Ordan..Burdan…Şurdan

Biraz karışık gidelim bu sefer.Belli bir konu olsun istemiyorum..Şu ara twitterda vs de konuşulan,gündemimizde olanları konuşmak istedim..Bazen 140 karaktere sığmıyor düşünceler *bende hiçbir zaman* içimi dökeyim istedim. Bloğumda da takipçilerim olsa da sanki gerçekten takip etmiyorlarmış gibi hissettiğimden tek başımayım zaten.Yanlışlıkla falan okursanız da haber edin,tek başıma olmadığmı bileyim hani^^

*Öncelikle geçtiğimiz haftasonundan bahsetmek istiyorum.20si yani geçtiğimiz Cuma Bigbang Singapur’da f1 yarışları öncesi mini bir konser düzenledi. JB ve Rihanna’nın da olacağını düşündüğümüzden 18 şarkıyı görünce bir dakika süreyle ağlamaklı bir şekilde ekrana baktık tabi.Ağlama nedenimiz –> Neden biz Bigbang konserinde gidemiyoruuuuzzzz diyeydi..Ki bir süre daha ağlayacağız yani hiç değilse ben ağlayacağım. Bende bu okul ve tembellik olduğu sürece uzun süreli bir yurtdışı seyahati zor..Eee YG’de parasına para katmak derdinde sonuçta neden 11 saat uçakta gidecekleri,büyük ihtimalle taş çatlasın bir kaç bin insanın geleceği konsere o kadar para harcasın da Türkiye’ye Bigbang’i göndersin ama değil mi?? Bugün tamamiyle pesimist günümdeyim o yüzden umutlarınızı çürütmeye programlandım domatesleri fırlatmayın bana piliiiss..Ama önümüzdeki yakın planda maalesef geleceklerini düşünmüyorum..Ve şu anda ‘en çok istediğin ne?’ diye sorduklarında ilk üçümde vereceğim cevaplardan biri ‘Bigbang görmek istiyorum’ken *evet o kadar içimdeler,biliyorsunuz* onları göremeyecek olmak bazen salya sümük ağlayacak moda sokuyor beni… Onlar askere gitmeden, gitmek istiyorum uleeen o konsere!!! Beraber şarkı söylemek istiyorum.Onlar askere gittikten sonra değişirler falan eski şebeklikleri olmaz diye ççççoooookk korkuyorum TT. Neyse bir de mümkünse ben evlenmeden de gitmiş olayım. Kocamın kolundan tutup bir BigShow’a gittiğimi düşünemiyorum. Evli barklı olduğumda fangirllüğü tamamen bırakmak istiyorum. Hayır ufukta evlilik falan yok.Bir sır vereyim aday adayı bile mevcut değil..Şu sıralar yaşıtlarım bir bir evleniyor,çocuğu olan arkadaşlarım falan var da işte insanın aklına geliyor.

Ne diyorduk Bigbang..Singapur..Falan filaan..Rihanna ile JB başka günlerde çıkacaklarmış meğer sadece bizimkiler coşturdu sahneyi. ot5 diye ölüp biten bir insanım malum. 5ini bir arada göremiyoruz diye dövünüyordum GD’nin Seul final konserine kadar. O zamana kadar 2 aydan uzun bir süre bir arada hiç görmemiştik. Şimdi o konserle singapur konseri arası o kadar da uzun değildi falan ya alışmışım özlemeye diye düşündüm:D:d Ama tabi o 5ini..Ki şu alttaki 5li oluyor *azcık fotoğrafla aşk yaşayıp sonra devam ediciiim*

BU3Pm1OCYAAF8d0

O sahnedeki havaları kimsede yok gerçekten..Sadece fancamlerden bile bunu anlamak mümkün.Ekran başında fancamleri izlerken kendimden geçiyorsam görsem ne olur düşünemiyorum *mevzuu yine onları görmeye geldi,azıcık ağlıciiiim*
Konserde bol bol Gri ve Todae gördük:D Şaşırdık mı??Hayır:D:D Taeyang yavrum forever alone şeklinde takılıyor yine..Hatta bir fotoğraf var ki bir çoğumuzun içine oturdu..Youngbae-ah come to maaaa
TOP sahnede çok enerjikti.Özlemiş sanırım sahneyi. Ki bu konserden bir kaç gün öncesinde artık sürekli oyuncu arkadaşlarıyla takılıyor,sürekli yönetmenle takılmasını saymıyorum bile hep film gösterimlerinde vs korktuğumu bile getirmiştim.Sahneleri bırakıp tamamen oyuncu olursa diye endişeleniyordum..Ama sahnede o Tiopi’yi görünce müziğe olan sevgisiyle kilolarını veren CSH geldi aklıma,bırakmaz o dedim..Bizi bırakamaz zaten canımm..
He bir de şikayetçiyim a dostlar..Haaaala konserden HQ HQ fotolar geliyor..Çoooğğ üzülüyorum anlamıyor musunuz TT. O fotolar kalp krizi nedenim olacak..O kadar da beddua almıştınız foto makineleriniz inşallah kırılır diye..Ah ahhh..Yeter bu kadar foto valla bak..Gelmesin noluuurr TT

*Aslında daha çok konuşmak,saçmalamak,fangirllük yapmak istiyorum ama kendime engel oluyorum..Gelelim ikinci mevzumuuuzz..
BILAKK BII izzzz BEEK!!!
Aylaaardır tırnaklarımızı kemire kemire beklediğim,playlistimin bile bana oyunlar oynadığı eski şarkılarıyla aşk yaşayıp gözlerimin sulanmasına neden olan,performanslarını hatmedip,programlarını başa sara sara izlediğim çooook sevdiğim grup Block B geri döndü.. Bunu söylerken bile hayal olduğunu düşünüyorum.Halbuki üzerinden 4 gün geçti asdfgh
Sabahın 6sına saatimi kurup sadece audio ile aşk yaşatıp benim uykumun en güzel zamanlarında klibi yayınlayan Sevenseoson’a da buradan tekrar teeesüflerimi iletiyorum..Ama yok yok o Block B’yi geri döndürdü ya şimdilik canımmm:D
İzlemeyenler izlesin,cidden izlesin bak..Çok güzell TT

U kwon’u tekmeleyen ayakları kesmek istiyorum hala..
Zico’nun saçlarıyla aşk yaşıyordum ki sarıya boyattı pisliiiiiiiiik yine TT
Pyo bebem sendin di mi maknae..Sesini Tiopi abin kadar kalın bulup seviyorum biliyorsun TT
Taeil sesin ve ben..Bir köşedeyiz
B Bomb,Kyung,Jaehyo için de söyleyeceklerim var da şimdi iyice ergenleşmek istemiyorum:D:D İkinci kliplerini merakla bekliyorum kiii bugün öğrendiğimize göre sonunda sahnelere dönüyorlar,bir hafta kaldı..Hadi beraber ağlayalım BBCzzz..

Tarzlarını değiştirdiklerine dair eleştiriler alsalar da öyle olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta daha önce ‘Movie’s Over’ diye bir şarkı yapan bir grup Block B.. Ki bu tarz şarkılar da tarzlarına gayet uyuyor.. 3 rapper barındırıyor bünyesinde,3ü de mükemmel rapperlar.. Ve Be The Light’ta da kısımları oldukça hoştu. Neyse teknik anlamda konuşmayı bir kenara bırakıyorum,ben bilmiyorum bilenler konuşsun lütfen^^ Beğendim mi??Hem de çoookk!! Ve hala dinliyor muyum??Hem de çoookk!

Ve döndüklerine o kadar mutluyum ki..He bu arada Türkçe altyazısını da yapmak istedim ve yaptım^^ İzlemek isterseniz –> tık

*2.mevzuumda Block B’den bahsetmişken başka bir Block B mevzuunu daha konuşmak istiyorum. Geçenlerde bir haber çıktı -sadece Türk fanlar arasında- ..Haber o kiii..GD Zico hakkında ‘Mino’nun yanındaki’ diye bahsetmiş..Ki anladığım kadarıyla bu mevzuuyu ortaya atan da hem bir vip hem de bir bbc. Belki kötü bir anlamda yazmadı bunu ilk,bilemiyorum.Tanımam etmem.. Ama bir soruna yol açtığı gerçek.. BBC’ler ‘nasıl olur da GD böyle konuşur’ demeye başladı..GD hakkında atıp tutmaya başlayınca da VIP’ler ‘hoop ne oluyoruz siz kimsiniz.Bu ne’ mevzuuna girdiler ki ortalık azıcık karıştı..Benim gibi hem vip hem de bbc olan insanlar da ‘hoop la bir durun iyi misiniz’ dedik..

Öncelikle GD’nin öyle bir şey söylemişliği yok arkadaşlar,o konuda bir anlaşalım.
Hadi diyelim GD böyle dedi.Bunda ne var??Bunu bir sormak istiyorum…Sonuçta bütün camiayı tanımak zorunda değil ama di mi?
He bir de bu var ki söylenen o ki GÜYAAAA GD bunu zamanında Block B’nin yapımcısı PD’nin GD’ye dis atması yüzünden yapmış..Zico da ona dis atmış.. Arkadaşlar bu da palavra..Onu da açıklığa kavuşturalım..PD evet atmış dis de o kime atmamış bana bir onu söyleyin.. Zico konusunda da ‘manyak mısınızzz???’ diye sormak istiyorum. Zico gayet bildiğin Bigbang fanboyu..Ciddi ciddi hem de:D Kendisi gayet sevilen bir grubun lideriyim lan ben bir duruşum olsun diye düşünmeden ‘Bir fırsat olsa hangi grupla foto çekimi yapmak istersiniz’ sorusuna deli gibi sallanarak ‘Bigbang’ cevabını vermiş bir insan.
tumblr_mdy3tzEmku1qzi4ppo1_500

Bundan öncesinde de defalarca Bigbang’i çok sevdiğini belirtti zaten. Yani çocuk kaliteden anlıyor ve reklam için değil gerçekten Bigbang’i sevdiğini söylüyor.GD’ye dis atma gibi bir olayı yok..
GD’nin de böyle olaylarla işi zaten yok. ‘PD böyle yaptı ay ben de gideyim Zico’ya Mino’nun yanındaki çocuk diyeyim’ dememiştir yani.Ki demedi..
Korktuğum şey şuydu ki Block B’yi tanımayan viplerin bu çıkışmalı BBCler yüzünden Block B’yi tanımadan yargılamaya başlayacaklardı..Hatta o zaman da bahsetmiştim twitterda. VIP olduğum için değil sadece tabiki ama VIPlerin genel anlamda bir çok şeye yaklaşımını ve duruşunu seviyorum ben..Ve block B gibi bir grubu harcamalarına üzülürüm.. Bu olay çok sürmedi bir kaç saçma söylem dışında ..Yok GD saçlarını değiştirdiği için ünlüymüş,yok Bigbang kimmiş gibi zırvalayanlar vs olmuş.Onları kpopun derin sularına atalım ve kurtulalım bence. VIPdaşlar bir kaç kendini bilmez yüzünden bu 7 oğlana önyargılı yaklaşmayın derim bir VIP tavsiyesi^^ Gerçekten iyiler..Gerçekten kaliteli müzik yapıyorlar ^^ ve gerçekten dişleri,tırnaklarıyla oldukları yerdeler,pohpohlanmayla değil..

Neyse bu mevzuu hakkında söyleyeceklerim de bu kadar^^

*Gelelim başka bir mevzuuya.. GD&CL.. Biliyorum siz de bıktınız..Yani bıkmayan var mı??Gerçekten var mı??
CL’i çok severim,bilen bilir. Bağrıma basarım kendisini..Ama YG’nin CL’in promosyonları için GD’yi kullanmasına artık bir ‘yeter’ demek istiyorum. Özellikle TBF çıkışından beri bu daha da artmış durumda..Bu durumdan daha öncede bahsetmiştim CL’in ‘Dişi GD’ diye çıkış yapması,ona sürekli benzetilmeye çalışılması bence ikisi için de haksızlık..Bir kere kabul edelim ki CL GD’nin başarısını sağlamış bir insan değil.Bırak başarısını sağlamayı daha yanından bile geçmiş durumda değil. GD CL’in erkek versiyonu değil yani.Bu şekilde anılmamalı..GD’nin başarısının %1’ini yapsın ondan sonra konuşalım bunu..CL’i ne kadar seversem seveyim bu konuda GD’nin adını kullanarak GD’ye yapılmış bir haksızlık var.. Onun dışında CL’e de haksızlık yapılıyor aslında.. Kendi kimliği yok kızın..Yok yani..Bir müzik dehası değil,kimse ona müzik dehası ol da demiyor,herkes olamaz. Ama hiç değilse bir kimliği de olsun yani. Kendi şarkılarını yazmıyor,kendi rap partlarını yazmıyor..Bir yere kadar ona da tamam..Ama hep GD’yle anılıyor..GD’siz bir hiç konumunda..Ki bu durum dediğim gibi TBF’in beklenen ilgiyi görmemesinden sonra iyice arttı..
Bir kere artık Leaders performansları miladını doldurdu bir bırakın lütfen.. Bu şarkı üç kişinindi..Teddysiz bir sürü Leaders performansı sergilediniz..İyi güzel dedik en başta..Ama artık son Seul konseriyle beraber hepimiz de bir ‘çüş artık’ durumu oluştu.. Sürekli bir skinship..Sürekli bir sexy couple modu..Gerçekten can sıkıcı olmaya başladı.. Eski skydragon hallerini severdim ben..2ne1TV’de izlediğim o ikili gözümde hala güzel..Ama maalesef şu anda ikisini gördüğümde sadece ‘reklam’ diyorum.. YG’nin CL’i pazarlama oyunları..
TBF çıkışında resmen yapılmayan promosyon kalmadı.Bir singlea göre fazlasıyla özen gösterildi ve fazlasıyla uğraşıldı.CL oradan oraya koşturdu,her yerde promosyon yaptı.Bir sürü fotoğraf çekimine gitti. Bir sürü solo sahnesi oldu..Ama hepsi boşaydı.. GD ile sürekli anıldı,GD’nin konserlerinde oldu..Ama yine işe yaramadı.
YG’nin CL promosyonları hiç bitmedi. Fuse TV’nin anketinde bile CL vardı..Yok artık dedim. Kazanan %70ile GD oldu ama o ankete de ben CL’in katılmasının tek nedeninin YG’nin bağlantıları olduğunu düşünüyorum.Ankette bulunması gerektiğine inanmıyorum çünkü..
En son geçen hafta GD’nin Inkigayo sahnesine CL de gitti.. Tek nedeni GD için orada olmakmıydı?Hayır reklamdı hepsi..Hepsi YG’nin oyunu.. GD kazandı ve GD’ye sarıldı aman ne güzel.. VIPler bu durumdan hoşnut değil. Sadece ‘GD oppa’ modunda olduklarından değil..GD’nin CL’in çıkışından beri bu şekilde kullanılmasından şikayetçi herkes..Ki o herkesin içinde ben de varım..Şimdi bir bomba daha var ki sıkı durun..Bu haftaki Inkigayo’da GD CL ile beraber R.O.D şarkısını söyleyecek.. Ya lütfen bir gider misiniz??Ciddi söylüyorum CL’e ‘bir getout’ dicem:D Sırf anti gözükürüm diye demiyorum.Malum bu aralar eleştiri yapıldıkça ‘anti’ damgası yemeye alıştım da 😀
R.O.D’un orjinali Lydia ile söylenmiş durumda biliyoruz..Ve CL’in Lydia ile aynı duyguyu vereceğini nasıl düşünüyorsunuz??Neyin kafasındasınız acaba?? CL’in vokalini seviyorum.Bir rapper olarak çok çok iyi bence. Ki hep derim Dara bir git yani Chaezy senden çok daha iyi vokal diye.Ki bunu kabul etmeyen bir gidip camdan atlayabilir mi? Neyse..Ama ROD CL’e uygun bir şarkı değil.. Lydia ile aynı hissi vermeyecek..Ve yuhlanma pozisyonuna geçecek..Ama GD ile daha çok görünmüş ve objektifleri kendine çekmiş olacak..YG’nin sevgili politikası.. ‘Sevil ya da nefret topla ama tanın’ .. Neden bu kadar uğraşıyor gerçekten bilmiyorum..Kıza boşu boşuna anti kazandırıyor..Zaten CL bu ara tek başına da anti kazanıyor o ayrı bir mesele.. Amerika’da çekildiği fotoğrafların %80i mide bulandırıcı,hoşnut olmadığımız fotoğraflardı malum..Mide bulandırıcı tabirini kullanmak istemezdim ama maalesef gerek Jeremy Scott ile pozları gerek başkalarıyla olan saçma pozları..Hiçbirini sevmedim..Yalan yok.. Ben Chaerin’i istiyorum TT..
Bugün katıldığı davette ne kadar hoştu..Ne kadar güzeldi..Gülüşü ne kadar içtendi.. Saçma sapan duruşlar yapmayıp kendi olunca ne kadar sevimlisin sen öyle TT..

*Azıcık bir WIN  programına dokundurmak istiyorum. YG’nin saçmalığı resmen..11’i de gerçekten yetenekli ve birilerine yazık edecek kendisi.. ‘Kaybeden’ damgası yemiş olacaklar sonrasında bir şeyler başarsalar bile..Ki kpop camiasında bu az bir şey değil..Hiçbir zaman unutulmayacak.. Seungri’ye bile 2.seferde Bigbang’e katıldığı için hala laf söyleyen fanların bulunduğu toplulukta ne olacak sanıyorsunuz ki?He o Seungri’ye laf söyleyenler taş olacaksınız taş taş.. Seungri gibi farklı ve güzel bir sesiniz olsun da ondan sonra konuşun..Onun gibi muhteşem canlı performanslar yapın,harika şarkılar yazın..Mükemmel içten bir karakteriniz olsun da ondan sonra konuşun..Neyse sinir yok..Sinirlenmiyorum hayır..WIN’e dönelim geri.. Çıkış yapmak için bence iki grup birleştirilecek..Gönlüm A Takımının çıkış yapmasından yana. Bu orada Mino,KSY vs olmasıyla alakalı olsa da azıcık:p cidden onları da düşünüyorum sanırım.. Yaşları diğerlerine göre büyük. Şimdi düşünüyorum da A’nın en büyüğü sulu göz hyungumuz Jinwoo 91li.. Evet çok büyük sayılmaz yani daha 23ünde sonuçta. Ama işin aslı şu ki kpop için fazla büyük bir yaş. Yakında kundaktaki bebekleri alıp şarkıcı yapacaklarını düşündüğüm şirket yöneticileri Jinwoo gibiler için biraz geç kalmış..Mesela Bigbang’in en büyüğü TOP ile karşılaştıralım.. TOP 87li ve çıkış yapalı 7 yıl oldu. Ki Winner çıkış yapana kadar bu 8 olacak.. Ee Jinwoo ile arasında 4 yaş varken 8 yıllık tecrübe farkı var ki bu da Jinwoo’yu -4den başlatır..Yani Jinwoo’nun yaşındayken TOP 2010daki TOP idi. Jinwoo o konuma ne zaman gelebilecek..Aynı şey bütün hepsi için geçerli. En küçükleri 94lü,Seungri 90lı-az daha zorlasaymış 91li olacakmış hatta- Maknae olarak A Takımının en büyüğünden bir yaş bile büyük değil..Yani kpop camiası için biraz geç kalınmış bir grup A takımı. Bence hala çıtırlar,gayet iyi giderler ama 2ne1 Bom ve Dara durumu.. Çok geçmeden yaşları çok büyük olacak..Kendinden yaşça küçük bir sürü insana göre rokkie olacaklar vs.. Yani işin özü o ki bu programla beraber çıkış yapamazlarsa sonrası için de çok şansları olmayacak bence. Bir kere KSY’nin dediği gibi kesin dağılırlar :/ YG’den de giderler büyük ihtimalle KSY hariç..Çünkü A çıkış yapmasa bile KSY çıkış yaptığı için o promosyonlarına devam edebilecek,YG öyle demişti. Ama diğerlerine yazık olacak.. B’nin üyeleri de çok iyi. GD’nin kendini gördüğü B.I mesela gerçekten özgüveni tavan ve ileride çok iyi olabilecek biri..Yani 11ine de ayrı üzülüyorum..Bakalım YG ne yapacak gerçekten merak ediyorum..Bir de kendisi de açıkladı deli oldum..Kpopstar yarışmasındaki o tonton amca modundaki YG gidiyor bildiğin WIN programında canavar kesiliyor..Dediği de şu ‘kendi çocuklarıma yapıyorum’ hay ben sana diye küfür ediyorum ben de!! Azıcık güvenlerini yerine getirmek lazım..Bunun nasıl farkında olmaz bilmiyorum.Özellikle A takımı vokal line cidden tırsıyor ya.. JYP ile yaptıkları düelloda çok net belli olmuyor muydu bu?? Jinwoo sözleri unuttu vs.. Hele Jinwoo kesin gider eğer iki takımdan birleşme olursa falan..Gerçi Seungri torpili var onun..O konuda da emin olamıyorum.Seungri bildiğin kayırıyor çocuğu:D:d Hatta herkes ‘nasıl yani birileri gidecek mi..Bu çok kötü..Üzücü’ derken Seungri ‘Bence A takımı çıkış yapsın’ diyecek kadar soğukkanlı 😀 Bu çocuğun düşündüklerini ‘kim ne der’ diye düşünmeden söylemesine bayılıyorum:D Çok seviyorum çokçokk:D:D

A ve B takımlarını GDYB yönetmeye başladı son yayınlanan bölümle birlikte. Bu durum da hoş değil aslında.Bildiğin GDYB de yarışıyor.İkisinin arasında da kazanan kaybeden olacak -.- Of YG çok pisliksin!!!
Ve yarın yayınlanacak bölümde Bigbang’in 3 üyesi ve 2ne1 değerlendirme yapacak..Bakalım neler olacak..
He bir de my ririn feels diyip ağlamak istiyorum.. CL&Seungri çok yakıştırıp ‘nolur evlenin minik pandalarınız,rilakkumalarınız olsun’ diye tepinen bir insanım:p sadece tek bir selca için 8 ay bekleyip ondan sonra bu bölümün fragmanında fısıldaştıklarını görünce nasıl bir sevinç narası attım inanamazsınız:D:d shipper kalbim ağrıyor..Yalan yok yarınki bölümü en çok Ririn için merak ediyorum:D:DÖyle iştee..

* Daha bahsedecek çok mevzuu var da son olarak ilişki açıklama modasına dönmek istiyorum. Kim Woo Bin 2 yıllık bir ilişkisi olduğunu açıkladı ve bütün JongBin fanlarını hüzne boğdu:p onun peşinden yakalanan yakalanana:D:D T ara’dan Soyeon’un 3 yıllık bir ilişkisi olduğu ortaya çıktı.Bir oyuncu birlikteliğini açıkladı.Sulli ile Dynamic Duo’daki ajussi elele yakalandı vs.. Bu haberlerin devamı da gelir eminim..Gerçi Sulli olayında ben başka kokular alıyorum ya neyse.. Bakalım çıkar elbet gerçekse de yalansa da..
He bizi ilgilendiren bir başka mevzuu da Kiko mevzuusu..Artık herkesin gözünde kesin zaten..Uzun zamandır ne kadar böğrüme öküz oturmuş şekilde istemiyorum ben yaaa desem de GD’nin saklı doğum günü fotoları herşeyi açıklıyor..Kiko yengemiz arkadaşlar..Hadi ağlaşalım..Yanlış anlaşılma olmasın GD ve diğerlerinin de bir ilişki içinde olması vs en sevineceğim şeylerden biri.. Çünkü yeğen sevmek istiyorum:p ama Kiko’yu sevmiyorum.. Bir kaç ay önce Jiko oleey modundaydım ki sonrasında talihsiz bir şekilde hiç hoşuma gitmeyen şeylerle karşılaştım..Kiko’nun verdiği çıplak pozlardan bahsetmek istemiyorum. Kiko Mizuhara Dora Yoder yazarsanız eğer o iğrenç pozları görebilirsiniz.. Bu yüzden beni yargılayacak insanlar da olacaktır ama umrumda değil.Kimse kusura bakmasın da yani tüm açıklığıyla en mahrem bölgesini ortaya seren bir insanla GD’nin birlikte olmasını istemiyorum kendimce ne yapabilirim.. Tabi olan olmuş o ayrı..Öyle işte..

Hadi sağlıcakla kalın..Bu gecelik yoruldum..Bir anda çıktı bir yazı yazayım fikri..Ve yazdım..Ordan burdan şurdandı..Siz neler düşünüyorsunuz,bir haber edin^^

Reklamlar

Ordan..Burdan…Şurdan” üzerine 2 yorum

    • böyle bir şey yok.Yani açıklanmış bir şey yok.Ve kişisel görüşümü soruyorsan eğer YG içinde olacak en son çiftlerden biri olur bana göre.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s