Kdrama alemi ne durumda?

Eskiden daha çok Kdrama sever bir insandım..Kpop’a bulaşıp,iyice içine çekildikten sonra reality showlar vs derken kdramalara daha az zaman ayırır oldum. Ama tamamen koptuğum da söylenemez.Bir sürü 2013 dizisine başladım..Ama sorun bana kaç tanesini bitirdim?? Tamam bu postta hepsini nedenleriyle beraber açıklayacağım^^
Dizi tanıtımı beklemeyin çünkü içlerinde konularından adam gibi bahsetmediğim diziler bile olacak^^

1.School 2013

School2013

Aslında 2012’de başladı.2013’ün ilk ayında sona erdi.O yüzden 2013 dizileri arasına koyuyorum kendisini. Kim Woo Bin,Lee Jong Suk ve Park Se Young önceden sevdiğim isimlerdi. Aslında biraz onlar yüzünden başlamıştım diziye.
İlk bir kaç bölüm sıkıldığım gerçeğini atlamayacağım.Hatta bırakmıştım diziyi. Ki çok rastlanmayan bir şey oldu 1-2 hafta sonra tekrar devam ettim izlemeye..Ki sevdim..Evet bence School 2013 güzel bir gençlik dizisiydi. Her ne kadar kalbin en deli dolu attığı yılları işlerken hikayede aşka yer olmadıysa da…Bunun nedeni de tabiki KWB ve LJS’un karşı koyulamaz çekimiydi adsfhdjk O yüzden dizide ikisine aşk yazmaya cesaret edemediler..Halbuki ben kafamda iki çifti de belirlemiştim,güzel olacaktı ahh ahh.. Ama bu bromance olayı sayesinde KWB de LJS de ünlerini bayaaa katladılar..Yani ekmeğini güzel yediler,afiyet olsun canlarım ^^ İkinci bir Yoo Ah In& Song Joong Ki olmak istediklerini söyleseler de o kadar başaramadılar,ama güzellerdi^^ Bir sürü hurafe dolandı dizi devam ederken. Güya dizinin sonunda birbirlerine aşklarını itiraf edeceklermiş vs 😀 Evet ben aynen böyle güldüüüm. Yok öyle bir şey ..Yakın arkadaş dışında başka hiçbir şey değildi Jongbin dizide,rahatlayın ve açın diziyi izleyin.Bence hoştu.

2.Can We Get Married

Can_We_Get_MarriedBu diziye Sung Joon ve Jung So Min’i sevdiğim için başladım.Dizi bittiğinde ‘Kim Young Kwang’ diye ağlarken buldum kendimi:D
Aslında bu dizide 2012 dizisi. 2013’ün başında bitti.Ama ben birazcık sonra izledim yani 2013’de.O yüzden konuşmada sakınca görmüyorum yine..
Dediğim gibi Sung Joon’u çok seviyorum vs diye başladım..Ama dizi o kadar sıradan ilerledi ki.. Adından da anlaşılacağı gibi bir çiftin evlenip evlenememesi üzerine kuruluydu.. Kaynanalar vs bir sürü etken vardı. Bir sürü olay yaşıyorlardı. Başroldeki çift maalesef tatlı bir çiftti diyemeyeceğim. Çünkü Jung So Min’in sürekli olarak kulağımı tırmalar bir şekilde bağırmasından rahatsız olmuştum ne yalan söyleyeyim. Ayrıca Sung Joon’un o sünepe halleri..Ihh cık sevmemiştim..Ama dizinin yan çifti Kim Young Kwang&Han Groo çok tatlı gelmişlerdi..Tabi bir kaç bölüm sonra ayrıldıklarından..Ee hadi sahneleri olsun falan diye beklerken sonra diziyi izlemeyi bırakmıştım..İşte dizi bitti falan ama benim aklım bu çiftte kalmıştı. Dedim en iyisi indireyim sadece onların sahnelerini izlerim,20 bölüm geçmez yoksa:D Ki aynen öyle de yaptım..Yani Sung Joon ve Jung So min için başladığım dizi Kim Young Kwang delisi olmamı sağladı. Han Groo da gayet şeker bir hanım kızımız^^ Seviyordum onları.. Kim Young Kwang’ı Love Rain’de hiç sevmediğim,tipsiz bulduğum gerçeğini de ‘saçmalamışım işte’ listemin en başına yerleştiriyorum.. Ah Kim young Kwang saraghneyooooo…

3.Yawang(Quenn of Aambition)

Yawang

Bu diziye başlamak için bir nedenim yoktu..Bilmiyorum nasıl oldu,ne oldu başladım..?Ama ilk bölümden itibaren izledim..Sonra aramıza soğukluk girdi..Gerçekten o da neden girdi bilmiyorum..Çünkü diziden hatırladığım;ben bu diziyi sevdim,ben bunu izlemeyeceğim dediğim gerçeği..Yani sıkılmamıştım diziden hiçbir şekilde..Ama sonra bir baktım izlemiyorum..Hatta içimde bir yerde hala devam etsem mi demiyor da değilim.Sonuçta kötü bir izlenim yok kafamda.. Ama işte üzerinden çok zaman geçti..Bilmem belki başka bir zaman..

4.That Winter,The Wind Blows

That_Winter,_The_Wind_Blows

Eunji’yi severim,Kim Bum’a bayılırım..Evet başlama nedenim bu ikisiydi..Konusu da çok hoşuma gitmişti..Ki güzel güzel izliyordum..Ki hiç başlamamış olanlar bence izleyebilirler..Ama ne oldu da ben bu diziyi bıraktım,inanın bunu da hatırlamıyorum.Yawang da olduğu gibi..Ay bana o aralar ne olduğu hakkında bir fikrim yok. En az 4 diziyi çöpe atmışım,onu farkettim:D Ki haklarında hala kötü bir düşüncem yok dizilerin..Ama işte bırakmışım bir şekilde dizileri.Ki bu diziye de devam etmek istesem de artık inciğini cıncığını bildiğim için devam edeceğimi sanmıyorum:S

5.7th Level Civil Servant 

7th_Level_Civil_ServantBu diziyi izleme nedenin tabiki de Joo Won’du!! Ayrıca ne kadar noonası olsa ve beraber mükemmel bir çift izlenimi veremeseler de yaş farkından dolayı Choi Kang Hee de sevdiğim bir unnidir. Yanlarında bir de Chansung(2pm) vardı eee bu dizi izlenmez miydi? Ki evet izlenirdi..İzledim de..Ama yine bıraktım..Bu diziyi de neden bıraktım bilmiyorum.Yine aklımda kötü bir izlenimi yok. Albenili bir konusu yoktu. Hatta bildiğin geyik üzerine dönüyordu. Yani hiç değilse zaman geçirirken güzeldi. Ama ben yine farkında olmadan diziyi bırakmış buldum kendimi. Belki bir gün yine devam ederim kim bilir(yalan,inanmayın)..

6.Flower Boy Next Door

Flower_Boy_Next_Door

Diziye başlama nedenim tabiki Park Shin Hye..ah en’lerim arasında kendisi malum…Çok severim^^ Ve başladım izlemeye… Diziyi izlerken de Yoon Shi yoon ve Kim Ji Hoon sevmemek imkansızdı.. Bir de panda gözlü yapımcı falan da vardı:D  Bir de tabiki çok sevdiğim ‘flower boy’ serisinin bir parçasıydı..Yeri gelmişken bu serinin en sevdiğim dizisi tabkli ‘Shut Up Flower Boy Band’..Dizi güzeldi,izlerken gayet hoşuma gidiyordu..Ki 14.bölümde kaldım sanırım. Aslında sıkıldığımdan bırakmadım. Yawang ,This winter…. ve ‘7. ….’ de olan bu dizide de oldu..Bilmeden bıraktım diziyi.Sanırım bu bahsettiğim bütün diziler aynı ana geldi de o yüzden..Ve o sıralar bana bir şey oldu galiba,inanın hatırlamıyorum:D Ama bu diziyi bitiricem!!!! İnmiş duruyor zaten.Son 2 bölüm kalmış,izlicem^^ İzledim sayın bunu.. Güzeldi bence yani…Farklıydı da^^

7.Shark

»ó¾îÆ÷½ºÅÍ ÃÖÁ¾(Àμâ¿ë).indd

Günlerden bir gün ben yine bir Youtube turuna çıkmışken..Kendimi SM’nin kanalında buldum..Ve orada Boa’nın bir şarkı yayınladığını öğrendim.. Boa ne kadar ‘mükemmel’ diyebileceğim bir sese sahip olmasa da benim dinlemekten hoşlandığım bir ses. Ve açtım videoyu,bakalım ‘nasıl bir şarkı’ dedim..Sonra şarkı içime işledi ki..Şu şarkı olur kendisi..Hala da şarkının çok güzel olduğunu düşünüyorum; ek bir not olsun bu da… İşte ben böyle şarkıyı beğenince dedim bir videoyu da izleyeyim..İşte o üstte linkteki videoyu izledim..Baktım güzele benziyor,hoş olabilir artık kdramalara devam etmek.. Sonra öğrendim daha bir kaç bölüm yayınlanmış zaten..Oh dedim misss hem devamlı takip edersem sıkılmam böylece.. İyi güzel tüm bu duygularla diziye başladım..İlk başta güzel gitti. 5.bölümle beraber devam ederken takip etmeye başlamıştım.. Sonra gel zaman git zaten esnediğimi,dizidenn çok sıkıldığımı vs farkettim ki bu en fazla 7.bölüm falandı sanırım..Ve orada benim için ipler koptu..Halbuki ilk bölümlerini cidden beğenip,photoshopumu bile açmıştım diziye bir şeyler yapmak için..O derece düşünün.. Hatta ‘ahh sanırım kdramalara geri dönüyorum oh yeah’ nidalarım eşlik etmişti bana.. Ki işte büyük bir hayal kırıklığına düştüm sonrasında.. ‘devam edemediğim diziler’ kategorisine bir dizi daha eklenmiş oldu böylece..

8.Dating Agency Cyrano

Dating_Agency_Cyrano

Bu diziye yayınlanmayan 3-4 bölümü kalmıştı ki başladım..Dizilerden kendimi soyutlamıştım. Artık izleyeceğim hiçbir dizinin beni içine çekmeyeceğinden emindim..O yüzden Soo Young’u sevmeme,Ajussilerimden birinin(A Gentleman’s Dignity) oynaması,Hong Jong Hyun’un varlığı derken hala diziye başlamamıştım ki.. Dedim bu bir TVN dizisi.. Bu kanalın dizileri güzel ve diğerlerine göre kısa oluyor. Hem diğer etmenler de var..Sen izle bu diziyi diye zorladım kendimi..Ve sonuç;diziyi bitirdim!!! Evet bitirdim… Mükemmel bir dizi olduğunu iddia etmiyorum..Ama bence gayet hoştu da..Hiç değilse iki saat bakışmalarla vs sıkmıyordu. Mükemmel bir konusu olmasa da farklı bir konusu olduğu gerçeği de cabası..Ayrıca her bölümde neredeyse bambaşka konukların vs olmasıyla başka hikayelere dahil olmak da oldukça eğlenceliydi. Yani ben izlerken zevk aldım,pişman olmadm^^

9.I Hear Your Voice

I_Hear_Your_Voice

Ah evet Lee Jong Suk vardı,başlamalıydım..Ve başladım.. Ki gayet iyi de gidiyordu bence sıkıcı bir dizi değildi.Hatta gayet güzeldi.Unnimiz de çok tatlıydı(ahhh bu kadını seviyorum öyle ki Ji Sung’la evli olmasına laf bile edemiyor fangirl kalbim). ‘noona love ‘ olayının da benim açımdan pek bir problemi yoktu aslında.. Ama işte bilmiyorum bu dizide ‘noona love’ olmasını sevmedim..Avukat ajussi(Secret Garden Oska) de çok şekerdi çünkü ^^ Ne bileyim onlar olaydı LJS’u da evlatlık falan alsalardı:p o turuncu kafa kızla bir aşk yaşasaydı..Bence benim senaryom daha güzel olurdu:D Ama işte olmadı.. Sanırım 10lu bölümlerden birinde izlemeyi bıraktım..Kesin aşk başlıyor dediğim anlarda..ah içimde ukte bu dizi de.. Big gibi hayal kırıklığına uğrayıp bıraktım çünkü..İzlemekten keyif aldığım halde,senaryosu istediğim gibi gitmediği için bıraktım.(evet 2012 dizisi Big’de de bu olmuştu bana) öyle işte…

10. Gu Family Book

Gu_Family_Book

Herkesin Lee Seung Ki hayranı olduğu şu ortamda benim ‘en’lerim arasında değildir kendisi..Evet severim ama bağımlısı değilim..Suzy çok severim.Ve Sung Joon’a hastayııımm^^ O yüzden LSG onların yanında 2.plandaydı benim için başlama nedeni olarak:D Neyse gel zaman git zaman ben bu diziye başladım..Ama biraz geriden geldim.Miller 10lu bölümleri konuşurken ben daha yeni başlamıştım.. Normalde ‘spoiler’ yemek de problem değildir benim için..Ama tarihi dizilerde biraz daha önem kazanıyor..Ve aşırı spo yediğimden olsa gerek bir kaç bölüm sonra diziyi bırakmış buldum kendimi..Bitiremedim,bir kaç bölümcük izledim:/

11.Monstar

Monstar-p2Gençlik dizisidir,eğlencelidir tezimden kaynaklı başladım..Tabiki bu tezin yanında en büyük neden Junhyung(Beast)’un dizide oluşuydu..Ah aklıma geldikçe ‘daaaa staaaaa'(ben star demek istiyor da:D) diyişleri,çok hoşuma gidiyor:D Ben bu diziyi bitirdim ama Junhyung yerinde başka biri yani diziden önce bilmediğim biri olsaydı devam eder miydim bilmiyorum. Bence konu olarak gayet hoştu da..Aslında çoğu zaman sıkmadı da..Ama son bölümlere doğru bazen fazla sıkıldığımı düşünmedim desem yalan olur. Yine de bence güzeldi^^

12.Master’s Sun

Master's_Sun

So Ji sub’ın çerçeveletip duvara asmak istediğim heykelimsi suratı ve Gong hyo Jin unni’nin en sevdiğim oyunculardan biri olmasına rağmen bu diziyi bitiremedim ben hala..Dizi biteli çok olmadı aslında,hala bitirebilirim..Amaa ‘aaaaaaaaaaaaa bu diziyi izlemeliyim’diye bir etki bırakmadı bende. Bence izlemeyeceğim gibi..Ama zaten çoğu şeyini de bildiğim bir gerçek. BTSleri de kendinden daha güzel. He bu ikilinin yanında son yıllardaki gözdelerim arasında olan Seo In guk da var..Ama işte dediğim gibi hala izlemeye devam edesim yok. 6.bölümde kaldım sanırım.Ve o orada kalmaya devam edecek gibi duruyor..Ama seveni çok..So Ji sub için bile izlenir gibi geliyor hala da bana..Ama işte o ‘aaa ‘ etkisi olmayınca ben devam edemiyorum dizilere:/

13.Good Doctor

Good_Doctor

Ahhh yine tabiki Joo Won!!! Ve ve ve yanında Kim Young Kwang-baya 2.planda bir karakter olsa da..- Ee bir de en büyük hayalim doktorluk!! Tamam o hayal artık çöpte. Ben bir mühendis adayıyım ve 5 yıl önce doktor olma hayalim gömüldü.Ama şimdiki mesleğimi sevsem de doktor olmak hala içimde ukte..Bu gerçeği değiştiremiyorum ne yapayım:/
Neyse diziye geri dönersek eğer..Bir de Moon Chae Won!! Ah ben bu kadını hiç ama hiç sevmiyorum,ne yapayım..
Diziye başladım..iyi güzel hoş..Ama aynı ‘Master’s sun’daki gibi beni ‘aaaa’ dedirtecek bir etki bırakmadı..Ve bu dizi de yine 5-6 bölüm sonra izlemediklerim arasına yerleşti..Bunun için de hala umut yok değil..Ama yine de izleyeceğimi sanmıyorum bu bir gerçek.

14.Secret

Secret_Love

Veeeeeeee geldik zurnanın zırt dediği yere!!!! Bu diziyi izleyin..Bu dizi harika..Bu dizi bu dizi..Evet benim kdramalara dönüş nedenim olacak dizi. 10 bölüm yayınlandı,hiç pişman olmadım..Gidin izleyiiin! Ji Sung diye diye ağlarken bulabilirsiniz kendinizi. Savcıya küfür edip,Jung Eum’a ‘gel unni omzumda ağla’ diyebilirsiniz..Kadın mükemmel ağlıyor!!! Dizi hakkında konusundan vs de bahsetmeyeceğim..Ama bir sürü kişiye önerdiğim ve önerdiğim kişilerden iyi dönüşler aldığım gerçeğini de paylaşmadan edemeyeceğim..Gidin bu diziyi izleyin,tekrar söylüyorum.. Secret bittikten sonra Suk’ın dizisi ‘Beautiful Man’ başlayacak..Resmen sevinemiyorum..Suk’ı çokçokçok özlemiş olmama rağmen,Secret biteceği için olacak üzüntümü saklayamıyorum.. Ah bu diziyi çok sevdim öyle böyle değil..

15.Heirs

The_heirs_cover

İçinde sevdiğim bir sürü isim var…
Hayııııırrr yanlış tahmin o kişilerden biri Lee Min Ho değil.. Lee Min Ho benim için sadece ‘gu jun pyo’ gerisi fıss.. LMH olarak sevdiğimi söyleyemeyeceğim ama GJP’a aşığım:D Neyse ne diyordum..Sevdiğim bir sürü isim. Başka Park Shin Hye ve Kim Woo bin olmak üzere Minhyuk(CN Blue),Krystal(f(x)),Kang Ha Neul,Choi Jin Hyuk sevdiğim isimler gerçekten..
Ayrıca dizinin senaristi en iyi romantik komedilerde imzası bulunan bir isim..Secret Garden ve A Gentleman’s Dignity’nin senaristi.. Ve o yüzden insan ister istemez beklentisini yüksek tutuyor gibi gelebilir..Ama aksine gerçekten beklentilerim yüksek değildi.Bir şekilde bu diziyi sevmeyeceğimi düşünüyordum ki evet en son 5-6.bölümün sadece PSH&KWB,Krystal&Minhyuk sahnelerini izledim..Aşırı basit bir konusu var.. Halbuki bence Kore gençlik dizileri güzel olur. İzlediğim çoğu gençlik dizisi iyiydi.. Mesela Dream Highlar,Shut Up Flower Boy Band,School 2013 vs.. Ki ben gençlik dizisi seven bir insanım.Bütün ergen duygularımı kabartıyor,çok hoşuma gidiyor. Amaa amaa amaa..Bu dizi olmamış,bunu bir daha yapsınlar..Bu kadar basit karakterler olur.Zengin kız fakir oğlan bakışını 456789.kez izledim ben zaten..Ama bana farklı bir tat vermezsen ben bu klişeyi zaten biliyorum.. Ayrıca KWB’ne yazdığınız karakter bu mu?Gerçekten mii??Ne kadar o karakteri oynarken seksi ve karizmatik olsa da ‘okulun kabadayısı’ olmaktan öteye gitmemek KWB için fazla basit değil mi? İnanın LMH&KWB’nin geçmişteki arkadaşlıkları da ilgimi çekmiyor -.- KWB ve PSH çift olsun yeeeeaaa da diyemiyorum çünkü olmayacağını biliyorum,hayal etmeye lüzum yok.. Ama hiç değilse sahneleri olsun da ben de izleyeyim..Bu dizinin sonunu getirebilecek miyim emin değilim,gerçekten..

16.Cruel City

Heartless_City

Cruel City bir 2013 yapımı ve bitmiş bir dizi..Ama ben devam ederken izlemedim ve daha geçenlerde başladım.Hala bitirmediğim için de en sona onu yazıyorum.. Gidin izleyin bu diziyi!! Bu diziyi bana öneren çok olmuştu ama bir türlü başlayamamıştım..Israrlara dayanamayıp başladım en sonunda:p Ki şaka bir yana iyiki de başladım..Zaman kıtlığım yüzünden hala 12.bölümde olsam da bu yazıyı bitirdikten sonra da açacağım Cruel City izleyeceğim:D Dizide bol aksiyon,bol şaşırma var. Ben çok sevdim,hiç sıkmamasının yanında bir sürü merak unsuru da cabası.Bir süre sonra kendinizi ‘o zaman bu da böyle’ derken bulabilirsiniz..Ki spo vermemek için doldurmuyorum cümlemin altı boş kalsın,napalım:D Ve okumayın konusunu bile..Cidden konusunda bile Spo yiyor insan.. Okumayın.. Ben okumamıştım,bir kaç bölüm sonra bir yerini okudum ve ‘hay senin ben spo yedim’ dedim,okumaya devam etmedim:D Neyse öyle işte..Dizinin devamının da güzel olacağını düşünüyorum..Az kaldı bitirmeme,hüzünleneceğim şimdi T.T

Geldik anlatacağım daha doğrusu anlatmaktan çok izleyip izlememe nedenlerimden bahsettiğim yazımın sonuna^^
Beni okuduğunuz için teşekkür eder,bu diziler hakkındaki düşüncelerinizi yorumlar kısmında görmekten büyük keyif alacağımı belirttiktten sonra huzurunuzdan ayrılırım..
Annyeong^^


-Bu diziler harici ‘ah işte bunu seversin,bu çok güzel’ dediğiniz diziler varsa,önerilere açığım^^-

Kdrama alemi ne durumda?” üzerine 5 yorum

  1. Selam ^^
    Hatırladın mı beni 🙂
    Uzunca bir süre önce bloğunu sık kullanılanlar bölümüme eklemiştim… (Zaten bu konuda konuşmuştuk o dönem)
    Ama hiç girmiyordum bir süredir. Geçenlerde denk geldi yine uğradım bloğuna hatta takibe aldım.
    Bugün de gezinirken girdim tekrar ve yazıyı görünce (üstelik hep de izleyip sevdiğim diziler falan) dayanamadım bir yorum yapayım dedim 🙂

    Öncelikle şunu söyliyim, bu yazdığın diziler içinde “Can We Get Married”, “Shark”, “Good Doctor”, “Secret” ve “Cruel City” haricinde diğerlerini hep izledim. -Şimdi bakınca baya da izlemediğim varmış aslında ya. Ama hepsi de fazlasıyla merak ettiğim, ve izlemeyi düşündüğüm diziler…İlk fırsatta izlemeliyim 🙂 –

    Tek tek diziler hakkında yorumlarıma geleyim…

    School 5: Kesinlikle bu sene içindeki dizilerde en sevdiklerimdendi. Diziye başlama sebebim, Lee Jong Suk , Choi Daniel ve Park Se Young’dı… Onlar için başlamıştım ama açıkcası ilk bölümlerde bende sıkılmıştım. Ta ki Kim Woo Bin gelipte olaya renk katana kadar. Ondan sonra zaten istesem de bırakamadım. Ve ilk başlarda benimde düşündüğüm ve istediğim çiftler vardı kesinlikle, ve öyle olmazlarsa içime oturur diyordum ama hiç te oturmadı. Tuhaf bir şekilde KWB ve LJS aşkı yetti yani 😀 Hatta aşk olsaydı dizide bu derece sarmazdı belki diye bile düşündüm 🙂
    Ayrıca dizide bolca ganster de gördük. “Ah benim bu gangster sevgim.” 🙂
    Ve kesinlikle de izlenmeli diye düşünüyorum.

    Yawang: Bir ara bu dizi psikolojimi bozacak diye tırstım açıkcası. Hele ki o ilk bölümler. Başroldeki kızımızın yaptığı bütün sinir bozucu oyunlar, saftirik oğlanımızın fedakarlığı falan derken izledikçe delirdim diyebilirim. Ama oğlan bazı şeylerin farkına varıp da intikam bölümüne geçiş yapınca biraz daha izlenilesi oldu. En azından ilk bölümlerdeki kadar sinirim kalmadı ve kızı öldürme isteğim az da olsa geçmişti 😀

    Bu arada bu diziye başlama sebebim de aslında bizim kızdı. Kendisini ilk Kore dizim olan Denizler İmparotoru’ndan tanıyıp sevdiğim için ve dizinin konusu da az çok ilgimi çektiği için başlamıştım. Ama beni bu derece deli edeceğini nereden bileyim. 😛
    Yine de diziye devam etmeni tavsiye ederim.

    That Winter,The Wind Blows: Başlama nedenlerim: Aynı şekilde Kim Bum ve Eun Ji ^^ Tabi diziye başladıktan sonra diğer oyuncularını da sevmiştim fazlaca. Ama bu diziyi de mi yarım bıraktın?? 😛

    7th Level Civil Servant : Diziye başlama nedenim Choi Kan Hee ve kesinlikle ajanlı oluşuydu ^^
    Bir aralar ajan olma isteğiyle yanıp tutuşan ben, hala böyle şeyler izledikçe içimdeki tüm aksiyon sever hücrelerim hareketleniyor.. Sonra da bakıyorum hayatım fazla sakin. Yetmiyor bana…
    Her neyse, diziye başladığım daha ilk bölümden Joo Won denilen varlığı tanıyıp sevdim. O şebek zaten fazlaca sevilesi. Alınıp sıkılası falan yani. Gülüşü, bakışı insanı kendinden geçiriyor ^^

    Flower Boy Next Door: Yine bu sene içindeki favori dizilerimden… Başlama sebebim PSH’den başkası değil zaten. Ve gerek konusu gerek diğer oyuncularıyla çokça eğlenceli ve güzeldi cidden. Özellikle o içinde barındırdığı Yoon Si Yoon ve Kim Ji Hoon yetti de arttı bile. Ama onlar dışında da her karakter farklı ve eğlenceliydi… Aynı şekilde o panda gözlü yapımcı 😀

    Ve o arada küçücük bir “SFBB” lafı sıkıştırmışsın. Bence de Flower Boy serisinin en mükemmel dizisiydi o. O diziden sonra da Rock Grubu kurmaya karar verdim zaten 😀

    Dating Agency Cyrano: Sooyoung, O Ajussi (İsmini unuttum) ve Lee Chun Hee başlıca sebeblerim ^^ Gerçi dizide Lee Chun Hee’nin olduğunu sonradan farketmiştim ama olsun… Ayrıca bunun daha önceden filmini de izleyip sevdiğim için dizisinin olması da güzeldi. Her bölüm farklı konuklar geldi falan çok hoştu 🙂 Ji Jin Hee, Taemin, Gong Yoo falan…

    I Hear Your Voice: Başlama sebebim o mükemmel üçlü başlı başına. Lee Bo Young sevdiğim unnielerden benim de… (Ki Ji Sung’la olan uyumlarını da seviyorum.) Ama asıl muhteşem Oska ve sapığı modundaki ikilimi yeniden bir arada göreceğim diye öyle sevinmiştim ki… Gerçi bende dizide LJS ile o çılgın kızın birlikte olmasından yanaydım. Olmadı ama izlenmeye değerdi yine de ^^
    Üstelik dizinin ilk bölümlerinde Kim So Hyun vardı… Yarumun kaderi hep küçüklük oynamak zaten. Yine küçüklük olarak girdi ama cidden çok seviyorum o kızı da. Oyunculuğu çok güzel.

    Gu Family Book: Yine çokca sevdiğim bir dizi olmuştur kendileri. Tüm oyuncularıyla, Suzy, Lee Sung Gi, Sung Joon, Choi Jin Hyuk… hoş ve güzeldi. Zaten bende bir de gumiho hastalığı var… Fazlasıyla bayıldım yani ^^ Tabi sonu konusunda kararsızım o ayrı. Gerçi sen izlememişsin…

    Monstar: Sevdiğim ve özellikle oyuncularına bayıldığım bir diziydi… Dizinin bazı yerlerinde bende sıkılmış olsam da güzeldi.

    Master’s Sun: Başrollerdeki bütün oyuncularını severdim ve sevdim 🙂 Dizi de farklı ve eğlenceliydi bence.

    Heirs: Bu diziyi anlatsam bitiremem. Tüm sevdiğim oyuncuları içinde barındırmasıyla bile baştan sona kendine çeken bir dizi oldu benim için. Zaten bloğumda çok uzun olmasa da bahsettim bu diziden bende. Şimdi tekrar başlasam bitiremem ^^

    Her neyse daha fazla uzatmadan ( Daha uzatsam uzardı yani) yorumumu bırakıp kaçayım. Şimdi bakınca senin yazının yarısı kadar da ben yorum yapmışım. Ama konu sevdiğim diziler olunca yapmasam olmazdı. Umarım okurken sıkılmazsın ^^

    Bu arada dizi önerisi istersen “Marry Him If You Dare” izlemen tavsiyedir. Çok eğlenceli ve güzel…

    Sana iyi okumalar ^^

    • Aşk olsun tabiki hatırlıyorummmm^^ Ve bloguma gelip yorum yaptığın için de ayrıca mutlu oldum^^ daha sık beklerim(:
      kpop alemine dalınca kdrama alemini unutup.. ‘aah 1 saat bunu izleyeceğime ….. programını izlerim’ diyip sürekli bıraktım dizileri:D:D ….. yerleri 10larca programla doldurabilirim:p kpopa yetişebilene aşk olsun:D Bir de benim gibi gönlü bol bir insansa:p
      Valla özellikle Secret ve Cruel City’i fena halde öneririm..Secret bambaşka bir şey..Aksiyon seviyorsun sanırım Cruel City de harika..
      Saydığım dizilerin çoğu bitiremediklerim zaten:D devam edebilir miyim bakalım belki bir gün.D
      Heirs iin üsttede belirttiğim gibi pek aynı duyguları paylaşmıyoruz.Bana çok basit geldi maalesef:/ Marry Him If You Dare de aslında başlamak istiyorum. Yonghwa ve eunhye var.Eunhye’nin tarzını beğenmemiş olsam da fotolarda… Başlicam inşallah bir ara,tekrar teşekkür ederiimmm^^

      • Hehe 🙂 Sevindim o zaman ^^ Uğrarım bundan sonra daha sık 🙂
        Ahh K-Pop… O dünyaya daldığında cidden dizilere yer kalmıyor. Bende ikisini birden yürütmeye çalışıyorum ama şu aralar 4 dizi takip eden ve bir taraftan da YGS-LYS derdi olan ben için biraz zor oluyor tabi. Daha WIN programlarının bile hepsini izlemedim. Çok istiyorum hepsini izleyip bitirmeyi ama zaman yetmiyor işte ^^
        Ve onun dışında da şarkılarını dinleyip bayıldığım ama daha kendilerini tanımaya bir türlü fırsat bulamadığım gruplar falan var ya… En başta Beast, EXO, BTOB, B.A.P, INFINITE gelir sanırım. Şarkılarını dinlemiş ve beğenmiş olmama rağmen hala araştırıp ta tanıma imkanı bulamadım bu varlıkları…
        Gerçi ben daha tanıdıklarımı zor takip ediyorum 😀

        Kesinlikle onları da izlemek istiyorum. Aynen bayılırım aksiyona ben ^^ İlk fırsatta izleyeceğim mutlaka ^^
        Nedense Eun hye konusunda da bu tarzını beğenmeyen çok sanırım. Ama ben tam tersine çok şirin buldum ^^ Yine de tarzına takılma izle derim. Güzel gerçekten 🙂

        • Her zaman beklerim^^ Ben de yakın zamanda bir iade-i ziyarete gelicem inşallah yazılarını okuyup^^
          YGS-LYS için öncelikle kolay gelsin..O dönemler zordur:/
          Benim kalbim o kadar çok grubu kapsıyor ki ah ahh:D:D
          Saydığın gruplarda da BTOB hariç hepsini biliyorum.EXO,B.A.P ve Beast’in hele her şeyinden haberdarım:D:D
          Bigbang her zaman benim için bambaşka bunu hep derim ama kpopda sevdiğim grup da çok..Artık daha fazlasını kaldıramayacağımı düşünüyorum:p
          Win programı da iyiydi.YG’ye çok saydırasım var :@ Winner da belli oldu,onları da takipteyim(:

          Başlayacağım o diziye mutlaka^^

          • Tamam. Bende beklerim o zaman ^^
            Gerçi daha yeni açtım sayılır çok fazla bir yazmışlığım yok henüz 🙂
            Aklıma estikçe takılıyorum ^^
            Aynen baya zorlu dönemdeyiz bu sene. Hallederiz İnş bunu da 🙂
            Bigbang’in zaten her daim heri ayrı ^^ Onlar fazlaca özeller 🙂
            Kpop zaten günden güne gelişen bir şey. Her gün yeni isimler çıkıyor falan. Sen daha kendinkileri zor takip ediyorsun 😀
            Win konusunda YG’ye benim de var saydırasım aynı şekilde. İzlemedim ama takip de ediyorum bir taraftan ve aynı Seungri’nin de dediği gibi. “YG insanlara acı çektirmeyi seviyor”
            Elindeki yeteneklerin farkında değil ve kaybediyor sürekli. Sinir oluyorum. *-*
            Tamam ^^

Bir Cevap Yazın

