2013’den geriye kalacak albümler

2013 bitmek üzere..Kpop’da neler geldi,neler geçti 2013’te de.. Dinlemekten usanmadıklarımız olduğu gibi burun kıvırdığımız da çok şarkı oldu..Ben özellikle albüm olarak benim hoşuma giden albümlerden bahsetmek istiyorum..mp3’den müzikleri çok kolay silen bir insan olarak,hala tüm albüm olarak mp3ümü süsleyen albümler var -gerçi baktığımız zaman 2012 albümleri de var hala:D ama 2013’den bahsedicem sadece-

Sen vipsin bıkbıkbıkını yapabilirsiniz,kabulüm.Evet itimas geçiyorum gibi gözüküyor olabilir ama bence değil,çünkü güzeller.
Bu sene kpopda en beğendiğim albümler GD Coup D’etat ve Seungri Let’s Talk About Love.. Ve Coup D’etat’ın full albüm olması ve daha çok şarkı sunması sebebiyle terazide daha ağır bastığından kaynaklı birinci sıramız biricik liderimizde,ikinci sıramız biricik maknaemizde olarak başlıyoruz^^

1.G Dragon- Coup D’etat -Bence albüm başlı başına çok güzeldi,beğenmediğim şarkı yok albümde..Daha çok sevdiklerim tabiki var. GD her zamanki gibi tekrar tekrar dinlenesi bir sürü şarkı verdi bize. OOAK albümü adamdan sayılmıyor olsa da,bence full ve mükemmel bir albüm ve hala listemde olan bir albüm.Ama 2012 o :p Coup D’etat’da da yine harika işler yaptı GD..
2.Seungri-Lets Talk About Love – Bir kaç hafta gibi bir sürede,dahiyane bir şekilde hazırlanmış bir mini albümle çıktı malumunuz maknae karşımıza..Ve gerek çıkış parçası GTTY,gerek düet LTAL,gerek performansına aşık eden GZBE,gerek duygusal çöküntüye uğratan Love Box ve Come To My.. Bence hepsi tekrar tekrar dinlenesi,bağıra basılası,sevip öpülesi şarkılardı.. Come to maaaa Ri…
3.f(x)-Pink Tape – 3.sırayı kendimce f(x) kızlarına veriyorum. Pink Tape benim genel olarak çok beğendiğim bir albüm oldu. Hala çoğu şarkısı listede çıkınca değiştirmiyorum ve dinlemekten çok keyif alıyorum..Albümdeki en’im D.O ile yaptıkları düet ‘GoodBye Summer’ ama albüm içinde dinlenmeye değer daha çok şarkı var,pink tape gerçekten güzel bir iş^^
4.Lee Hi – First Love – YG’nin monster rokkiesi Lee Hi’nin full albümü bence hala değerini koruyan bir albüm..Ben hala çoğu şarkısını dinlemekten keyif alıyorum. Lee Hi’nin sesini zaten çok beğeniyorum ve albüm içindeki şarkıların çoğu fazla güzel. Albüm slow şarkılardan meydana geliyor genelde,çok az hareketli parça var. Turn It Up favorim olarak kalacak,o şarkıya ayrı bir sempatim var ve full bir şarkı olmaması nasıl acıtıyor bilemezsiniz dostlar:/ Special,Dream,Because,Scarecrow’u falan versinler bana seveyim o şarkıları^^Albümde sevmediğim şarkı yok öyle söyleyeyim,hiçbirine haksızlık etmek istemiyorum,hatta aralarındaki en kötüler çıkış parçaları ‘1,2,3,4’ ve ‘It’s Over’ dı belki de -Rose’u sayamıyorum:D- ki o iki şarkı da gayet güzel şarkılar gözümde^^ Monster Rokkie’yi geri ver bize YG!
5.EXO-XOXO/XOXO repackage – EXO’nun repackage albümüyle beraber toplamda 13 şarkısı olan albümünün %80i iyi şarkılardan oluşan bir albüm ve hala dinlemeyi sevdiğim bir çok şarkı var içinde. Çocukların seslerini seviyorum,vokal olarak öne çıkanların dışında diğerlerinde de iş var diye düşünüyorum hatta,SM kıymet bilip azcık daha yoğunlaşabilir ‘onların görevi şarkı söylemek değil’ mantığından çıkarsa eğer:D Gidelim bir ‘Baby Don’t Cry’ dinleyelim hadi hep beraber^^
6.IU – Modern Times – IU’nun albümü de yine neredeyse dinlemekten bıktığım şarkı hiç olmayan bir albüm..Ve çoğu şarkı bağımlılık yapıyor.Benim favorim Jonghyun ile düetleri ‘gloomy clock’ ve sonrasında ne kadar ‘bonus track’ diye geçip çok da üzerinde durulmasa da sanki ‘Voice Mail’..IU’nun sesini hep sevmişimdir zaten,bu albümle daha da bir güzeldi.
7.Teen TOP – Teen TOP Class – Baştan aşağı seviyorum ben bu albümü. Bence Teen TOP farklı yönlerini de gösterdi bu albümle beraber.Çocuklarımın hepsinin sesi zaten çok hoşuma gidiyor,albüm çıktığından beri hep dinlediklerimden hala. Hadi hep beraber ‘Don’t I’ dinleyelim^^
8.Hyorin-Love&Hate – Tamamiyle seviyorum bu albümü de.. Gerçekten çok güzel bir iş olmuş. Sistar= Hyorin demek zaten benim için ve bir solo albüm olmasını tabi ki çok istiyordum çünkü Sistar şarkıları dinlemiyorum doğru düzgün. Ve bu albüm ilaç gibi oldu. Dinlenesi çok fazla şarkı var,ilk çıktığından beri dinliyorum,bıkmadım cılkını çıkarma seviyesine getirdiğim halde:D
9.Ji Eun – Hope Torture – Ji Eun’un çok özel bir sesi olduğunu düşünüyorum,dinlemekten keyif alıyorum. Ve bu single albümü de yine dinlenesi,sevilesi,bayılası şarkılardan oluşuyor^^ Dinleyin,pişman olmazsınız..Ben daha uzun süre dinlerim gibi geliyor.
10.Beast-Hard To Love,How To Love – Tamamiyle sevilesi bir albüm daha. Dinlemekten sıkılmadığım o kadar çok şarkı var ki..Özellikle de ‘Will You be alright’.. Bir ara bu şarkıyı kendime yasaklamıştım,bu kadar dinlemeye bıkarım sonra hiç dinlemem falan diye korkarak:D
11. Junhyung – Flower – Junhyung gerçekten Beast albümünden sonra kendi solo albümüyle de çok güzel şarkılarla geldi.. G.Na ile olan düetleri Anything albüm içindeki favorim..Bütün albüm dinlenesi çok güzel şarkılardan oluşuyor.
12.Block B – Very Good –  Very Good ve Nice Day herkes tarafından beğenilemeyecek şarkılar olsa da -ki ben ikisini de seviyorum- Be The Light ve Kyung’un solosu ‘when where how’ ile başkalarının da gönlünü fethettiklerini düşünüyorum… O kadar çok özlemiştik kii..ah ah o günler geride kaldı,hala inanamıyorum bazen..Blockbuster gibi full bir albümle geri dönüşlerini bekliyoruz,ki albüm üzerinde çalıştıklarını biliyoruz..Very good ile yüreklere su serpen ve biz burdayız dedikleri ufak da olsa dönüşlerini yapmış oldular,albüm o yüzden bile special olur gözümde^^
13.Miss A – Hush – Şarkılar mükemmel değil ama bir şekilde sıkmıyor ve dinlettiriyor da kendini.O yüzden Miss A’nin albümü de albüm olarak beğendiklerim arasında yerini alıyor.
14.CN Blue-Present(Japan Best Album) – Her ne kadar Jonghyun’un harika sesini bazen duyamadığım için onu bulmaya çalışıp sinirlenirken bulsam da kendimi CN Blue her zaman çok sevdiğim gruplar içinde olmuştur. Ve Japon albümlerini Koreceye uyarlayıp yayınlamaları yaptıkları en iyi şeylerden biri olmuş durumda. Ve albümdeki çoğu şarkıyı bayıla bayıla dinliyorum.
15.Mblaq – Sexy Beat/Love Beat – Mblaq hakettiği değeri görmeyen bir grup bence. Sexy Beat albümleri gerçekten fazla güzeldi.Sonrasında eklemelerle çıkardıkları Love Beat de tabiki^^ Eklenen bazı şarkıları da gerçekten seviyorum..Bu albümün de hala gideri var gözümde,dinlenir^^
16.B.A.P-One Shot – B.A.P’nin One Shot albümünü Badman albümünden daha çok seviyorum. Badman’de de Coffee Chop ve Badman gibi şarkılar var sonuç olarak sevilesi ama One Shot’ın yeri ayrıdır. Ve o albümdeki her şarkıyı bağrıma basasım geliyor.
17. Kim Ye Rim – Her Voice – Aslında Kim Ye Rim yani Lim Kim’in çıkardığı 2013 single,mini albüm hepsini severek dinliyorum ve bıkmıyorum. Ama isim olarak Her Voice albümünü yazmak istedim; daha çok şarkı olması ve belki de en sevdiğim şarkılardan olan Urban Green ve Voice’in bu albüm içinde olmasından kaynaklı(:

Sıralama bir süre sonra kaydı,en sondaki en az dinlediğim anlamına gelmiyor tabiki^^ Albüm olarak gerçekten iyi işler olduklarını düşünüyorum,tabiki fazlası da var..Daha dinlediğim çok fazla albüm oldu..Ama bu albümlerden genel anlamda kopamadım sanırım..Dinlemeye devam ederim gibi gelen şarkıları fazlasıyla var. 2014’de de dilime dolanan şarkıları mutlaka olacak^^Albüm içinde olmayan singlelar da var..Ama onları sıralarsam o kadar çok çıkacaklar ki..Bence albümler yeterli şu an için(:

Annyeong^^
image

2013’den geriye kalacak albümler” üzerine 2 yorum

  1. Listenin yarısıyla ilgili aynı şeyi düşünmeyişim agfshgafsghafh Gene de 7 tanesinde falan hemfikiriz sanırım 🙂
    Ben de böyle bir yazı yazmayı düşünüyordum benden önce davranmışsın ^^

Bir Cevap Yazın

