu bana.
    Benim için tatil evde yatıp bilgisayarda bir şeyler izlemektir pek sevmiyorum denize gitmeyi, çarşı pazar gezmeyi(bu huyum g dragonu tanıyınca değişti gerçi….Bigbangi tanımak tarzımı dahi değişiklik yaptı) bu yaz bilgisayarda takılırken izlenmedik video bırakmayarak kendimden bi VIP oluşturdum…gerçekten bigbang’i çok seviyorum

  13. Benim aklıma BIGBANG deyince azim ve hiçbir zaman pes etmemek geliyor (tabi bunlar sadece ikisi 🙂 ) İlk olarak BIGBANG ile ablam sayesinde tanıştım . Onları gördüğümdeki ilk tepkim ” Onlar gerçekten en iyisi ” oldu 🙂 Onları gördüğümde ben bu grubu kesinlikle araştırmalı ve daha sık (yani nerdeyse her zaman 😀 ) dinlemeliyim diye düşündüm . Tabi bu süreçte ablam da bana çok şey kattı onlar hakkında . O yüzden ablama da çook teşekkür ederim . Ben ne olursa olsun kim ne derse desin onları dinlemeye ve desteklemeye devam edeceğim . Her V.I.P gibi .Ne zaman üzülsem umutsuzluğa kapılsam ya da mutlu olsam onları dinleme ihtiyacı hissediyorum . Herkesin grupta kendine daha yakın gördüğü bir kişi vardır , benim için bu T.O.P oldu .Onları dinledikten sonra koyu bir V.I.P ve T.O.P fanıyım . Şu ana kadar herhangi bir albüme sahip olmuş değilim . Ama gerçekten onları çook seviyorum .

    Daha anlatacağım çooook şey var . Bir anı paylaşın demişsin ama benim her anım BIGBANG o yüzden özel bir şey paylaşamadım miyanee 😦 Ama inşallah tanışma olasılığımız olursa ve inşallah seçilirsem daha çook şey anlatırım 🙂 Bu fırsatı bize verdiğin için kamsahamnidaa ♥

    BIGBANG the BEST ♕ ✔ ♥

    ^^ facebook linkim : https://www.facebook.com/tuana.berfe

    Bu da yazıyı paylaştığım link : https://kiyoptaaa.wordpress.com/2014/08/03/bigbangin-8-yil-donumune-ozel-tonight-albumu-hediye-ediyorum/

  14. Hayatta herkes için zor zamanlar vardır.O kötü ki nasıl başa çıkabileceğimizi bilmediğimiz zamanlar.Ne kadar denersek deneyelim,ne kadar çabalarsak çabalayalım, hep aynı karanlık.Tek bir ışık bile düşmemiş içinize.Uzun süredir bir lanetin sizi takip ettiğini düşünüp ne kadar acınası bir insan olduğunuzu düşünürsünüz.Sonucunda aciz olduğunuzu kabullenip kendinize merhamet etmeyi bırakırsınız.Bu gün geçtikçe daha kötü bir hal alır.Kendinizden nefret edersiniz.Sevgi adına herşey samimiyetsiz gelir.Herkesten kaçıp saklanmak istersiniz.Hiçbir suçunuz bile yokken.Çevrenizdeki insanların sizi anlamasını beklemiyorsunuz ama neden hem anlayışsız hem kırıcı olduklarınada şaşırmadan edemiyorsunuz.Bir süre sonra bu soğuklukta donuyorsunuz.Hiçbir şey hissedemiyor hale geliyorsunuz. Ağladığınız zamanlara bile şükreder oluyorsunuz.En azından ağlamayı becerdiniz.Zaman ilerledikçe dünya çok berbat bir hale bürünüyor.Nefes mi alıyorsunuz yoksa boğuluyor musunuz, bilmiyorsunuz.
    Böyle günlerden biriydi.Tesadüfen bir şarkıyla karşılaştım.Sözlerini bilmesemde tanıdık geldi.Sanki çocukluk arkadaşımı yıllar sonra tekrar bulup, ona sarılmak kadar tazeleyici bir duyguydu.Yeniden hissediyordum. http://www.youtube.com/watch?v=2GRP1rkE4O0 .Artık benim rengim maviydi.Bu maviliğin arasında süzülen ışık demetleri ruhumu harekete geçirdi.Artık huzuru hissediyordum.Bunu anlatacak kelimeler çok kısıtlı ama resmen hayatıma reset atılmıştı.Bigbang benim oksijenim olmuştu.Uzun zamandır denizin dibinde saklanırken,suların arasından süzülen ışık.Bigbang benim için ışık,nefes,huzur… Bu böyle devam eder gider.Fakat emin olduğum bir şey var.Ben bu 5 adam sayesinde yeniden hayata tutundum.Şarkılarını her dinledikçe enerji depoladım.Kpopı çok önceden bilsem ve dinlesemde hiçbir şarkı bana beni kazandırmadı.Artık öfkelendiğimde bağırmaktan korkmuyorum.Ağlamak istediğimde gözyaşlarımı kendime saklayarak güçlü duruyorum.En güzeli bazen o kadar çok mutlu oluyorum ki birden dans etmeye başlıyorum.Gece herkes uyurken odamda kulaklıklarımı takıp dans ediyorum.Annem kapıyı açtığında garip bir durumla karşılaşıyoruz.Deli gibi mutlu hissediyorum.Hayatta herkesin tutunacak farklı değerleri olabilir.Benim için bu Bigbang oldu.Her ne kadar annem tarafından kınansamda .Hatta aptal fan muamelesi görsemde, önemli olan benim istediğim ve benim hissettiğim.BEN YAŞIYORUM.Bigbang seni gerçekten çok seviyorum. VIP fighting 🙂

    https://twitter.com/0mianhae0/status/497027044749115394 link 🙂

  15. Bigbang diyince aklıma bundan 4 sene önce hiçbir şey gelmezdi tek bildiğim bir k-pop grubu olduğuydu sonra bizim mahallede bazı kızların bigbang hayranı olduğunu sabah akşam onlardan bahsettiklerini duydum tabi merak edip araştırıyor insan… Sonra Arirang tv’yi keşfettim tvde. O zamanlar evde net yoktu ve grupları tanımıyordum o kanalda ilk gördüğüm bigbang üyesi ise t.o.p idi. Görür görmez way be dedim bu adam amma da karizmatik sonra taeyang ve gd’nin klibini gördüm tabi o zamanlar solo aktiviteler ile meşgulerdi grup olarak pek görmemiştim onları sonra 2ne1’ın hayranı olunca ister istemez bigbang’i daha fazla görmeye başladım onların resmen hayranı olduğum ilk şarkıda Tonight idio yüzden o şarkı benim için çok özeldir ne zaman dinlesem nakarattaki taeyang’ın sesinin ne kadar güzel olduğunu düşünürüm tabi tonight zamanında da evde net yoktu o klibi de nr1 da ilk defa izlediğimi dün gibi hatırlıyorum …. sonra onların altyazılı videolarını,proğramlarını izleyince beşinide tanımaya başladım ve tanıdıkça daha çok sevdim nasıl desem bigbang benim içn çok özel ben onları yakışıklı olduğu için sevmiyorum ya da herhangibi başka bir şey için. Ben onları sadece yaptıkları,söylemek için ortaya ruhlarını koydukları muhteşem şarkıları için seviyorum. Tek bir amacım var klipleri ve görünüşleri yüzünden bigbang’i yadırgayanlara asıl olanın yetenek olduğunu gösterip onlara bigbang’i sevdirmek.Ne kadar çok grup sevsem de kalbimde 1 numara sonsuza kadar bigbang olacak onlar müziğin kralları ve sıradan idollerden çook farklılar herkes bunu farketse ne güzel olur… V.I.P olmaktan gurur duyuyorum 🙂 İhttps://twitter.com/munevverdurbal/status/497081903821115392 EPOSTA: mdurbal_14@hotmail.com

  16. bigbang ile nasıl mı tanıştık ablam bize monster videosunu izletti ve biz biz derken bir ikize sahipim ^^
    T.O.P aşık olmuştuk ve onun hayatını ilk araştırdık sonra yeni çıkan şarkısını bulduk ve hergin nerdeyse o şarkısını dinliyorduk yani doom dada yı sonra grubun hepsini araştırdık ve eski konserlerini bile izledik.Oynadıkları filmleri bile izledik onları üzen olayları araştırdık ve bizde üzüldük ilk defa bir insanı canlı görmedende mutlu olunabileceğini öğrendim.Ben bir öğrenciyim ve çok fazla stres altındayım sınav haftalarımda ise hiçbir şekilde teknolojik bir şey ile uğraşamıyordum sadece mp3 den bigbang şarkıları dinliyodum sıkıldığımda ise aklıma onları getiriyordum ve buda beni daha çok hırslandırıyordu çünkü arkadaşım çok büyük bir V.I.P ve bana hep çok çalış seninle güney koreye gidip bigbang i görücez diyordu ve bende azmedip çalışıyordum ve başardımda 🙂
    birgün arkadaşımla beraber onları göreceğiz ve bunu bütün V.I.P adına yapacağız .eğer kazanamazsamda sorun değil burada V.I.P lere hikayemi anlatmak çok hoşuma gitti bu etkinliği düzenleyenlere çok teşekkür ediyorum ve onlara asla ümitlerini kaybetmemelerini ve ilerleye bildikleri kadar ilerlemelerini öneriyorum sizi seviyorumm V.I.P lerr ve BİGBANG ^^

  17. Merhaba BigBang denildiği zaman çıldıracak gibi oluyorum 😀
    5 büyümüş de küçülmüş kpop kralım aklıma geliyor. yolda okulda nerde kimden BigBang lafı duysam hemen koşup yeni bir arkadaş edinmek, V.I.P olmak beni gerçekten çoook özel ve mutlu hissettiriyor.
    En son hatta şu anımı anlatabilirim.
    Odtüde okuyorum, şenlik zamanı topluluklar stand kuruyorlar ve ben direkt Kore standına gidip yeni insanlarla o ruhu ve heyecanı paylaşmak için oraya koşuyorum. Bu seneki şenlikte standın üstünde 2NE1 poster ve albümü görünce arkadaşıma ‘aaaa neden BigBang yok???’ dediğimi hatırlıyorum. :))))
    Sonrasında ordaki V.I.P lerden biri bende albümü var yarın getirebilirim dediğindeki sevincimi anlatamam. Yeni bir arkadaşım olmuştu. BigBang şapkasına ve üzerindeki Hanbok a bayıldım ayrıca. En güzel tesadüf ise biz tam konuşurken genel hoparlörden verilen müziğin bir anda değişik FANTASTIC BABY olmasıydı!!!!! 😀
    Hiç beklemediğimiz bir anda orda ben arkadaşım ve yeni tanıştığımız V.I.P arkadaşımız şarkıya eşlik ettik ve dans ettik herkesin içinde 😀
    İşte BigBang bana V.I.P olmayı ve her zaman her yerde hiçbir zaman yalnız olmadığımı hatırlatıyor!!!!

    Ayrıca ilk günden beri bias’ım olan T.O.P i lafı geçmezse olmaz 😀
    Her üyeyi ayrı ayrı seviyorum ama tabi^^min yeri başkaa ❤ ❤

  18. Merhaba, ben 2 yıldır V.I.P’yim.Fantastic baby ile tanıdım bizim oğlanları:) İlk izlediğim 3 kpop klibinden biriydi Fantastic Baby.Aynı gün içinde Beast Beautiful Night , Wonder Girls Like This ve Big Bang’in mv sini izledim.Daha doğrusu ilk Beast ve Wonder Girls’ü izledim ve onları çok sevdim sürekli onları dinledim ama hiç onları araştırma gereği duymadım. Fantastic baby’yi ilk açtığımda ilk 5sn sonra ‘bu ne yaa’ deyip kapattım izleyemedim sonra birkaç saat sonra tekrar açtım yine bir 10 sn izledim kapattım bu bir kaç gün boyunca devam etti ama en sonunda ‘sonuna kadar izle şunu’ dedim çünkü çok merak ediyordum ama bir yandan da çok uç geldi ilk sahneler. Sonunda kadar izlediğimde yüzümdeki ifade, o mutluluk ,o tatmin olma duygusu o kadar yüksekti ki bunu anlatamam diğer izlediğim ilk iki şarkıyı da çok sevmiştim ama Big Bang kalbime işledi diyebilirim ve hemen araştırmaya başladım ve daha da bırakamadım.Onları araştırdıkça daha da yakınlaştım ve her üyede kendimden bir parça buldum.Özellikle de G Dragon.Bias’ım Gd ve onu tanıdıkça onda kendimi gördüm ve daha da bağlandım.Ben dışarıdan soğuk, kimseyle konuşmayan daha doğrusu konuşma gereği duymayan bir insan olarak tanınırım. Çoğunlukla karşımdaki insanla arama kalın bir duvar örerim bana yaklaşmasını istemem.Sadece dost dediğim insanların yanında kendim olurum.dostlarım beni farklı tanımlar diğer insanlar çok farklı. Big Bang’ te de bunu gördüm onları tanımayan bir insan çok yanlış düşüncelere sahip olabiliyor evet ben onları tamamen tanıyorum diyemem ama hisler önemlidir ve ben onların gerçek kişiliklerini gördüğümü düşünüyorum. Onlardan güç aldım. Onları tanımadan önce ‘sorun bende mi?’ diye düşünüyordum ‘böyle olmamam mı gerekiyor’ diye düşünüyordum ama onları tanıdıkça bu düşünceleri kafamdan fırlatıp attım karşımdakinin benim hakkımda ne düşündüğü hiç umurumda değil önemli olan dost dediğim insanların benim hakkımda nasıl düşündükleri. Big Bang bana her zaman güç veriyor.Onları sevmeyi onları desteklemeyi hiç bırakmayacağım.Çünkü onlar benim bir parçam… Bu arada gerçekten çok teşekkür ederim.Daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştım.Bana böyle bir fırsat verdiğin için gerçekten teşekkür ederim 🙂
    paylaştığım link: https://twitter.com/_tugbakaraca_/status/497505198995034112
    email adresim : tugbakaraca_ts@hotmail.com

  19. Bigbang denilince aklıma ilk gelen şey öz güven grup üyelerinde hissettiğim bu şey zor olan her şeyin üstesinden gelmem için destek oluyor.Siz de onlara bakınca hayalinizin gerçek olabileceğine inanıyor musunuz bilmiyorum ama ben kendime onları tanıdıktan sonra daha da fazla güveniyorum.Tam da bu nedenle onlara her konuda güveniyorum.Bana sorarsanız oldukça samimiler onlar benim idollerim..
    Nasıl tanıdım peki ? Bu soruya cevabım G-Dragon’un bana çekici gelen şımarık sesiyle one of a kind ı söyleyişi..evet ilk olarak bir yakınımın telefonunda duydum sesini ve duyduğum anda etkilendim sonra zaten araştırmalarım sonucunda bir insan özelliklerini gerçekten sesinde taşıyabilirmiş diye düşündüm.Benim için GD bağımlılık halini aldı 🙂 Jiyong’u benimseyince grubunuda benimsedim eğer kafamda şapkam olsaydı arkadaşlık ilişkilerine şapka çıkarırdım emin olun 😀 kötü zamalar geçirmişler elbete kimse mükemmel değildir ama onlara karşı söylenilen her kötü şey benimde kalbimi kırıyor 😦 umuyorum ki çok mutlu olurlar çünkü hakediyorlar..uzun lafın kısası hayatta kalmak için insan birilerine güven duymak ister ilk olarak da kendine bana bu güveni kazandıran gruba ve muhteşem liderine sonsuz teşekkürler ^^

  20. İlk önce bigbang 8.yılına özel böyle bir organizasyon düzenlediğin için teşekkür ederim.Bigbang ile ilgili güzel bir anı anlat demişsin;ancak hangisi olsun bilemedim.ben ilk tanıştığımız anı anlatayım.ben bigbang ne haru haru ne de lıes tanıdım.hatta kuzenim bana lolipop şarkısı izletti aman allahım bu da ne dedim bunlar da mı var Kore’de dedim ve hiç beğenmemiştim.ta ki bir gece…o yıl öğretmenlik için pedogojik formasyon dersleri alıyordum ve metaryal dersinin hazırlıklarını bitirmeye çalışıyordum.gece 2 sularıydı yıldım,bıktım bi nefeslik face alayım dedim.bi de ne göreyim herkes tonight diye bir parçanın mtv deki başarısını kutluyor.artık dayanamadım.yayınlanan videolardan birisini seçtim.canlı performaslarından biridir(bu satırları yazarken tekrar izleyesim geldi)video noktalandı hemen orijinal videosunu izledim ve artık bigbang büyüsüne kapılmış oldum.var gücümle herkese tonight izledim ve izlettim şarkıdan usanmadım bir de şarkıyı telefon müziğim yaptım.Yine y pedogojik formasyon için Bolu’ya gidip gelirken bir öğrenci evinde kalıyordum ve tuvalete girmiştim.telefon çalmaya başladı.Çıkamıyordum tuvaletten ama uzaktan da şarkıyı dinlemek ne kadar hoştu öyle.çıktım sonra evin kızları da böyle düşünüyor olacak ki başlamışlar dans etmeye.evin ablası “sen tuvaletteyken epey eğlendiler”dedi. ahhhhhh:)şu anda aklıma gelenler bunlar.yaşım itibari çok iyi k-po fanı değilim ama fena bir big bang fanı değilimdir hani.bu 5’liyi gerçekten çok seviyorum.birini birinden ayırt etmem.tabiiiiiiii top bir başkadır ancak big bang daha başkadır.onların şarkını dön baş yapmadan sıkılmadım sıkılmayacağım.fakat bir comeback olsa da fena olmaz hani.

    face adresim:https://www.facebook.com/hatice.birol.9

  21. Benim Bigbang ile tanışma hikayem ile Kpop’la tanışma hikayem aslında. Bir elf arkadaşımın deli gibi suju dinlemesiyle başladı. Beni de elf yapma çabaları tabi zorla güzellik olur mu ? Tesadüfen haru haru klibini görmemle bir 15 dk şoka girdim, abartmıyorum. Böyle ekrana bakıyorum saf saf bu nasıl Kpop diye. Bigbang benim için bir sınıfflandırmaya girmiyor hala. Bigbang ve diğerleri. Yani sevgi değil tutku bu. Tüm vipler için aynıdır. Kpop sevmiyorum ben açık söyleyeyim çok güzel olmadıkça dinlemem ama Bigbang? İşte büyük konuştum zamanında ben bir gruba fanlık yapmam diye tee bundan 10 yıl önce 😀 Şimdi fanlık nasıl yapılır beni izleyin dermişim ahsfgaf 😀
    Bigbang’i bir kere bakmak yeter, görmek yeter, dinlemek yeter VIP olmak için. Kalbindeki sancıyı da mutluluğu da onlar senden daha iyi biliyormuş gibi. Öyle iş de alt tarafı bir Kpop grubu..
    https://www.facebook.com/bkucukbas

  22. Bigbang Kore gruplarını tanımamda ki ilk adımım. Onları ilk gördüğüm zaman wow çok havalılar; insanların bu Korelilere bu kadar bayılmasına şaşmamalı demiştim.Ama sözlerim o zamanlar maalesef havada asılı kaldı…O zamanlar bu hızla yayılan kore sevdalılarına bir anlam veremiyordum.Ama izlediğim o Bigbang klibini( ki monster dı) hiç unutmadım.Bundan bir yıl sonra arkadaşım bana g dragon un crayon klibini izletti. Sadece bir kere izlememe rağmen bütün bir hafta gözümün önünde sürekli gd vardı ve kendimi hep “get your crayon” gibi şarkının sözlerini söylerken buldum. Bir haftanın sonunda artık dayanamayıp şarkıyı indirdim ve belki inanamayacaksınız ama iki üç hafta gibi bir süre boyunca sadece ama sadece crayonu dinledim; yatarken, arabada,tenefüslerde,yürüyüş yaparken,ders çalışırken,evde boş boş dolaşırken…En sonunda da gd nin tüm müziklerini indirip dinlemeye başladım. Her dakika ve her saniye onun videolarını izleyip sürekli onu araştırıyordum. Bigbang in lideri olduğunu öğrendiğim zaman ise araştırma sıram Bigbang e gelmişti. Anlayacağınız koyu ama asla saseng olmayan VIP olmuştum !! İlk Kore fan ı şokunu atlattığım gibi diğer grupları da araştırmaya başladım. Ama hiçbir grubun bigbang gibi olmadığını anladım..Bir kere onlar VIP lerini her şeyden üstün tutuyorlardı ve belki de ilk tanıdığım grup oldukları için diğer gruplarda bigbang sempatisini çok fazla göremedim. Ve tabiki de bigbang i bigbang yapan coolluğu!! Bu yıl benim kore fanı olmamda katkısı olan arkadaşım doğum günümde hediye ettğin albümün bana kendi versiyonunu yaptı! VIP olmayan hiç kimse çakma olduğunu anlamaz… İçine bizim en sevdiğimiz bigbang şarkılarını koydu. Kitapçık kısmına ise en beğendiğimiz ve gördüğümüz zaman ağzımızın açık kaldığı fotoğrafları koydu. Hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biriydi. ve hediyeyi aldığım zaman gözyaşlarına boğuldum. Şİmdi sık sık o hediyeyi bakar ve yeniden ilk günkü mutluluğu yaşarım….https://twitter.com/sumenye/status/499113669897117697

  23. Geri bildirim: Kazanan belli oldu :)) | Kiyoptaaa come to maaa

Bir Cevap Yazın

