Bir Fangirl’ün Music Bank Anıları

Hep deriz değil mi? ‘Saçmalamak bedava’.. O yüzden yapacağım saçmalamalardan rahatsızlık duyarsanız çok da problem değil,ben içimden gelenleri anlatıcaaam:D

Şimdi baştan başlıyorum.Evden heyecanla 1:30 gibi çıkıp 1 saate falan konser alanına varmıştık. Oraya varışımız bile komikti. 8A otobüsünü bekleyen herkes resmen MB yolcusuydu ve adamın biri ‘8A böyle kalabalık olur muydu’ ya diyordu.Otobüsün yarısı Music Bank’e gidiyordu ama kimse hangi durakta ineceğini bilmiyordu o da ayrı bir garipti.Nasıl olsa biri biliyordur diye düşünüyorduk ki bir teyze söyledi bir kaç durak sonra ineceksiniz diye neyse indik. Daha sonra görüşmeyi istediğim insanların bazılarıyla görüşebildim.Buradan da söylüyorum iyi ki tanıştıkk^^ Daha sonra sıraya geçtik,biz batı girişinden girecektik. Sırada yiyecek içecek yasak dediler, Eda bir sürü şey getirmişti saolsun onları sırada yemeye çalıştık falan ki sıradakilerin hepsi o durumdaydı(: Bir tane ablayla tanıştık,yaşının büyük olduğunu düşündüğünden bir kız ona ‘teyze’ dedi.O da ‘ne teyzesi ablayım ben 25im’ falan dedi. İnanıp inanmama arasında kaldık yani yaşı küçük olup büyük gösterebilir sonuçta.Ama yanında oğlu vardı 10 yaşını geçkindir ve ‘Benim abim de var’ dedi sonra güldük ve abla asıl yaşını söyledi.Kendini Kim Hyun Joong hayranı ve ‘Aşkımın arkadaşı’ diyerek Eunhyuk’un resmi basılı olan bir tişört giymişti çok şekerdi^^ Bir ablayla daha tanıştık o da benim gibi Bigbang hayranı.Onunla konuştuk falan.Sırada bile Dara antiliğimden bahsettim:D WGM hakkında konuştuk falan.Shinee seven bir kızla tanıştık vs.. Üst tarafta birinin kolunu görse ‘aaaaaaaaaaaaaaaaaa’ diye çıldıran fanlar yüzünden sürekli heyecanlandığımız için biz de fake ‘aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa’lar yaptık,millet bize baktı ama yemediler:D Saat 5i geçiyordu içeriye aldıklarında ve gerçekten yorulmuştuk.Biz sıranın en başlarındaydık,içeriye girdiğimizde haaala inanamıyorduk.Gittik yerimizi bulduk falan orada da birileriyle tanıştık sohbet ediyoruz ben ‘şu kadar dakika kaldı’ vs diye milleti heyecanlandırıyordum:D Sonra klipler dönmeye başladı kii çığlık çığlığaydık hepimiz.Kendi kendimize ‘duruun o sadece klip’ desek de durduramadık kendimizi:D onlarda bile çığlık attık(: Önümüzdeki kız Mblaq hayranıydı ve Smooky Girl çıktığında bayaa sevindi,çıldırdı çok şekerdi.Performanslar sırasında orada değildik,mblaq de ne yaptı gerçekten merak ediyorum^^ adını da öğrenmedim ama sizlerle de tanışmak çok güzeldi eğer bu satırları okursanız bir gün ^^

Biz Bronze’duk. Ama Silverde falan boşluklar olduğundan birileri aşağıya iniliyor falan dedi.Herkes hurra aşağıya inmeye başladı.Yer falan yoktu ama Silverin en altı,Gold’un en üstü gibi bir yerde demirlerin orada durduk biz. Ve zaten normal yerimiz de tam sahne karşısıydı oraya denk geldik yine çok rahat bir şekilde gördük,elimizi uzatsam dokunacakmışım gibi hissettim ama sadece histe kaldı tabiki bu.

Horon ekibi çıktı sahneye daha sonra Kara-Step’ten tut,Shinee RDD’a kadar bir kaç şarkıda dans ettiler ki gösteri çooook güzeldii..

Daha sonra 7:15de sahneye çıkılacağı söylendi ve açılış töreni herkesin bir iki dans figürü yapıp sahneye çıkmasıyla başladı ki hepsi çok tatlıydı..Daha sonra hepsi ‘fındık kıran’da dans ettiler:D:D Muahh kısımlarında öpücük falan attılar *hatırlayınca öldü* Suzy,Dujun ve Kyuhyun ile bir Türk spiker sunuculuk yaptı.  Türkçe konuşmaya çalışmaları çok şekerdi.Dünden beri 3456789 defa dediğim gibi Dujun’un gömleğine daha doğrusu Dujun’un onu taşıyışına bittim……..

İlk sahneye MBLAQ çıktı.. Performanslar çokçok çok güzeldi. Bir yandan foto çekmeye çalıştım bir yandan çığlık çığlığa kimi görüyorsam bağırıyorum 😀 leeeeee juuuunnn miiiğğğğrrrr ve ses mefta:D  Bize sürprizleri çok tatlıydı. ‘En Güzel İstanbul,Sizi Seviyoruz’ ah  bebeğim biz de sizi seviyoruz T.T -ne olurdu bitmeseydi diye ağlıyor- Konser başlamadan binlerce defa demiştim hep sayıklıyordum ‘noooooluuurrr Y’ı söylesinler lütfeeeeeeeeeğğn’ diye ki Y’ı söylediklerinde arkadaşlar hemen bana baktılar ve o performansta gözüm fotoğraf makinesi falan görmedi çıldırmış bir şekilde MBLAQ dinleyip ‘giv it tu ma vaaaayyy’ diye onlara eşlik etmeye çalışıyordum,demirlerden düşebilirdim oradan sarkarken,çok korktum T.T Lee Joon  sıfır kollu,yakaya kadar düğmeli bir gömlek giymişti; açmayı başaramadı ama üzerindeki yeleği kollarından aşağı sıyırdı,halbuki o kollar zaten açıktı ama biz yine de çığlık attık:D Bir ara beli falan da açıldı:D Tamam sustuuumm.. Performansları çok çok iyiydi.Mir yere oturdu bir ara fanlarla en çok etkileşime o girdi sanırım. Hepsi etrafına gülücük saçıyorlardı..Mutlulardı biz de onları gördüğümüze çook mutlu olduk.

Sonra yine MC kısmındaydı sıra. Dujun elinde nazar boncuğuyla çıktı. Kyu’yla birlikte nazar boncuğuyla oynadılar. Sevimli sevimli hareketler yaptılar,yerim ne diyeyim başka..

İkinci olarak sahneye Ailee çıktı.’Üsküdar’a Giderken’ performansı çoook tatlıydı,kimse beklemiyordu ne yalan söyleyeyim ben beklemiyordum. Sesi o kadar güzel kiii..O sesten bizim şarkımızı duymak o kadar mutlu etti ki beni…Daha sonra kendi şarkılarına geçti. Performansları tek kelimeyle mükemmeldi.Hatun hem güzel söylüyor hem güzel dans ediyor hem sempatik hem kendi çok güzel..Hep gülücük saçtı,Türkçe konuşmaya çalışmaları çokçokçok güzeldi.. Yeriiim diye bağırıp,Aileeee diye böğürdümm.Şarkılarına eşlik etmeye çalıştım çalıştım ve çalıştım. Heaven’ı bekliyorduk hepimiz ama söylemedi..Yetmedi bizeee

Yine MC kısmına geldik bu sefer sunucular yan durdular normal yerlerinden farklı.Sırtlarını gördük:D Ekranda yüzleri çıkıyordu gerçi.Sempatiklik tavan^^ Suzy’nin ‘Ayşe’ demesi haala kulaklarımdaa.

3.olarak sahneye FT Island çıktı!! Ki muhteşemlerdi.Hong Ki herkesi coşturduuu! Adam sahne adamı ve sesi evet bildiğiniz üzere muhteşem!! Fan etkileşimlerine girdi sürekli.Balonları aldı-verdi.Havlu mu pankart mı bir şey aldı birinden boynuna astı.. Oradan oraya koşturdu.. FT Island eskiden çok dinlediğim ama uzun zamandır pek dinlemediğim bir gruptu ama saçmalayarak da olsa şarkılara eşlik ettik.Duramadım yerimde zıplayıp bağırıp durdum. Diğer üyeleri pek tanımasam da hepsi çok sempatiklerdi. Hong Ki türkçe konuştu bir kaç defa. ‘Beni tekrarlayın’ mı öyle bir şey dedi. ‘err baa’ mı öyle bir şey söyletti bize hatırlamıyorum:D:D Yeriiimmm

MC kısmında Suzy yoktu yanii Miss A çıkacaktı^^ Dujun’la Kyu ‘miss gibi’ için yaptığımız ‘ııhmm’ harektimiz vardır ya nasıl anlatayım,anlamışsınızdır işte onu öğrenmişler. Miss A’yi çağırırken onu yapıp ‘A’ dediler koptuk. Dujun çok playful bakıyordu,ekrana her yansıdığında ‘aaaaaaaaaağğğğ’ diye böğürdüm:D

Miss A sahneye çıktı,canlı perf yaptıklarını söyleyemem bir kaç kelime söylediler mikrafona belki.Bir de Min’in kısmında sanırım ya da Fei unuttum. Bir ses problemi olur gibi oldu bir iki saniyeliğine.. Ama çok güzel dans ediyorlaaar..Ayrıca hepsi çooook güzelll..Ayrıcaa kameraman Suzy’e aşık:D:D Bütün Miss A performansı boyunca sadece Suzy’i çekti.Son iki şarkıda da Fei’ye baya yüklendi:D Fei’ye kaydı gözü galiba:D Kızlar çok neşelilerdi..Hele Min..Bayıldım Min’e..Yerinde duramayan hiperaktif çocuklar gibiydi.Kebaptan bahsetti yine,herkes güldü:D:D Kızlara kebap yedirdiniz di mi içlerinde kalmasın..Yetkililere buradan sesleniyorum:D

Miss A’den sonra MC kısmında Dujun da yoktu.Kyu’nun yanına Kangin ve Sungmin katılmıştı..Kangin diyip susuyorum..Ciddi anlamda çoooook karizmatik,çok yakışıklı.Gözümü Kangin’den almak istemediiimm T.T Sungmin de aşırıı tatlı.Aegyo prens^^

Daha sonra sahneye Beast çıktı.. Foto mu çeksem fancam mi çeksem bilemedim.Shadow’un Hyunseung kısmıyla başlayarak video çekmeye başladım.. Kamera çekiyor ben onları sahneden izliyordum o da komediydi ama video yine de çok iyi çıkmış beğendim.Upload olursa inşallah hepsini yüklicem:D Daha sonra ‘Beautiful Night’ı söylediler ki onun klibini gösterdiklerinde bile avazımız çıktığınca bağırmıştık yine coştuk. Onun da başlarını çektim,Junhyung’un rep kısmından sonra ‘başlarım la videoya zıplicam ben’ diyip bıraktım:D:D Coştuuk ve coştuuuk:D Bütüün şarkılara eşlik ettiğim tek grupmuydu Beast bilmiyorum..Çok seviyoruuum çook. Dongwon’un saçlarına öldümm! Çoooooooooooook yakışmış. Junhyung’un saçlarına çok güldüüm:D Gülmek demişken Junhyung bize güldüü o bize güldüü T.T Hyunseung jjang 4D prince lakabını hakedercesine oradan oraya zıpladı,kalpler yaptı.Bir ara o boyun kemiklerinin çok net olduğu bir kare yakaladım ki oh yeah öliciiimmm:D Hyunseung için ‘sarı saçlarını deli gönlümeeee’ diye türkü tutturmaya başlıyordum başladım ve bitirdim.’Sus kızım’ dedim kendime:D ‘Sarı saçllıııım’,’Hyunseung’ ‘4 dimension prince’ ,’dört de prince’ , ‘Allah’ım yerim senii’ vsvs gibi tezahuratlar yaptım,yine demirlerden düşme tehlikesi yaşadım:D Yanımda olan sevgili canlarım Hyunseung’a hep soğuk derlerdi ben de onlara kötü kötü bakıp ‘değil öyleeeeğğğ’ diye çıldırırdım.Ki dünden sonra ikisi de Hyunseung’u çok sevmeye başladılar..Aynı şeyi Dongwon’a da yaptılar.Dongwon’a ‘maknae olamaz o bee çok soğuk çirkin’ diyorlardı.’Hayııığğğrr çok şebeeek ayrıca taşş’ diyordum lafıma geldiler:D:D Neyse işte hepsinin adını bağıra bağıra*Gerçi bağırmaktan çok böğürdüm doğruyu söylüyorum:D:D* bir hal oldum. Yoseob’a ‘kaşık suratlım,minik boylum’ falan diye de bağırdım. 6sı da birbirinden mükemmeldi.Ah ağliciiiiğğğiiiimm..Gitmeyiğğğğğnnn burada kalııığğğğnn

Daha sonra MC kısmında yine aynı tayfa vardı.Ama bu sefer fangirlleri çıldırtan şeyler oldu:D Kangin gitti Ayşe’nin elini öptü T.T Sungmin gitti sarıldı T.T Ayşe Kangin’i seçti..Ee biliyor tabi -.- Aaah çok tatlılardııııııııı TT

Daha sonra özel sahneler oldu ki ben özel sahne beklemiyorduuuumm.. Suzy Love High’ı söylemeye başladı,arkada da Dream High’dan kesitler gösterildi^^ Sahneye G.O çıktığında nasıl sevindiiimm.O ses T.T ikisi de çok güzel söylediler.Ve şarkı sonrası da çok şekerlerdi.Ah yiciiiiğğğğiiimmm… Daha sonra piyano başında Seungho bizi mest etti ve ardından sahneye Hong ki ile Ailee kolkola girdiler..İkisi o muhteşem sesleriyle başladılar ..Sonra nereden geldiğini anlamadan Dujun geldi sahneye..Ve 4ü de çok güzeldiiiiiiiiiiiiiğğğğğ..Çok tatlılardııııı..Çok hoş söylediler,çok güzel etkileşimler yaptılar bayıldımmmm.. Sahne sonunda da Seungho bir kolunu HongKi’nin omzuna attı. Diğer tarafına Dujun geldi,üzerine hafif atlamakla beraber sırnaştılar birbirlerine,çok şekerlerdi laa Mbleast diye böğürdüüümm..

Daha sonra MC kısmında Suzy ile diğer spiker tek başına Super Juniior’u sundular..Suju rengarenk ceketleriyle çıktı sahneye.. Canlı söylemediler ,bir kaç kelime dışında yine..Ama sahneleri gerçekten çok iyi. Mükemmel dans etmelerinin yanında nasıl coşturdular.Bütün şarkılara eşlik etmeye çalışmakla beraber fanlarla girdikleri etkileşimlerde böğüre böğüre ağlamak istediiimm T.T Hele Donghae birilerinin ellerine dokundu. ‘Donghaaeeeeeeeeeeeeee’ diye bağırdım önce.Sonra foto çekildi fanlarla ‘ağzına burnuna donghae’ dedim..Sonra birinin kamerasını alıp Kyu’yu ve kendini falan çekti,foto çekildi..’Donghae bana bunu nasıl yaparsın nasıl nasıl nasılll ağliciğiim’ diyip böğürmeye başladım ki yanımdaki kız da bana bakıp güldü baya:D Eunhyuk’a çirkin diyen çarpılır o kadar söylüyorum..Çok yakışıklı beeeee neresi çirkin onuuunn..Ayrıca o hiperaktif hallerine öldüm öldüm bittik.. Ceketini ilk fırlatan o oldu:D Kolsuz bir tişört vardı üzerinde ama yanları da baya açıktaydı ve Ryewook arada oynadı o tişörtle:D Wook ile de oynadılar,ceketini çıkarmaya falan çalıştılar. Ve tekrar söylüyorum Kangin çooookk karizmatiiikkkk T.T bir mecaz vardır onu söyleyeceğim ayıp olacak diye söylemiyorum T.T Donghae heryere heryere gitti. En sonlara doğru o da ceketini çıkarttı,kısa kollu siyah tişörtüyle kaldı. Sonlarda Eunhae bir şey yaptılar dans figürü,kanka modunda bir şey. O ara ‘Eunhaeeeeeee’ diye böğürdüm. one of the best bromance diyip susarım:D Onlar için pankart bile hazırlamıştık ama işte çıkarmayı unuttuk o da ayrı bir mesele:D Günün olayı Donghae’den geldi. Türk Bayrağını öpüşü gerçekten çok güzeldi. Şov mov belki orası öyle ama yine de herkesin içine dokunduğu ve beğendiği kesin..Hepimiz duygulandık ve çok sevindik.Yerim seni pis balık T.T

En sonra Suju’dan sonra herkes sahneye gelmeye başladı.Bir sonu olacağını biliyorduk ama hiç bitsin istemedik T.T Hep beraber ‘Bounce With Me’ yi söylediler. Hepsi çoook sempatikti.Hepsi fanlarla etkileşime geçti.Hyuk oradan oraya sıçradı.Bir ara Min’e bulaştı hatta o anların hepsini kamerama aldım,yine yükleyeceğim. Mir’le dongwoon şebeklik yaptılar kameralara:D Sunucuların arkasında oynadılar resmen birbirleriyle(: Bir idole bakarken birini kaçırdım resmen her yerde gözüm olsun istedim:D:D Çok güzeldi kapanış da..Bitmesin istedikkk devam etseydi….Tekrar olsaydı T.T

Sonra çıkışta ne yapsak ne etsek hangi yolu kullansak hangi araca binsek diye konuşurken bir çığlık duyduk. İlk başta ‘amaaaan başkasını görüp çığlık atıyorlar,yalan o yalan’ diyip kızları döndürmeye çalışsam da sonra güvenlik görevlisinin şimdi çıkacaklar demesi üzerinde hemen kaldırımda yerimi aldııım:D Suju’nun arabasının çıktığını hatırlıyorum. En önde Eunhyuk vardı ve el salladı,diğerlerini göremedik otobüsün perdeleri kapalıydı.. Daha sonra Mblaq’in olduğu aracı gördük,yine perdeler kapalıydı.En arkada Mir’i gördüm,perdesi tek açık o vardı. Baktım,el salladım,el salladı. Yorgun gözüküyordu gülümsemedi ama yine de ‘Miğğğrr bana el salllaaadddıııı öğğğ’ diye moda girdiğim doğrudur:D:D

Öyle işte..Anlatmayı unuttuğum bir sürü yer vardır eminim..Ama nasıl anlatayım bilmiyorum. İnşallah her kpopsever böyle bir günü yaşar.Çok eğlendik.Hem onlar hem biz çok mutlu ayrıldık.. Kendime gelmem uzun zamanımı alacak.. Sesim şu anda yok,bildiğiniz yok. İçime kaçmış durumda,konuşurken bile acıyor:D Ayakkabımı kırdım:D Babetimin tabanı çıktı,sanırım zıplamaktan..Eve o ayakkabıyla dönmek de ayrı olaydı:D:D Çok güzeldi,her şey için değerdi..Umarım nicelerini görürüz^^

Bu da programın sonundan bir foto,gerisini de ekleyeceğim umuyorum:D

P1050067

Bir Cevap Yazın

