G Dragon’un Devrimi?!?!

Evet başlık konusunda yine farklı şeyler çıkaramadım..Sıradanım biliyorum..Tamam tamam biliyorum..Neden yüzüme vuruyorsunuz kii??Şurada geldim biricik liderimin albümünü yorumlayacağım,iyi eziklediniz.

Tamam girişteki saçmalamadan sonra da asıl konumuza dönmeliyiz biliyorum..Nasıl başlayacağını bulamayan bir fangirlün nasıl saçmaladığını gördünüz.Mutlu musunuz??Eğer mutluysanız sizi yazının devamına alalım..

tumblr_mshyupBohb1s06aq4o1_500

Aslında söylemek istediklerim tam da fotoğrafın dediği gibi.. *Gerçi fotoğraf fotoğrafın üzerinde yazandan çok daha farklı ya neyse*Çok konuşsam mı yoksa konuşmayıp şarkıları olduğu mükemmelliklerinde bıraksam mı bilemedim…Konuşursam mahvedecekmişim gibi hissediyorum,konuşmazsam konuşmadığıma pişman olacakmışım gibi.Öyle araftayım yani a dostlar.Ama ‘biriciğimiz’ dedik,kalbimizin tahtlarından bir tanesini kendisine himaye ettik ee o böyle bir albüm yapmışken nasıl olur da susarsın sen di mi ama..Gerçi GD ne yaptı da kötü yaptı..*içimdeki fangirl bir gider misin..Bir uzaklaşır mısın hayatımdan..Bir çıkar mısın beynimin içinden*

Eğer saçmalamama fırsat verilirse ben saçmalarım..Eğer saçmalarsam bu yazıyı okuyacak bir avuç insan varsa o bir avuç insandan da eser kalmaz..O yüzden susuyorum bu sefer gerçekten ve dönüyorum asıl mevzumuza..

 

Bildiğiniz gibi *bilmeyen kaldıysa bir camdan atlasın da gelsin* G Dragon 3.solo albümü ‘Coup D’etat’ ile 1 Eylül’de geri dönüşünü yaptı. Öncelikle 1.part olarak 5 şarkı yayınlandı ve bir kaç gün sonra da 2.partı yayınlandı.He bir de dijital olarak yayınlanmayıp,fiziksel albüm içinde dinlenebilecek bir şarkımız da mevcut.. *bu yazı içinde hepsinden bahsedilecektir efenim*

Bir de bir şey var ki GD’nin 2.albümü olarak geçiyor her yerde.Mis gibi ‘One Of A Kind’ albümünü bir mini albüm olduğu için adamdan saymıyorlar:D Ama ben 3.solo albümü diyorum sevgili vipdaşlarım^^

Şarkılara geçecek olursak eğer.

1.Coup D’etat

Öncelikle klibi yayınlayım

İzlemeyen kaldıysa *püüüüü demeyi ihmal etmiyorum* izlemeye alıyorum o kişileri..

Albümün açılış şarkısı albüme adını veren Coup D’etat.. Baştan uyarayım Coup D’etat için ilk dinlediğinizde ‘bir dakika yani çıkış parçası bu mu?’ gibi yorumlar yaparken  bulabilirsiniz kendinizi..Eğer 2.bir şans vermezseniz de bir muhteşemlikten mahrum olursunuz.. Bu yorumu yapanlardan değilim ama sabahın körü gibi bir saatte izlediğim için klibi ve şarkıyı dinlediğimden ‘bir dakika ne oluyoruz’ dedim en başta..Dinledikçe ve dinledikçe..Hatta dinledikçe ve cılkını çıkardıkça..Dinledikçe ve dinlemekten kendini alamadıkça..Dinledikçe ve daha da hüzünlendikçe..Dinledikçe ve GD’yi daha da bağrına bastıkça..’sen ne güzel şarkısın öylee’ , ‘sen bana bunu neden yapıyorsun GD.’ ,’bana ne garezin var evladım’ , ‘niyeeeğğğ niyeeeğğğ’ nidaları eşliğinde hala dinlemeye devam ediyorum.. Şarkı hafif tempo.. Şarkı yine anlamı itibari ile ‘GD ne yaptın sen..GD cidden dahisin’ dedirten bir şarkı.. Direk belki anlamına bakınca yine bir kal gelebilir önce ‘Bu benim devrimim’ diyor şarkıda. Kliple o kadar bütünleşmiş ki..Burada kısa bir klip analizi falan yapmayacağım..Bir çok kişi yaptı çünkü.Her yerden bulabilirsiniz..İlk başta ‘hadi amaaa klip analizi gelsin’ diye sayıklayan ben;sonrasında kliple bağdaştırınca anlamanın mümkün olduğunu da gördüm..Şarkıda kısaca bana göre ‘bıkmışlık’ var.. GD’nin bir şeylerden bıktığını gösteriyor..Klipte kendi ölümünü anlatıyor kimisine göre..Yani Jiyong’un ölümünden..Ama bu ölümün nedenlerini de gösteriyor..Gözleri bağlı medya kuruluşlarından tut,onun sadece insan olduğunu göremeyen fanlar…Hepsi bu olanların nedeni..Sadece G Dragon değil bir Jiyong’un varlığını da bize hatırlatıyor.. Ve hep derim ben bilen bilir GD’nin Jiyong oluşunu daha çok seviyorum diye.O içindeki küçük çocuğu gördüğümde yüzümde sırıtış olduğunu..GD kısmını da çok seviyorum ama o Jiyong’u daha çok severken Jiyong’u sevmemem mümkün mü?? Şarkı dediğim gibi hafif tempoda bir şarkı..İnsanın içinde dokunan,’ben aslında hüzün kokuyorum’ diyen bir şarkı yapısı mevcut.. Fazla güzel bir şarkı bence.. Dinleyin mutlaka^^

2.Niliria (ft Missy Eliot version )

Daha albüm gelmeden performansı geldi.LA MCountdown performansı var bildiğiniz gibi.Bizler de fancamler vs sayesinde birazcık dinlemiştik..MCountdown’un orjinal performansı da albüm çıktıktan sonra geldi.Yani çok da bir yardımcı olmadı hatta bazı kısımlar tarafından şarkıya önyargı bile oluştu..Ama şarkıyı temiz bir kulakla dinlediğinde çoğunluk sevdi.Ben de sevdim.. Bunun bir de tek GD versiyonu var ki o versiyonu da sevsem de bu versiyon daha bir hoş bana göre.

Performansı da buradan izleyelim;

Missy Eliot hayranı falan değilim,çok tanıdığım biri de diyemem.Yani dinlememiştim..Amerikan rapperlar çok da ilgimi çekmiyordu hiçbir zaman. Ama GD ile collabı mükemmel olmuş ve bir çok çevreden duyduğum kadarıyla bu GD için de çok iyi bir durum^^ GD’nin çok istediği bir birleşmeydi ki oldu.Onun adına da çok mutluyum,şarkıyı da sevdim^^ Missy Eliot’un sözleri içinde olan ‘G Dragon this shit is so hot’ kısmı baya dalga konusu da oldu:D Hatta GD’nin askbox’una bile ‘bu ne demek’ diye soru geldi..GD de tüm perfect human being durumuyla ‘çok iyi manasında’ dedi:D Biz de bilmiyorduk zaten:p  Ama işte kullanım..Neyse güldük geçtik viplerin komik fanartlarına vs de:D

3.R.O.D (ft.Lydia Paek)

115-400x395

 

 

Lydia çok sevdiğim bir ses.Geçen seneden beri baya gözümün önünde YG’de de..Hatta ek bilgi olarak paylaşırsam eğer kendisini Youngbae’yle baya baya shipliyorum *kıhkıhkıh my shipper heart*.. Geçen sene GD’nin promosyon programında Missing You düetini de yapmıştı.Bir çok coverı da var.Kendi youtube hesabında da paylaşıyor.Dinlemenizi öneririm,gerçekten farklı bir tınıya sahip.. Gelelim R.O.D’a..Benim albümdeki favorilerimden biri şahsen.İlk part çıktığında ilk bağrıma bastığım şarkı olmuştu sanırım.Gerçi sonra ‘hepsi benim bebeğim ama yaaağğ neden hepsi bu kadar güzelkiğğğ’ diye dolandım ortada:D Şarkıyı belki Lydia’ya neden albüm yok diye YG’ye saydırdığım bir dönemde gelmesi,şaşırmam da etkilidir bu kadar sevmemde.Herşey olabilir,ruh hali mükemmel bir insan değilim malum.

GD’ye bu şarkının performansı olacak mı sorusuna GD ‘nakarat ingilizce olduğu için’ falan diye başlayıp çok da toparlayamadığı bir cevap verdi LINE Chat’te.Ama en son ‘konserde yapıcaz eveet.Lydia da istiyor’ dedi ve noktayı koydu^^ Bu performansı görmek istiyorum GDciğim o kadar..

Şarkıya yine dönecek olursak.Şarkının girişi benim anladığım kadarıyla GD’nin ‘awesome’ nidalarıyla başlıyor..Ama hiçbir ne ingilizce ne türkçe çevirisinde bu kısım kullanılmadığı için gerçekten öyle mi diyor bir yandan emin de olamıyorum:D:D Başına bakınca daha farklı bir şarkı duyacakmışız hissine kapılıyoruz aslında ama Lydia’nın kısmıyla beraber şarkı normalleşiyor.Normalleşme kelimesini kötü anlamda kullanmadım. Bu kadar rap odaklı bir şarkıda Lydia’nın vokali nasıl olacak derken gayet high note da olmayan yumuşak bir gidişatla çok uyumlu bir şarkı olmuş içinde.. Anlam olarak bakacak olursam da aşktan bahsediyor kısaca.. Baya tutkulu bir aşk hem de.. Birbirini bırakmayan iki aşığı anlatıyor şarkı. Unutmaya çalışmayı,unutamamayı..Benliğine hakim olmayı vs..Lydia’nın ingilizce telafuzunu çok iyi buluyorum. Şarkının Lydia kısmı tamamen ingilizce olduğu için dinlerken de her seferinde anlamak hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim^^ GD’nin kocaman bir yüzük vermek gibi bir isteği var ki sahibi olmak istiyorum sdfghjkl tamam yine fangirl duygularımın esiri oldum bu cümleyi yazarken ne yapayım:D ‘opppaaağğ benimle evlen’ tarzı bir fangirl olmadığımı biliyor olmanız lazım..Hepsi bazen benliğimi eline geçiren içimdeki ergenin suçu -.- R.O.D nereden geliyor onu da söyleyeyim ‘Me and my girl friend we ride or die’   buradan geliyor..Ölümüne bir aşkı anlattığını söylemiştim..Bilmiyorum ya da daha basit bir aşktır ama ben böyle hissetmek istiyorum^^

 

4.Black (ft.Jenny Kim) vs (ft.Sky Ferreira)

Öncelikle Jenny ile olan performanslardan birini koyayım^^

gdragon-sky-ferreiraSky Ferreira’lı versiyonunu dinlemek isterseniz tık

Hangisini daha çok sevdin diye sorarsanız eğer… Ihmm yani seçim yapmak istemiyorum..İkisini de dinlemek hoşuma gidiyor şahsen..Ama illa seç birini diyorsanız Jenny’li versiyonu seçerim^^ Jenny’nin sesini sevdiğimi daha önce Seungri’nin albümünü incelediğim yazımda da belirtmiştim zaten..Kendisinin sesini Lee Hi ile yaptığı ‘Special’ düetinden beri seviyorum.. Ve YG kızı kokuşturacak diye çook korkuyorum..Artık çıkış yapma zamanı gelmedi mi yeni kız grubunun sevgili YG?? Tamam neyse bu şarkı yorumuna bunu katmayacağım..Daha WIN hakkında da uzun uzun konuşmak istiyorum zaten..Hepsini üşenmediğim bir zamanda yazacağım postumda anlatacağım sevgili okurlarım *var mısınız gerçi emin değilim.istatistikler var olduğunuzu gösterse de yorumlar hiç öyle değil,neyse*

Şarkıya gelecek olursak albümde en çok tutan şarkıların başında geliyor.. Black baya sevildi.Listelerde 1.sıraya yerleşti , hala da ya 1.dir ya da üst sıralardadır sanırım bakmadım. Zaten albüm çıktığından beri listelerde GD GD ile yarışıyor:D Hatta Inkigayo’da daha önce görmediğim bir şekilde iki şarkısıyla ilk 3de yer alıp kendiyle yarıştı:D 1. de oydu,2.ydi 😀 Neyseee..Bahsettiğimiz kişi GD olduğu için anormal şeyler normalleşiyor:D

Tekrar şarkıya dönecek olursak eğer ‘içime öküz oturdu’ diyip susabilirim..Sanırım bu tabir hislerime tercüman olur.. Ağlamak istiyorum nasıl olur da böyle bir aşk yaşamış olursun TT .. ‘Gülüşün altın gibi parlıyor.Ama konuşman soğuk hissettiriyo’ hadi başlayın ağlamaya… ‘Aşkın gerçek adı kesinlikle nefret.. Umut ; çaresizlik ve hayalkırıklığının anneleri’ hadi sümüğünüzü çeke çeke ağlamaya devam edin.. ‘İnsanlar gülmeye çalışıyor gerçeği saklayarak,mutluymuş gibi davranıyorlar aşk sözcüğüne saklanmış yalanlarla’ tamam yeter daha fazla çevirmeyeceğim. Altyazı yapılan videolardan izleyin,daha iyi çevirmişlerdir benden.. Ve evet gerçekten çok içime dokunan bir şarkı oldu.. Kesinlikle mükemmel ve dinlemeyi çok sevdiğim bir şarkı TT Dinleyin..Dinlemezseniz çok şey kaçırırsınız..

5.Who You

gd-melon6

Dinlemekten çok keyif aldığım bir şarkı ‘Who You’.. GD’nin ses perdesindeki değişikler için bile sevilir şarkı.. Tınısını çok farklı kullanmış..Gerçekten çok iyi bir şarkı çıkarmış ortaya.. Ne ağır bir rap parçası ne de tamamen hüzünlü diyebileceğimiz bir vokal parçası..İkisinin ortası,çok hoş bir kıvamda,insanın kulağında hoş bir lezzet bırakan part1’in son şarkısı..

‘Who You’ biraz Seungri’nin ‘GGBE’si gibi. Yani anlam olarak bakınca tezatlıklar içeriyor. Hafif atar var..Ama bir yandan da geri isteme var. Aslında melodi itibariyle aşırı hüzünlendiren bir şarkı olmasa da temelde baz alınan şey ‘özlem’ bunu direk cümlerle ‘seni özledim,seni istiyorum,ayrıl ondan’ gibi cümlelerle dile getirmenin yanında üzüntüyü ‘sana gözyaşlarımla ıslanmış yastık alıyorum’ gibi göndermeli bir biçimde de açıklıyor.. Kim bu kötü kız GD?? Ben size sizi üzeni bırakın demedim mii üzülüyorum bak TT

6.Shake The World

WIN programının ana şarkısı olarak da kullanılan bir intro yerine sayabileceğimiz şarkı Shake The World. Buradan başını dinleyebilrsiniz OOAK öncesi^^

Şarkı güya WIN başladığında yayınlanacaktı da yalan çıktı tabi yine..Her zamanki YG işte.Yazarken aklıma geldi ki albüm teaser’ında da bu şarkı var.Oradan da dinleyin^^

Dünyayı salladığını söyleyen kendini beğenmiş bir GD var karşımızda:D Böyle şeylere alışık değil miyiz??Tabiki alışığız(: Yakışıyor GD’ye bu..Bu tarz şeyleri söylemesi de gerekiyor zaten bazen^^ Sahteler geldi,aslında gerçek farklı..Bunu gösterdi zaten fazlasıyla(:

7.Michigo

G Dragon dünya turu sırasında single olarak yayınlamıştı Michigo’yu zaten. Klibi buradan izleyin..Evet tekrar izleyin.Ben bu klibe ölüyorummm^^

GD Michigo’nun performansını da sergiledi^^

Saçlarını seveyim diyorum kısaca(: Ben Michigo’yu ilk çıktığında da sevmiştim.Bir çok eleştiri aldığı halde bence güzel bir şarkıydı..Mükemmel değil belki albümün en vasatı sayabileceğimiz bir şarkı ama kesinlikle berbat bir şarkı değil.. Seviyorum yani^^ Siz de sevin(: FEEL GOODD!!

8.Crooked

2.partın 3. şarkısı klibi de var olan Crooked.. Öncelikle klibi paylaşayım;

Bu klip için saatimi 6ya kurup uyandım..Ama YG trollük yapıp yayınlamadı sabah 6da -.- Biraz bekledikten sonra sıcak yatağıma tekrar döndüm ki öğlene doğru tekrar uyandığımda gördüm ki benden bir yarım saat sonra falan yayınlamış..Gel de deli olma bu adam -.- Troll işte troll!! Yani uyanmam boşa gitti..Neyse adam gibi dinledim,uyku sersemi olmadan o da bir şeydir:D

Klip oldukça hareketli..Hareketli olduğu kadar şarkıyla birebir görsellerden oluşuyor..Mükemmel bir birleşim olmuş yani..Bu yüzden de bu hareketliliğin yanında insanın içine hüzün çöküyor.. Asıl teması yalnızlık şarkının .. ‘ben zaten hep yalnızdım’ diyor ki..Tuvalette ağlama sahnesi var ki..Çiftleri ayırmaya çalışıyor,kabadayı oluyor,oradan oraya avare avare dolaşıyor.. İnsan ‘gel canım benim yalnız hissetme..Gel sarılalım’ diyor..Cidden diyor ama.. Öyle bir şarkı Crooked.. Hem dinlemekten hem de izlemekten büyük keyif alıyorum..Hayır sadist değilim,GD’nin üzülmesi hoşuma gitmiyor..Sadece çok güzel yapmış şarkıyı,klibi çok güzel çekmişler ben ne yapayım:D:D

9.Nilliria(GD version)

Missy Eliotlu versiyonundan bahsederken söylediğim gibi GD’nin tek başına söylediği versiyondu bu da.Performansı da var. Introdan sonra şu videoyla dinleyebilirsiniz.. GDragon is so hot der susarım:D

10.Runaway

Geldik yine çok güzel bir şarkıya

gd-melon7

 

 

Runaway albümün en hareketli denilebilecek şarkılarından biri.Runaway garip bir şarkı:D Tam bir ikilem anlatıyor..Şarkıda da söylüyor zaten bunu..Sevip sevmediği belli değil..Görmek istemiyor,’beni takip etme’ diyor.Ama bir yandan da bazen nadiren de olsa özlediğini dile getiriyor..Sadece sıkılmaktan hoşlanmadığını söylemek istiyor belki de..Beni boğma,yanımda kal ama istediğim zaman..Hep durursan sıkılırım mesajı veriyor GD 😀 Şarkının ikinci kısmında da aslında hayatında başkası olduğundan ama önceki bahsettiği o kız yüzünden rahat olamadığından bahsediyor:D Gerçekten böyle bir şey yaşadı mı??Yoksa o rahat bırakmayanlar aslında sadece fanlar mı:D Bize gönderme mi yapıyor bilmiyorum??:D Bize demek de doğru değil.Hep diyorum evlensinler,çoluğa çocuğa karışsınlar..Rahat bırakın çocukları birilerini bulsunlar,aşklarını yaşasınlar diye^^ GD bebeğim kolay gelsin diyeyim sana,başka ne diyeyim:D

11.I Love It(ft Zion T & Boyz Noize)

g_dragon_boys_noize

 

Bu fotoğraftaki Boyz Noize.Zion T ile bir fotosunu bulamadım GD’nin. Zion T için de tek bildiğim underground bir rapper olduğunu biliyorum.Boyz Noize da Alman bir elektro müzik yapımcısı gibi bir şey.. Farklı bir collab olmuş bu da.Baya şaşırtan bir collab oldu,tepkileri okuduğum kadarıyla. Zion T ile GD’nin birleşimi baya sevildi diye de biliyorum.CC lyric dediğimiz hepsinin sözlerinin yazdığı bir çeviri bulamadığım için doğruyu söylemek gerekirse GD dışında diğer ikisinin seslerini ayırdığım bir şarkı değil. Hani mükemmelsiniz vs diyemiyorum bu yüzden. Ama iki sesi de sevdim,farklı o yüzden diyebilirim de belki di mi:D

Şarkıya gelince ‘Dudaklarını,kokunu seviyorum…Uzun bacaklarını,kısa eteğini seviyorum’ diye başlıyor asdfghj gerisini siz getirin:p Ya da yardımcı olayım biraz daha ‘Görüyor musunu?Gözlerim popona gidiyor(seviyorum)’ diye devam ediyor:D  biraz daha devam edersem eğer ‘Bilmeden ellerim beline gidiyor,oh sevdim..İnce ayakların her gün topuklular içinde bebeğim.Benim leydim olur musun(Çünkü bunu istediğini biliyorum)’ diye devam ediyor.. Yeter şimdilik devamını sayfada çeviricez zaten(: Öyle işte devamında da bu tarz sevdiği şeylerden bahsediyor;kırmızı ruju olsun,çorapları olsun.. Şarkıda GD’nin kısmında bir de ‘Nasıl bu kadar mükemmel olabiliyorsun’ dediği bir kısım var ki. Ben onu sana soruyorum GD diyorum ve bu şarkı yorumum da burada bitsin..Dinlemesi gayet hoş bir şarkı(:

12.You Do(outro)

Ve geldik son şarkıya…

gd-melon3

Son şarkının başlangıcının ‘1,2,3 diye başlıyoruz’ diye açılması zekice bence^^ Umut şarkısı gibi bir şey bu.. Yaparsın istersen gibi biraz..Ama tabi iyi olmasını da gösteriyor..Bu böyle şu şöyle diye(: Göndermeleri de açık yani^^’Sen GD değilsin’ demenin yanında..’şöyle olabilirsin böyle olabilirsin istersen’ gibi bir anlam da çıkarıyorsun zaten^^ En sevdiğim kısım da şu ki işte yakışıklı olabilirsin Bruce Vayne gibi,gitar çalabilirsin Kurt Cobain gibi ya daaa en iyisi olursun BIGBANG gibi.. Yerim seni diyorum^^ Her duyduğumda bu kısmı ah canııım eveeet en iyisi sizsiniz diye nidalar atıyorum:D Bir yandan ‘GD.Benim,sen değilsin’ diyor..Bir yandan ‘hayal kurarsan ben olabilirsin’ diyor..Aslında olamazsın demeye çalışıyor bir noktada da .. Diğer saydığı kişileri de olamayacağını düşünüyor aslında..Sadece yakışıklı olduğun için Bruce Layne ya da gitar çaldığın için Kurt Cobain ya da elinde mikrafon var diye Lily Wayne olabilirsin derken bence olamayacağından bahsediyor..Öyle işte(: Kapanış için güzel şarkı..Dinlemek çok hoşuma gidiyor benim^^

 

 

———–

Demem odur ki son olarak ne beğenmemesiii bayıldım ben bu albüme her zamanki gibi..Beklediğim gibii…Ve dinleyin dinlettirin..Müziğin dahi çocuğu G Dragon döndü..Ne bekliyordunuz?? :)) Kulaklardan uzun süre silinmeyecek bir sürü güzel şarkıya imza attı GD.. Başarıların daim olsun bebeğim der ve susarım. Ekimin sonu ya da Kasım’ın başı diye söz verilen Bigbang single’ını *evet sadece single:( * beklemeye başlarım..Çünkü hala Taeyang’ın albüm tarihi belli değil -.- klip çekimleri olduğunu bilsek de haaaaaalaaaaaa tam bir tarih vermiyor bize YG..Taeyang’ın albümünü beklerken yaşlandık haberin var mı YG :D:D

Seungri’nin Japonya promosyonları da başladı yavaş yavaş..

Ha bu arada GDTOP’un Diplo ile düeti yayınlandı.Tabi Çinli arkadaşımız şarkıyı duymamıza engel olduğu için pek anlayamadık,temiz versiyonunu bekliyoruz:) Orjinalinin klibinin başını izler izlemez kapattım,berbattı gerçekten berbattı..GDTOP’ın da klip çekeceği söylentiler arasında.Öyle olmayacağına eminim:D ama nasıl bir klip olur merak da ediyorum. Anlamı da hoş,komik sözler mevcut.Mesela Samsung’u öven bir GD var..Hani bizim Iphone kullanan GD:D öyle işte(:

Ha bir de haftasonu haftasonu kalp krizine neden olan bir konser yaptı Bigbang..Öldük öldük dirildik..İçimdeki tüm fangirlü dışarıya saldım gitti.Ağladım,güldüm,eğlendim vsvs. 5ini görmeyi çok özlemişim ama bu özlemin yanında bir da artık onları canlı görmemenin verdiği hüzün var ki o daha bir dolup taşıyor içimde..Mutluluğum yerini hüzne bırakıyor vsvs..

Artı ek bir bilgi daha Bılaaakkk biii izzz beeekk gençleeerr..Yarın bu saatlerde Block B’nin şarkısını 3456789.defa dinliyor,klibi 567890.defa izliyor,U kwon’a vuran ayaklara 4567896783.defa saydırıyor olacağım…Kalbimin en derinine hapsedeceğim,seveceğim,bağrıma basacağım,özlemimi gidereceğim.. i lab yuuuuuuuu bılaakkhh biii

 

G Dragon’un Devrimi?!?!” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

