AYRILIK

Evet bir muhabbet sonrası (*_*) yazdığım ficlerden(evet birden fazla var) birini şimdilik yayınlama kararı aldım.Şimdilik sadece giriş kısmını atacağım..
21bang çifti yani 2ne1-bigbang RiRin yani CL-Seungri üzerine kurulu hikaye. Sevmeyebilirsiniz uyarayım.
Bu hikaye azcık duygusal bir hikaye,ona göre de karar verin..
Ve şahsen ben güzel yazdığımı düşünmüyorum.. Hele bu fici sanırım 1 seneyi geçkin bir zaman önce yazmıştım.O yüzden daha da berbat olabilir.
Okursanız,beğenip beğenmediğinizi de yorumlarsanız sevinirim^^

AYRILIK

clr

Gözlerimden öperken onunkilerden daha da fazla yaş akıyordu.
‘Zorunda değilsin’ demiştim ama zorunda olduğunu biliyordum.
‘Ben de geleyim’ demek için ağzımı açmak istediğimde dudaklarını bu sefer dudaklarıma bastırdı son defaymışcasına.
Ellerini bırakabilmem dakikalar sürmüştü.
Uzaklaştığı her bir adımda nefes almam zorlaşıyordu, hıçkırıklarla bağırmaya başlamıştım.

Devamını hatırlamıyordum
-ne zamandır uyuyorum ben böyle
-rüya görüyordun galiba ,daha uyuyalı çok az oldu aslında 

Etrafıma bakındım olmam gerektiğinden farklı bir yerdeydim.

-bir şey mi oldu, niye buradayım ben
-biraz dinlen diye getirdim..
-o iyi mi
-hala aynı
-benim olmadığımı hissetmiştir
-Chae duymuyor,görmüyor,bilmiyor hiçbir şeyi şu anda

Kapıdan hızla çıkmaya çalışıyordum.

Bir daha böyle bir şey diyeceksen burada olma dedim Bom’a,çocukluktan beri en yakınım olan kişiye..

-Sen de hastalanacaksın ve hiçbir faydan olmayacak farkında mısın?
-Şu anda önemli olan ben değilim

biraz daha oyalandım.
-Bom rüyamda o gidiyordu 

derken birilerinin o tarafa doğru koştuğunu gördüm..
Gözümden istemsiz bir şekilde yaşlar akıyordu bir yandan da kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu..
Sayıklar gibi ‘bir şeyler oldu’ dedim sanırım. Sonra aynı tarafa ben de koşmaya başlamıştım..
Bütün doktorlar,hemşireler başında toplanmıştı..

-Ne oldu? derken hıçkırıklarla ağlıyordum bir yandan..
Bom sımsıkı tutmuştu beni yüzümü omzuna bastırmıştı.
-Bir şey olmadı di mi?
-Sakin ol olmayacak
-Ji sen de bir şey söyle o iyi di mi?

Ji’nin sesi kesilmişti yüzü bembeyazdı,gözlerinde hiç görmediğim kadar yaş vardı.
Sana diyorum iyi di mi?? 

O an bir hemşire çıkmıştı kapıdan..
-İyi mi o? dedikten sonra yüzüme çok acı bir şekilde bakmıştı..

Doktor çıktığında ise beynimden vurulmuştum..
-Üzgünüz..Elimizden geleni yaptık..Hastanın beyin ölümü gerçekleşti..

——————-

AYRILIK” üzerine bir yorum

  1. Ben gerçekten beğendim. Karakterleri sadece isim olarak tanıyor olsam da fic cidden ilgi çekici bir şekilde başladı umarım devamını da paylaşırsın 🙂

Bir Cevap Yazın

