Comebacklerimiz geldiiiii

Yaz ayları kpop’da bereket demek bunu zaten biliyoruz. Seungri’nin comeback’i ne kadar en son yapılanlardan olsa da ona tabi ki torpil geçip tek bir yazıyı pandama ayırdım.Ama baktım sevdiğim haaaala dinlediğim şarkıların olduğu bir sürü comeback oldu bu yaz. Ki olmaya da devam ediyor. Ben de daha önce yazmadıklarımı bazıları kısa bazıları uzun olmak üzere bir yazıda toplayayım dedim..

1.BEAST – Hard To Love , Hove To Love 

19 Temmuz’da çıktı albüm;yani üzerinden baya bir zaman geçti.Ama yine de üzerinde konuşmak istediğim,hala severek dinlediğim bir albüm..I’m Sorry ile Will you be alright albümden önce görücüye çıkmışlardı zaten. Ki ikisi de tarafımdan çok sevildi,başka bir yazıda da bahsetmiş olmam gerekiyor. ‘Junhyung gel omzumda ağla anneeem’ diye nidalar eşliğinde az dinlemedim iki şarkıyı da.Ama birini seçecek olsam bu ‘Will You be Alright’ olurdu..Gerçekten sözleri çok içime dokundu şarkının. Ayrılık sonrası yazıılan,özlemin yanında onu düşünen bir erkeğin hisleri var şarkıda. Ki 6sı da birbirinden güzel iş çıkarmış,playlistinde üst üste dinleyeceğin bir şarkı çıkmış ortaya. Albüme baştan sona bakacak olursam eğer. 

16551_413224532131600_356533700_n

Intro Junhyung’un repinden meydana geliyor ki bunun kral tahtı üzerindeki performansları da ayrı hoşuma gitti.Junhyung’un sözlerini çok sevdim. ‘Sadece şarkılarımı dinleyin’ diyor onu sevmeyenlere..Beast’in çok büyük bir anti kitlesi olduğunu düşünmesem de olanlara da lafları Junhyung güzel çakıyor. Intro’nun melodisi de gerçekten kulakta ‘ben bu albümü dinlemeliyim’ hissi bırakıyor. Ne çok dımtıs ne de baygın bir yapısı var.Çok orta karar ve güzel..

1001359_413224592131594_812684272_n

2.parça çıkış parçaları Shadow. Klibi de güzel ve farklı olmuş,şarkıyla oldukça bütünleşmiş bir klip.Şarkının teması yine bir ayrılık,unutamama..Hatta ben bu albüm için ‘Junhyungcuğum git albümü Hara’ya hediye et ‘ falan da dedim..Nakarat kısmını Junhyung dışında hepsi birer defa söylüyor. Biraz fazla tekrar etmiş hissi uyandırsa da ilk başta insana daha sonra alışıyor ve bağrına basıyorsun.. Junhyung’un girişte ve şarkının ortalarında yaptığı 2 rep ise gerçekten kulakların pasını siliyor. Zaten repini çok sevdiğim bir isimdir Junhyung bu albümden sonra MB için daha da heyecanlanıp ‘canlı dinlicem bu repi oh yeah’ havalarına falan girdim.O durumdayım(:Bir de şarkının dansı da çok hoşuma gitti benim,her performansını sıkılmadan izledim ^^

996523_413224602131593_2052307151_n3.parça ‘How To love’ ki geçenlerde performansı sergilendi nasıl mutlu olduum. O günün en büyük sürpriziydi benim için..Bir de Cube bir klibimsi yayınladı sadece fotoğraflardan oluşuyor ve üyelerin mektupları var. O mektuplara bayıldım,fotoların bir çoğunu zaten biliyorduk keşke başka hani gerçekten çekilmiş bir klip olsaydı bu albüme demedim dersem yalan olur. Cube fazla ucuza kaçıyorsun -.- neyse onu geçelim de şarkıda en çok aklımda kalan ses Dongwon’un sesi. Çok farklı bir tınısı var ve bu şarkıya o kadar güzel uymuş ki.Şarkı Hyunseung’un sesiyle açılıp Dongwon’a geçiyor ve hemen peşlerinde melodi biraz yükselerek Junhyung’un yumuşak diye adlandırabileceğimiz repini duyuyoruz. Şarkı anlam olarak yine beni benden alıyor.Bir yaşanmışlık üzerine yazıldığı çok belli. Bırbırbır sürekli birbirlerini eleştirmenin saçmalığından bahsediyor aslında kısaca.’Bunları bırakalım sadece birbirimizi sevelim’ teması hakim.Çok hoş değil miii??Junhyung’u omzuma almak istemek de haklı değil miyim?

1012387_413224528798267_1929389217_n

4.parça Be Alright; benim çok hoşlaştığım ve güldüğüm bir şarkı. Şarkının içinde fazlasıyla atar mevcut ki ben böyle şarkıları hep sevmişimdir ve gülmüşümdür:D ‘Her şey iyi olacak!’ , ‘başka kız bulurum’ temalı bir şarkı.Nakaratına ve tekrar tekrar Hyunseung’un sesine aşık oldum. Kiki ile çok hoş olmuştu.Belki nakarattan saymazsınız ama benim için nakarat oradan başlıyor .’üzüleceğim ama sonra eski halime döneceğim’ şeklinde sözlerden bahsediyorum^^ Bu şarkının performansını da izlemeyi çok isterdim..Olur mu ki Beautiful Show dışında??Orada bile oldu mu emin değilim,kaçırdım sanırım.. ‘It’s gonna be alright’ derken Junhyung’un yüz ifadesine bakabilmek istiyorum *kıhkıhkıh

1013147_413224612131592_8125257_n

5.parça I’m Sorry..Biraz bahsetmiştim ama içeriğinde de biraz bahsetmek istiyorum. I’m sorry şarkısında en çok dikkatimi çeken sesler Kiki ve dongwon’un sesleri oldu. Nakaratta Hyunseung’un sesini tabiki atlayamam ama maknae line daha bir başkaydı bu şarkıda. Beast Shadow’un yanında en çok I’m Sorry’nin performansını sergiledi. Ben de bayıla bayıla izledim. Şarkı Kikwang’ın sesiyle açılıyor. Hepsi yine mükemmel bütünleşmişler..Defalarca üstüste dinle ve bıkma şarkıdan ^^ Bu şarkıda da bir pişmanlık söz konusu. Be Alright gibi bir şarkının arkasından gelmesi çok ironik gelmiş olsa da Sanki Be Alright öncesi kızın yaptıkları,aşklarını sekteye uğratışı,Be Alright’tan sonra da adamın pişmanlığı işlenmiş gibi albümde. Diğer şarkılara baktığımda da bu böyle geliyor ne kadar doğrudur bilemeyeceğim de.Sevdiği kadını çağıran bir adam ‘Yeniden elimi tutabilir misin’ aaah çok güzel anlamı..  I’m Sorry’nin de bir klibi var. Konser görüntüleri ve pratik videolarından oluşturulmuş bir klip. Ben çok severek izliyorum.Çok tatlılar,Beautiful Show’a gitme isteği insanın içinde büyüyen bir çığ oluyor ^_^

1069795_413224522131601_738197204_n6.parça girizgahta sevgimi fazlaca gösterdiğimi düşündüğüm ‘Will You Be Alright’…Bir ara o kadar çok dinliyordum ki.. Yaz okuluna giderken gidiş gelişim sadece bu şarkıdan oluşuyordu..Hatta bir ara dinlemedim bilerek..’Ya şarkıdan bıkarsam’ diye korktum TT. Ama şu anda hala açtığımda hiç bıkmadığımı farkediyorum.. Ben de Junhyung’a sormak istiyorum –> ‘Gerçekten iyi olacak mısın?’ TT Şarkıda yaşanılan aşk anılıyor. Artık böyle yapan biri yok artık şunu yapacak biri yok. İyi olacak mısın diyor. ‘Sensiz bendense bensiz seni daha çok merak ediyorum’ tarzı cümleleri var ki severek ayrılma söz konusu..Bütün albümü içime oturttuğun için teşekkür ederim Junhyung TT Bu şarkı için de yapılmış kısa bir special video var ki bence büyütülüp klip olabilirmiş.Niye düşünmedin bunu Cube?!

1013087_412783825509004_1779206295_n7.parça yine kızı özleyen ve onu isteyen bir adam söz konusu…Ama kız ne yapmış başkasına gitmiş..Ve çocuk içindekileri ona ‘çok kötüsün’ diyerek anlatmaya çalışıyor..Hyunseung ‘i hateee you hatee youu’ derken aslında sanki ‘i love you’ dermiş gibi çıkmıyor mu ağzından?? Sadece bana mı öyle geliyor..Sonrasında Dongwon bizi ‘yalancı seniii’ demekten kurtarıp ‘seni özlüyorum’ diyor..Ah ağliciiim…Allah’ım ben romantik bir insan değilimdir,hatta erkeklere hödüklüklerinden dolayı takılan öküz lakabı bir kıza takılacaksa o ben olabilirim.O derece romantizm sevmeyen biriyim.. Ama sanırım başkalarının yaşadığı hoşuma gidiyor:D Ve bu şarkı da öyle güzel geliyor kulağıma^^ Bu şarkıda da aslında Be Alright’da olduğu gibi bir atar mevzu bahis.Ama burada daha kırılgan bir biçimde.Aslında beddua ediyor ama etmek de istemiyor:D Durum budur bence gençler anlamını okuyun bana katılacaksınız:D Çünkü ‘umarım acı çekersin ‘ tarzı şeyler söylüyorlar

263310_412783868842333_1987863318_n

1002837_412783822175671_2126256373_n

ama hemen peşinden bunları yaşadıktan sonra ‘umarım beni özler ve geri gelirsin’ de demeyi ihmal etmiyorlar. Junhyung’un rep kısmı ise bu durumdan biraz farklı.. Yaşadığı aşkı sorguluyor.Ben böyleyim sen neden üzgün değilsin diyor! Şarkının genel teması ;ayrılan iki sevgili kız hayatına devam edebilen kötü kız,erkek içki bardaklarında kendini bulan kızı unutamayan ve hala onu isteyen aşık çocuk.. Öyle işte..Melodisi duygusal bir melodi olmasa da anlamıyla oradan oraya sürükleyen bir şarkı^^

8. ve albümün kapanış parçası ‘Encore’. Gayet dımtıs dımtıs hareketli bir müzik ile başlıyor..Ve o şekilde devam ediyor.. ‘Bir daha söyle demek istiyorsun’ tarzı sözleri var.Albüm için intro gibi çok iyi olmuş. İntro’da da kendilerinden bahsedip şarkılarını dinlemelerini istiyorlardı.. Diğer 6 güzel şarkının arkasından ‘beğendin biliyorum’ temalı bir şarkı olmuş Encore.. Ki insanda ‘evet tekrar dinlemek istiyorum’ hissi uyandırıyor.

1003682_412783895508997_1610816304_n

1000725_412783878842332_1997541715_n58093_412783818842338_1717652760_nYani kısaca albümü çok beğendim ki üzerinden uzun zaman geçmiş olsa da bir kaç kelam etmek istedim..Bence kesinlikle dinlemelisiniz yoksa çok kaçırabilirsiniz^_^

2.F(x)-Pinktape

Bu albüm çıkalı da 1 ay kadar oldu. Ama üzerinde konuşulması gereken,benim beğendiğim bir albüm olduğu için hakkında konuşmadan duramadım ^^ F(x)’in comeback’inden ümidi kesen fanlar olmuştu bir ara..SM o derece vahim bir duruma sokmuştu fanları..Ama bir anda Pink Tape Album Spot diyebileceğimiz bir klip yayınlandı..Yani bir tanıtım..Aşırı sanatsal , SM’den beklenmedik bir şeydi..Herkes çok şaşırdı ki fon şarkısı da sevildi vs derken Rum Pum Pum klibi geldiii…. Daha sonrasında da albüm..Hadi bir albüme bakalım..

fx_pinktape3

Albümün 1.şarkısı aynı zamanda çıkış parçası da olan ‘Rum Pum Pum Pum’... İlk duyduğumda ve klibi izlediğimde ‘Electric Shock’tan ne farkı var.Klip tıpkısı’ dedim..Ki hala da diyorum..Klip için söyleyebileceğim pek bir şey yok..SM umutların hepsini yerle bir etti.. Şarkı da mükemmel değil ama ben dinledikçe sevdim..Hatta öyle ki bütün performansları izledim severek.. Klipte kızlar çok tatlılar,birbirinden güzeller.. Şarkının anlamına bakacak olursak aslında tuhaf diye adlandırabilirim.. İlk aşkı 20lik dişe benzetmişler ‘beni unutamayacaksın’ temalı megoloman yaklaşımlı bir şarkı..Kulağıma gerçekten hoş geliyor benim RPPP seviyorum dinlemeyi..Ama ilk dinlediğimde sevmediğim doğru..Ve iyi ki albüme şans vermişim çünkü uzun süre kulağımdan düşürmeyeceğim şarkılar var albüm içerisinde.

971519_282859331855837_34724112_n

2.şarkı ise albümün tanıtım videosunda kullanılan ‘Shadow’.. Şarkı biraz paranoyakça. Aslında bir beraberlik söz konusu değil ama ‘biz beraberiz’ diyen taraf mevcut.. Sürekli adım adım bir takip söz konusu. Karşılıksız bir sevgi ya da diğer taraftan bilinmeyen bir aşk. Bence şarkının sözleri de çok şeker,müziği de..Ben çok severek dinliyorum Shadow’u. Sözlerine bakmanızı tavsiye ederim.. Müziği ise böyle devamlı dinlemek istediğiniz bir melodi. Araya serpilmiş zil sesine benzer sesler -teknik bilgim olmadığını daha önce söylemiştim- çok hoş bir tını katıyor.

fx_1374459578_20130721_fx_teaser

3. track ‘Pretty Girl’ mükemmel bir şarkı değil ama kesinlikle dinlenesi bir şarkı.. Şarkı biraz kopuk kopuk..Hatta fazla kopuk kopuk..Ama Kpop’da son zamanlarda çıkan şarkılara kulağınız aşina ise ve beğeniyorsanız bu şarkıyı da beğenirsiniz.. Güzel olan bir kızdan bahsediliyor. Herkes tarafından sevilen daha doğrusu herkesin ilgisinin onda olduğu bir kız.Nakarattan önce gelen high note etkisi yaratan müziği özellikle çok sevdim.. Şarkının anlamına baktığımda aklıma hep Krystal geldi nedense. Kendisini severim ama f(x)de istisnasız hep ön planda olan kişi o oldu ve olmaya devam ediyor.Şarkının ona yazıldığı falan yok tabiki ama benim aklıma o geldi bilmiyorum(: Dinlemeyi sevdiğim ama aşırı bağlandığımı söyleyemeyeceğim bir şarkı Pretty Girl..Bir kere de olsa şans verin bence^^

tumblr_inline_mqz0pjiRDf1qz4rgp

4.track’in ismi ‘Kick’ ve ben bu şarkının girişine bayılıyorum. İnsanı havaya sokuyor. Anlamı çok da mantıklı bir şarkı değil..Sözler sanki söylenmek için söylenmiş gibi bir hava veriyor..Yine aşık olmak ile ilgili ve erkeğe işkence etme yolları arıyorlar sanırım:D Dinlerken kulağı yoran bir şarkı aslında..Sürekli dinlenebilecek bir şarkı değil. Bir anda alçaklarda seyrederken müzik bir yanda yükseliyor dımtıs moduna giriyor..Devamlı olmasa da bir kere dinlenmeyi hakediyor^^

j7pi

5.track ; Signal.. Bu şarkıyı da tuhaf diye adlandırabilirim sanırım..Anlamı yine garip.f(x)’in şarkı sözlerini kim yazıyor çok araştırmadım,bilmiyorum da gerçekten benzetmleri garip:D İlk aşkı 20lik dişe benzetti RPPP’da. Bu şarkıda da aşkı radyo sinyallerinde arıyorlar. Anlamı yine mükemmel bir şarkı değil.Ya da kulakta ‘bu şarkıyı tekrar dinlemeliyim’ hissi uyandırmıyor. Ama berbat bir şarkı da denilemez. Kızların sesi çok tatlı ve kulağa hoş gelen kısımları var.Ki o kısımlar da en saçma sözlerden oluşuyor bu da biraz ironik ya neyse.

1004792_282859371855833_274284711_n

6.track’in ismi ‘Step’. Kulağa çok hoş gelen ve yine anlamsız bir şarkı 😀 Kim yazıyor gerçekten merak ediyorum,şarkıların hepsini topluca yazınca bir kere daha merak ettim.O yüzden yazı bittikten sonra bakıcam. ‘Otobüsü takip ediyorum’ , ‘Saçımın tokasını gevşetiyorum’ tarzı cümleler mevcut şarkıda(: Ama dinlemesi gerçekten hoş.Kulağım seviyor böyle şarkıları bilmiyorum neden..Mesela A Pink’in ‘no no no’sunu da deli gibi dinliyorum..:D Müziği de insanın içine enerji veriyor.Oynama isteği doluyor.. ‘Ayakkabıma kanat koydum kalbine koşuyor na na na na na’ (:

fssr7.track’in ismi ‘Goodbye Summer’…Sanırım kendisini albümdeki favorim ilan edebilirim.Günlerde sadece bu şarkıyı dinledim..O kadar çok sevdim kii TT Hatta TR altyazı bile yaptım^^ Bakmak isterseniz –> tık  Şarkı iki arkadaşı anlatıyor..Ama bu arkadaşlar aslında birbirine aşık ve hiçbir zaman birbirlerine açılamamışlar. Bunun pişmanlığı anlatılıyor. Tuhaf ve gerçekten insanı üzen bir durum…f(x) kızlarından Amber,Luna ve Krystal ‘e şarkıda EXO-K’dan D.O eşlik ediyor. D.O’nun sesini beğenmeyen var mıdır bilmiyorum da ben kendisini hem severim hem sesini çok beğenirim..Şarkıda da o kadar güzel ki.. Ah bak şu anda tekrar tekrar çalmaya başladım şarkıyı..Günlerce de yol arkadaşı olmuştu bana..Hala da bıkmadan dinliyorum.. Şarkının melodisi hüzünlü ama ben hüzünlüyüm diye bağırmıyor..Hafif bir yükseliş de var içinde.. Luna’nın sesini zaten çok beğenirim DO ile sesleri çok çok çok uyumlu olmuş.Krystal’le de aynı şekilde..İkisi de DO ile karşılıklı söylüyor bazı kısımlarda ki gerçekten hem anlam olarak hem de sesler olarak şarkıya tek kelimeyle BAYILDIM..Mutlaka dinlemelisiniz dediğim şarkılar listesinde yerini çoktaaan almış durumda.. Bir gün performansını görebileceğimizi umuyorum TT

eqbj

8.şarkının adı Airplane.Bir başka sevdiğim bir şarkı.Aşkı bir duygu yerine bir yere benzetmişler..Ki dediğim gibi bu şarkı yazarını cidden merak ettim(: Aşka gidelim beraber diyor şarkı..Gerçekten hoş.Ben anlamını öğrendiğimde çok değişik ve hoş geldi^^ Nakaratı da kulağa çok tatlı geliyor..Seviyorum yani bu şarkıyı ^^ Bir de come with me!! airplane!! looovee! diye dolanıyorum ortada bir süre dinledikten sonra..Şu anda da öyleyiiim.

1002571_282859335189170_1026674050_n

9.track’in adı TOY.. Aşıııırrııı tatlı bir şarkı..Normalde böyle tatlı şeyleri gerçekten sevmem..Ama bilmiyorum bu şarkı da kulağıma çok hoş geliyor. Kızlar seslerini de aegyolu bir hale getirip söylemişler bazı yerlerinde..Çok güldüm ve dediğim gibi nedenini bilmesem de hoşuma gitti. Ama nakaratta da tatlı olunmaktan sıkılma var..Ki nakarat kısmı en çok hoşuma giden kısım..Nakaratı dinlerseniz hoşunuza gideceğine eminim. Neverr neveeer demeyin^_^

a7vv

10.track’in adı ‘No More’.. Melodisi çok hoş bir şarkı.. Bu biraz iki arkadaşının konuşması hissini veriyor anlamına bakınca.. ‘yine hangi adam’ falan diyorlar. Şarkının bir diğer adı da ‘Gizibe’ diyebiliriz. f(x)’in de bir Gizibesi var evet.. Seni tilki kız falan diyorlar.. Nakarat çok tatlı.. naooogaattuuğğnngijibeee diye sööyleyebilirsiniz dinleyince^^

11.track’in adı ‘Snapshot’..Bu şarkıyı çok seviyorum.. Dinlediğinizde seveceğinize eminim.. Eskiyi hatırlatıyor.. Amber’in girişi bir müzadedeymişsiniz hissini uyandırıyor. Krystal ve Sulli’nin giriş kısmı müziğiyle bile ‘havalıyım’ ben diyor zaten..Ki anlamı da öyle..Model olarak doğmuşum fotoğrafların konusuyum.Marlyn Moore gibi zarifim diyor..  Zaten şarkının adı üzerinde ‘şipşak fotoğraf çekmek’ .. Nakaratı da bir  o kadar tatlı.. Tık bir foto çek, buz gibi duracağım vs diye gidiyor.

2.kısım Luna’yla başlıyor ki aynı havalı eski moda müzik ve havalı sözler..Çok sevdim çok mutlaka dinleyin bu şarkıyı da^^

12. ve son track ‘Ending Page’ yine benim albüm içinde en sevdiklerimden^^ Bir kere insanı önce müziğiyle çekiyor.Yani beni öyle çekti kendine..Anlamı da hoş bir şarkı. Bitiş için bence güzel bir seçim.  Euouuueoooeuoppu kısmı da ayrı hoş..Dinleyin yanii^^

F(x) Pink Tape albümü gerçekten güzel bir albüm olmuş.Albüme kesinlikle şans verin derim..

2.B.A.P-BADMAN

Bildiğimiz gibi B.A.P 3lü single sonrasında da albümle geri döndü.Yine 1 ay kadar zaman olsa da ben bu albümden bahsetmek istiyorum^^Albümde toplamda 6 şarkı var. 6sını da çok sevdiğimi öncelikle belirteyim. Ama şarkılara geçmeden önce söylemek istiyorum ki B.A.P’nin şarkılarında sevmediğim TEK özellik…..eveeet o… Himup’a az yer verilmesi TT İkisinin de sesi kesinlikle geri plana atılabilecek sesler değil. Hayır çocuklar bir oradan bir oraya sürükleniyor tarz olarak. Rap mi yapıyorlar,vokaldeler mi belli değil. Biri dansçı biri visual olarak patladı gitti ki seslerini geri plana atıyorlar. Çok üzülüyorum. 6 şarkının hiçbirinde diyemiyoruz ki doyduk seslerine diye.-eh işte Coffee shop hepsine bakarak biraz daha iyi dağılımdı- Gelecekte ikisinin de sesinin daha ön planda olması temennilerimi sunarak şarkılara geçiyorum..

tumblr_mrlopcaWmi1rnkj5ho1_1280Albümün 1.şarkısı ‘What’s up Poppin’. Bir Intro olarak sayabiliriz kendisini hem sözleri itibariyle hem de süresi bakımından.Yongguk’a  bu sözü Amerika’da biri öğretmiş o da hemen şarkı içinde kullanmış. ‘Naber,nasıl gidiyor’ tarzı bir anlam taşıyor.Çok da bir albenisi yok^^ Şarkının içeriğine bakacak olursak eğer B.A.P’nin geçmişinden ve geleceğinden bahsediyor diyebilirim sanırım. B.A.P biliyoruz ki normal bir rokkie değil.Hatta artık Rokkie demek onlara hakaret etmek gibi geliyor. Çocuklar comeback üstüne comeback yaptılar,hiç ama hiç boş durmadılar ;Daehyun ne kadar uzun zamandır yoktuk dese de.Ona sormak istiyorum nasıl yoktunuz?Siz yoksanız diğerleri hiç gelmedi demek kii:D Bunun dışında kendi solo konserlerini de düzenlediler.Hatta solo konser turu yaptılar Pasific Turu adını verdikleri.. ‘Live On Earth’..Ve çok başarılı bir şekilde geçenlerde Seul konseriyle sonlandı tur. Daha nice turlara,buraya gelmeyi unutmayın diyorum sevgili bieypi’ye.. Onun dışında yakın zamanda Japonya çıkışlarını da yapacaklar. Yurt dışında bir çok kitleye ulaşmalarının yanında gerçekten çok güzel ödüller de kazandılar hakederek. Yani gerçekten iyi olan şeyleri hakediyorlar. Baya ses getirdiler ve başardılar. Şarkıda da biraz bundan bahsediyorlar aslında.Yaptıkları şarkıların hit oluşlarından..Mesela Worrior ilk çıkış parçaları,Power,No Mercy ve One Shot..Hepsi defalarca dinlenilesi ve güçlü şarkılar. Ki sadece çıkış parçaları değil albümlere de bakmanızı tavsiye ederim çok güzel parçalar var,geri planda kalmaması gereken^^ Biz dünya çapındayız yetenekliyiz vs diyorlar. Ki evet öyleler.Kendilerini övmeyi de hakediyorlar ^^ Sallamaya devam edecekler,durmayacaklar Şarkının içeriği dışında dinlenesi de bir şarkı bence. Başta çok kulak yoruyor aslında ‘What’s up poppin’ kısmı ama vokal kısımları kulakta hoş bir tat bırakıyor.

tumblr_mqvmtrFQn21rnkj5ho1_1280Albümün ikinci şarkısı albümle aynı adı taşıyan BADMAN.. Hakkında oldukça konuşulması gereken,gerçekten farklı,kestirip atılmayacak bir şarkı. Yongguk yine yapmış yapacağını,mesajlar bir bir çakılıyor..(; Klibi de oldukça farklı.. Çocukların da defalarca bahsettiği gibi şarkı suçlulardan bahsediyor. Durdurulması gereken suçlar..Bu yüzden klip içinde suç oranı yüksek bir yerde çekim yaptılar^^ Şarkı sözleri anlam karmaşası içermiyor..Bütün her şeye bir gönderme var.Ama tabi spesific olarak başka şeylere göndermeler olduğunu düşünmüyor da değilim.. Şarkı farklı tarzları bir arada barındırıyor. Yine berbat teknik bilgimle bir şeyler yazamayacağım ama şöyle söyleyebilirim ki gerek üyelerin seslerini kullanışı,gerek kısım kısım farklı tarzlar çok muhteşem olmuş.. Daehyun’un yüksek notaya daha ne kadar çıkabileceğini merak ediyorduk,daha da devam eder gibi geliyor bana:D Sesi zaten muhteşem ama o seste bile gelişimleri görebiliyoruz..Youngjae de aynı şekilde..Farklı bir şeyler yapmışlar ve evet hem yakışmış hem de çok güzel olmuş.. Himchan ve Jongup’un kısımları,hakkında uzun uzun konuşulabilecek kadar yok maalesef..Ama ikisinin de sesinin her verilen kalıba uymasını seviyorum.. Zelo’nun muhteşem hızlı repi,müziğin hafif kaldığı o kısımları yine çok hoşuna gidiyor insanın. Ve Yongguk..Ne yaptın annem sen demek istiyorum…Rap yeteneğini tartışan çarpılır zaten bunu biliyoruz da 2.kısımda yaptığı o sesinin anlaşılamadığı yerler vs.. Tamamı Yongguk’a ait değil şarkının ama büyük kısmı yine Yongguk’un eseri..Ve çok çok çok sevdim.. Dansları da ayrı güzel,anlamlı.. Tek bir kısım var ki işin içinden çıkamıyorum.. ‘Badmaaaaaaaaaaaaaaaaaaan’ diye bağırdıkları o kısım var ya hani Yongguk’un sesinin anlaşılmadığı yerden sonra.. İşte orayı dinlediğimde bir tuhaf oluyorum.. Neyse bunu hakkında twitterda falan daha önce konuşmuştum konuşmak istemiyorum.. Badman’i ben de TR’ye çevirmiştim. izlemek isterseniz –> tık

tumblr_mrihg7YDSe1rnkj5ho1_r1_1280

3.şarkının adı ‘Excuse Me’.. İnsanı havaya sokan bir şarkı. Yine kendi muhteşemliklerinden bahsediyorlar(: ‘Ayakkabına taban koysan bile benim yüksekliğime erişemezsin’ gibi sözleri Zelo’ya söyletmeleri de ayrı hoş ya neyse:D Bu şarkıda bir sürü şeye atıfta bulunuyorlar. Biz çalıştık çabaladık geldik başaradık durumu söz konusu. Çoktandır yürüyoruz bu yolda derken aslında durmadıkları,hep sahnelerde olduklarını işaret ettiklerin düşünüyorum.. Önce yan gelip yatıp sonra yerimizi kapamazsınız düşüncesini aktarıyorlar. Hepinizden farklıyız,müziğimiz farklı diyorlar.. Sözleri okumanızı tavsiye ederim,biraz fazla açık sözlü fazla laf geçiren bir şarkı:D Sevdim şarkıyı ben ilk dinlediğimden beri.. Hep açıp dinlemiyorum yalan yok ama kesinlikle insanın kulağında çok hoş da geliyor.Anlamını okuyunca daha da sevmiştim^^

Albümdeki 4. şarkı Coffee Shop..Daha önce hakkında konuştuğum için bir şey söylemek istemiyorum. Hadi klibini tekrar izleyelim..Bu şarkıyı seviyoruuum^^

tumblr_moo1pudXWn1rnkj5ho1_1280

tumblr_mqvmsmKWBy1rnkj5ho1_1280

5.şarkının adı ‘Bow Wow’ …. Girişini duyduğumda şaşırıp güldüğüm bir şarkı oldu:D Bizim prens Charming Himchan yanında kız arkadaşı varken başka kızlara göz dikiyor.Ve o kadar hm şeyyy seksi bitch modunda konuşuyor ki sesiyle insanı öldürecek o olacak.. O kızın sesi da bence de Sunhwa birileri daha demişti.Ama bilmiyoruz,kesinlik kazanmadı bildiğim kadarıyla..Burada benden bahsediyorlar:p İdeal tiplerini söylüyorlar.Kusura bakmayın hepiniz yalancısınızzzz..Spor ayakkabı severim diyip topuklu ayakkabılı birini görünce ağzı sulanan erkek milleti:D:D neyse sustum. Şarkıda da ‘erkekler aynıdır’ ‘şu daha iyidir’ ‘böyle olsa da bu olur’ ‘senle alakalı değil’ temalı şeyler söyleniyor.. Giriş müziği aşırı hoşuma gitti. Kulakların uzak olduğu bir melodi değil. Sanki bir açılış varmışcasına çalan o melodi var ya o iştee:D Bow Wow’u da etkilenmek anlamında kullanıyorlar. ‘Ne zaman böyle bir kız görsek bow wow’ lafları geçiyor. Ben de aferin size diyorummm..

tumblr_mq20ahPBXP1rnkj5ho1_12806.şarkı ‘hurricane’..Çıkarılan 2.single aynı zamanda..Hakkında yine konuştuğum için daha fazla bir şey söylemek istemiyorum. İsteyeni tekrar klibe davet ediyorum..B.A.P farklı şeyler yapmayı seviyor ben de o yaptıkları farklı şeyleri dinlemeyi seviyorum..

4.EXO – Kiss&Hug repackage 

Exo Kiss &Hug’ın diğer versiyonuyla toplamda yeni 3 şarkı yayınlayarak promosyonlarına devam etmeye başladı.

tumblr_moi6hzI0zJ1rm7fruo1_1280İlk şarkı Growl.. Şarkıyı dans videosu sızdığında hep beraber dinledik kii sonra SM’ye saydırmayı da unutmadık..Ellerinde böyle şarkılar varken neden daha kötülerle çıkartıyor çocukları diye. EXO’nun en iyi çıkış parçasıydı bence Growl.  Promosyonlara K&M beraber katılıyorlar yine Wolf gibi. 12 kişiyken daha iyiler,kabul et artık SM bunu! Dans videosu yayınlanınca baya bir sansasyon oldu falan.Hatta dedik SM kendi atmıştır vs..Ama bu sefer pek öyle gibi durmuyordu ki baya uyarı geldi kaldırılması için. Sonrasında klip yayınlandı.. Hatta klibin 2.versiyonu bile yayınlandı bir süre önce.. İkisi için de ‘dance version’ denilebilir. Drama version gibi bir şeyin de olduğu söylentiler arasında..Ama bence Wolf’un drama versiyonunun 2. kısmına gelen yeni şarkıları koyacaklar ve bu drama versiyonu diyecekler. Malum çocuklar kurt olmaktan hala kurtulmuş değiller(: Klibin ilk versiyonu tek seferde 360 derecelik kameralarla çekilmiş ki gerçekten ilk izlediğimde de çok sevdim,hala da severim.. EXO’nun güzel dans ettiğini kimse inkar edemez ve evet yine muhteşem dans ediyorlar(: Sözlere gelince bu sefer sevdiği kız için savaşmak isteyen bir kurt var karşımızda. Wolf’da ‘ben seni incitirim sen güzelsin’ diyen kurtumuz bu sefer kızı kapmak isteyen kişiye hırlıyor^^ Çocuklarım çok güzel hırlıyorlarrr(: Şarkı Kai’yle açılıyor ona da ayrı şaşırdım. Yine çok fazla kısmı var diyemem ama dansının yanında sesine de önem versinler şu çocuğun. Tao ile Sehun her zaman üvey evlat zaten onların pek bir şeyi yok tabi ki yine. BaekChenSoo üçlüsü yine dönktürmüş durumda.. Gerçekten EXO’dan bir sub-unit çıkacaksa bırakın M’yi K’yı bu üçlü çıksın arkadaş..Çok iyiler..3ünün sesini de ayrı seviyoruuum!! Bu kadar bahsetmişken EXO bu şarkıyla 11 ödülü aldı.Ki 12yi almadan duracaklarını hiç sanmıyorum(: Ödül almayı haketmediler demiyorum ama bu kadar çok ödülü haketmiyor bence bu şarkı. Ama kesinlikle bir şike de yok ortada. Çünkü albüm satışları ortada. 500 bin gibi bir sınırı geçti satışlar..Ne diyeyim başarılarınızın devamını diliyorum.. Umarım gelecekte şarkılarınız daha da iyi olarak yükselmeye devam edersinizzz^_^

tumblr_mqfudyexiw1riav2to1_1280Eklenen 2. şarkının adı Lucky.. Benim dinlemeyi çok sevdiğim bir şarkı..Ve anlamını da sevdim.. Olması gereken bir aşktan bahsediyorlar ^^ Hatta Türkçeye de severek çevirdim..Bakmak isterseniz –> tık Keşke bütün şarkıları 12si söylese diyeceğim olmayacak..Ama keşke diyorum yine de. Ben Çince versiyonları pek dinleyemiyorum:S O yüzden Korece versiyonlarını dinliyorum..Sevdiğim seslerden eksik kalsam da onları da telafi edeceğimiz programlar var artık^^ Lucky’nin en sevdiğim kısımları DO’nun sesini alçaltarak sonlara doğru söylediği kısım.. Çok başka hissettiriyor orası bana.. Dinleyin bence çok hoş bir şarkı Lucky^^

3.şarkının adı XOXO.. Ah ben bu şarkıyı da çok seviyoruuum^^ Bir kere müziği ve özellikle Baeksoo kısımları beni benden alıyor..Chanyeol’ün yumuşak repi de çok sevimli,güzel geliyor kulağa. Bu şarkının yazımında Kai ve DO da yer almış.Kai öyle söylemişti(: Aşkınızı mı anlattınız diye laubali bir yaklaşım yapmadan durmak istesem de gördüğünüz üzere duramadım:D X’in anlamı öpücük O’nun anlamı sarılmak.. Bu da büyük ihtimalle XOXO albümü piyasaya çıkmadan vardı.. Albümün adını aldığına göre.. Ve zaten albümlerde Kiss&Hug diye ayrılıyor. Hepsinde bir neden varmış şarkıdan sonra anlıyoruz bunu^^ Şarkıda bir aşk itirafı var kısaca.. Çok hoş bir şarkı kesinlikle dinleyin derim yine(:

5.Nu’est-Sleep Talking

Nu’est 3. Mini albümleriyle geri döndüler. Nu’est çok sevdiğim bir grup..Ama debutlarında yaptıkları gibi farklarını daha çok koysalar keşke demiyor değilim.. Sleep Talking berbat bir albüm değil ama çok da yer edinebilecek bir albüm değil maalesef.

1174925_438339986280877_232159235_n

Albümün ilk şarkısı albümle aynı adı taşıyan ‘Sleep Talking’..Ayrıca klibin de çekildiği şarkı. Berbat bir şarkı değil ama nakaratında cici şarkı havaları sevmedim..Halbuki JRON’un yayınlanan şu videosundan sonra daha farklı bir şey bekliyordum ne yalan söyleyeyim.. Ama bu videoda olan şarkı yayınlanmadı bile ağliciiiimmm TT  Şarkıda rüya ile gerçek arasında kalmış biri var. Çocukların sesini yine çok sevdim tabiki.Aron’un repi kesinlikle çok daha güzel olmuş. Baekho’nun sesine daha fazla yüksek nota gerekiyor. O sesi böyle harcamamalılar.. Gerçekten fazlası lazım sesin ön plana çıkabilmesi için. Ren’in kısımları da çok sevdim. Minhyun’un sesi partlarıyla çok uyumlu ve güzel. JR’ın tarzı ise gerçekten sevdiğim bir tarz oldu. Ama şarkıyı toparladığımda muhteşem diyemiyorum.Şarkıya yine de bir şekilde bağlandım ve defalarca dinlediim ^^ Klipte de üzülerek söylüyorum ki önceden denenmiş her şey var. Özgün bir klip değil maalesef.. Ve benim sanırım asıl hayal kırıklığım pretty boy durumları.Ben Nu’est’in badboy,daha karanlık havasını daha çok seviyorum. Face,Action,Hello gibi şarkılar bekliyorum.Öyle klipler istiyorum TT

1002171_436624196452456_1872459704_n2.şarkının adı Beautiful Ghost. Şarkıyı JR yazmış ve üyeler şarkıyı baya seviyorlar.Sanırım ben de seviyorum,anlamını da sevdim.. Şarkının performansını comeback special programlarında sergilediler. Şarkı gerçekten güzel. Seslerini en sevdiğim şekillerde kullanmışlar sevdim.. Şarkıda ama benim tuhaf hissettiğim bir şey var. Bu şarkıyı ilk dinlediğimde Shinee dinliyormuş hissine kapıldım. Shinee sevdiğim bir grup ama Nu’est’in kendi tarzında oluşunu daha çok seviyorum. Melodisi,şarkının gidişatı banna o hissi verdi.Bilmiyorum başka kimseye böyle bir his geldi mi dinlediğinde(: Ama dediğim gibi ben şarkıyı sevdim,dinleyin derim ^^

1157742_433517203429822_1024014162_n

3.şarkının adı ‘Pretty’..Hello Venüs üyesi ile yapılan bir düet. Berbat bir şarkı demek için sözleri ve çocukların sesleri çok tatlı. Ama benim ilgimi çeken bir şarkı olmadı ne yalan söyleyeyim. Sadece rüyalarında görebileceği bir aşktan bahsediliyor yine..Kız çok güzel ve umutları yok o.O Kız ise çocuktan bir atak bekliyor(: Sözleri dediğim gibi çok şeker. Düet yaptıkları kişinin sesi de hoş..Tanımıyorum,tanımaya niyetim de yok..Yani şans verilebilir belki şarkıya mükemmel değil ama dediğim gibi.Sonra sen dinle dedin demeyin:D

1000944_433517293429813_632337689_n 4. şarkının adı ‘Fina Girl’.. En az şans verdiğim şarkı sanırım. İlk dinlediğimde başında kapatmıştım.Bir kaç defa daha dinlemeye çalışmıştım falan.. Daha sonra klibi geldi.Klipte de dinlediğimde klibi kapattım hatta indirdim fotolarını falan çektim ama dinlemedim.. Sonra yazıya devam ederken bir kaç defa arka arkaya çaldı ve evet doğruyu söylüyorum kulağıma güzel geldi. Anlamına da çok girmeyeceğim..Ama bu şarkıyla yıldızım sonradan barışacakmış gibi hissetiyorum:D

555268_433517303429812_1501138381_n

5.şarkının adı ‘Love You More’..Sanırım albümdeki en sevdiğim şarkı.. Duygusal şarkılara karşı içimde karşı konulamaz bir sevgi var ben ne yapabilirim:D İlk dinlediğimde bir dizi OST’u olabilir bu kesinlikle dedim. Oldukça duygusal..Anlamı da çok güzel bir şarkı.. Çocuklarımın sesleri,hepsininkine ayrı ayrı bayıldım.. Dinleyin bu şarkıyı,bence pişman olmazsınız..Olursanız da siz bilirsiniz ben karışmam ben seviyorum^^ Ayrılığı istemeyen,bu sefer ayrılığı bir rüya(kabus) olarak gören bir tutum var.Beni biraz daha sev,gitmemi isteme… Ah çocuklarım böyle duygusal şeyler yapmayın üzülüyorum..Ve gerçekten sevdim,severek dinliyorum..

hqdefaultAlbümün son şarkısı ‘Please Don’t Wear revealing clothes’.Diğer bir sevdiğim şarkı oldu. Melodisi vs her şeyi hoşuma gitti.Şarkı kıskanç bir erkeği anlatıyor kısaca:D Sevgilisini sadece kendi görmek istiyor taltı ve güzel taraflarıyla. Haklı da ben kıskanç erkek severim.Yani erkek dediğin kıskanmalı kız arkadaşını,eşini.. ehehe neyse ne diyorduk. Bence dinleyin sevebilirsiniz benim gibi ^^

Nu’est’in daha güzel şarkılarını bildiğim için albüm beni tatmin etmedi başta da söylediğim gibi..Ama dinlemeyi hakeden bir albüm. Çocuklarımı dinleyin ^^

6. TEEN TOP – Class

Öncelikle söyleyeyim baştan aşağı çok sevdiğim bir albüm olmuş Class.. Teen Top basamakları yavaş yavaş tırmanan bir grup ve ben onların hem kendilerini çok seviyorum hem de onları dinlemeyi..Bence kesinlikle dinleyin eğer dinlemiyorsanız.. Son mini albümleri de kesinlikle dinlenesi çok hoş bir şey olmuş..O zaman şarkılara geçeyim azcık.

TEEN-TOP_1376972422_af_orgAlbümün açılış parçası ‘Teen Top Class’.  İntro olmasına intro ama insan sürekli dinlemek falan istiyor. Bir albüm için en iyi açılışlardan biri kesinlikle. Hareketli müzik eşliğinde ona uygun sesler..Şarkı L.Joe ile açılıyor ki albümün geri kalanında da bu böyle olacak alışın ^_^ Bize hoşgeldin dedikten sonra C.A.P’e geçiyor ki hep derim en sevdiğim kalın seslerden biridir C.A.P..O da bize bir kez daha hoşgeldin dedikten sonra sıra tekrar L.Joe^ya geliyor ki..Kendilerini,farklarını anlatıyorlar..Allah’ım ben neden bu tarz megoloman şeyleri çok seviyoruum kiii..Teen Top da bu tarz sözleri çok seven bir grup.Ve introlarında kendilerinin farklı olduklarını belirtmişler..Gerçekten albümü merak ettiren,kulakta güzel bir melodi bırakan bir şarkı daha doğrusu intro Teen Top Class

tumblr_msj1teT1mr1s69456o1_12802.şarkı klibin de çekilmiş olduğu Rocking ya da No Joke.. İlk dinlediğimde de sevmiştim hala severek dinliyorum..Aramızda bir bağ oluştu,klip de çok hoşuma gidiyor. Klipten başlamak istiyorum ki her zamanki gibi(%90 diyeyim ya da:D) başrolümüz L.Joe(: Yanına maknae Changjo’yu almış bu sefer. Klipteki kavga sahneleri çoook şekşiiiii…-Hayıır hayııır sulanmıyorum..Onların hepsi benden küçük ağliciiimmm – Normalde L.Joe horoz dövüşlerini Chunji’yle yapardı bu sefer Changjo olmuş.. Şarkının nakarat kısmı oldukça fazla tekrar ediyor. Ben onu kısımdan saymasam da ‘TEEN TOP we gonna rock it drop it top it.Hey don’t stop it pop it’ kısmı ve Niel’le bölüştükleri nakarat kısmı “jangnan anieyo jangnan anieyo jangnan anieyo” kısmı dışında L.Joe’nun solo kısmı olmamasına çok içerledim.. Rap yapışını sevdiğim idoller sıralamasında en üstlerde yer alır o da C.A.P de ama bu şarkıda pek yer vermemişler maalesef. Ama C.A.P’in rap kısmına bayıldım.. Şarkıı anlam olarak da;beraber de olmuyor ayrı da olmuyor temalı bir şarkı(: Bence beğeneceksiniz siz de dinlersenizz.

tumblr_msj237Kqz11s69456o1_1280

Albümdeki 3.şarkının adı “Don’t I”. Benim yine çoook sevdiğim bir şarkı oldu.Dinlediyseniz farketmişsinizdir Teen TOP adlaırnı söylemeden dura mıyor(: Burada da başta kendilerinden bahsediyorlar tabikiii.Şarkının başını geçersek eğer asıl şarkı Changjo ile başlayıp ve ardından Ricky ile devam ediyor..Ve zurnanın zırt dediği yer. Changjo ve Ricky’nin rap yapmasına alışık bir kulak yok bende..O kadar şaşırdım o kadar beğendim ki… Ben rapperim diyen bir çok kpop idolünü gerilerinde

tumblr_msj26dIVZw1s69456o2_1280

bırakırlar..Gerçekten çok iyiler.Sırf onların raplerini dinlemek için bile dinlemeye değer bir şarkı Don’t I.. Ki bence genel anlamda da çok güzel. Şarkının vokal kısmı az olsa da geri de kalmamış. Niel’le Chunji’nin gerçekten çok iyi bölüştürülmüş kısımları rape alışırken çok iyi geliyor. L.Joe ve C.A.P’in rap kısımları içinse bir şey demeye gerek duymuyorum..Çok beğendim yine.. Şarkı anlam olarak da çok hoş bence ‘Of the world, with different dreams ..Different doesn’t mean wrong,” Ama gerçekten şarkının en beğendiğin kısmı deseler Changjo&Ricky kısımları derim açık ara..Dinleyin dinletin çok hoş bir şarkı.İnsanın içini bir yandan kıpır kıpır ediyor,bir yandan da kulaklarda çok hoş bir his bırakıyor^^

tumblr_msj1zfqKgA1s69456o1_1280

4.şarkının adı ‘Oh!Good’ … Ohh guuuuudddd diye dolanabilirsiniz dinledikten sonraaa:D Yine hareketli bir şarkı.. Yine L.Joe ile başlıyoruz(: Şarkı anlam olarak ıhh şeeyy evet megolamanlığın yanında kızlar çerçevesinde şekillenmiş azcık. Ben farklıyım,sen güzelsin,seni istiyorum falan gibisinden sözler. Teen TOP böyle şarkılara da alışık,o yüzden yadırgamadım..

tumblr_msj2duz8um1s69456o2_1280

Ah çocuklarım yaa daha yaşınız kaç başınız kaç sizin:D bir oturun oturduğunuz yerdee -.- Gerçekten insanın diline dolanan bir şarkı olmuş. Gözlerim sana gidiyor,ellerim sana gidiyor.Bana bak,nereye gidiyorsun,eğlenelim… Şarkıyı dinlerken kendinizi oynarken bulabilirsiniz..Napıyorum ben diye düşünmeyin,insan müziğe kaptırıyor kendini. Gerçekten güzel olmuş..Sevdim seni de ‘Oh Good’

tumblr_msj1w8boxw1s69456o2_1280

5. şarkımızın adı ‘Date’. Şarkı parmak şaklatması ve L.Joe’nun muhteşem gülüşü eşliğinde,insanı baştan çıkartan konuşmasıyla başlıyor. Daha sonra Changjo ve ardından Chunji ile devam ediyoruz ki çok yumuşak başlıyorlar.. Ricky ile yine aynı ritimde devam ederken 3lü düet sonrası Niel ile biraz yükseliyoruz.Aşktan sevgiden bahsediyor çocuklarım. Bence dinlenmeye değer bir şarkı,bir şans verin derim^^

tumblr_msj2amsdQX1s69456o2_1280

Veee geldik son parçaya.. Adı Rockstar ve Maboos ile L.Joe ve C.A.P’in düeti..Bunun ilk versiyonunu Mr.Bang’de görmüştük.Bu sefer Teen TOP’dan Changjo da vardı ve kadro biraz daha genişti.Maboos’un yanında Chakun da vardı. Bilmeyen için söylemem gerekirse Elektroboyz adlı k-hiphop grubunun üyeleri bu kişiler.Ben de Teen top sayesinde tanıdım.Yani sadece ismen biliyorum,çok da bir şey bilmiyorum haklarında..Şarkının içinde de zaten bu şarkının Mr.Bang’in ikinci versiyonu olduğunu söylüyorlar. Mr.Bang dinlemek isterseniz eğer sizi şu linke alayım. Çünkü ben Mr.Bang’i de çok seviyorum.Çocuklarımın terbiyesiz hallerine alışamasam da dinlemekten bıkmadığım şarkılar arasındadır..Buyrun.. Rockstar’a gelecek olursak..Dedikleri gibi devamı oluyor biraz şarkının.. Hustling Hustling All Day.. Seveceksiniz bence dinleyin..^^ hongdaegeon gangnamigeon nal wonhamyeon geu eodigeon nal bureumyeon dallyeoga Be there TVna tto Radio nal wonhamyeon nan eodigeon Bumping to your stereo All day kısmı özellikle ağza dolanmaya çok müsait ki saçma sapan söylüyorum ben:D

Teen TOP’u sevin,sonra bana gelin konuşalım haklarındaa^^ Çocukların albümü gerçekten övgüyü hakeden bir albüm olmuş.Yavrularım bir şans verin^^

7.SPICA – Tonight

mx95zF81Spica 3.single’ları Tonight ile dönüş yaptı..Daha önce de bahsetmiş olduğum gibi Spica grup olarak sevdiğim nadir kız gruplarından.Hatta artık 2ne1’dan Dara’ya karşı olan antipatimi de göz önünde bulundurursak bu kategoride tek başınalar.Neyse şimdi onu bırakalım.. Tonight’ın klibi farklı.. Lee Hyori kızlarımı bozma demek istiyorum:D Her zaman erkeklerin gay hareketlerini görecek değiliz ya…Klipte eşcinsel hareketler yok diyen yalan söyler..Ama rahatsız edici biçimde de değiller. Kızlar öncekinden biraz daha seksi olmuşlar..Ve ortamlar falan derken gerçekten klip 2013’ün en iyileri arasında bence.. Şarkıya gelince tek söyleyebileceğim şey bayıldııımm!!! Boa ve Bohyung’un seslerinin muhteşemliği,onlar kadar yüksek nota olmasalar da Narae ve Jiwon’un seslerinin güzelliği,Ju hyun’un gerçekten farklı tarz rapi..Evet evet dinleyin ve Spica sevin..

Bu da son sözümdü..O kadar çok konuştum ki bu yazıyı okuyan olacak mı emin değilim..Sorabilirsiniz hani GD diye..Yarın 2.kısmı çıksın albümün emin olun 7 grup için yazdıklarımdan daha fazlasını GD için yazacağım.Okursanız da okumazsanız da artık ne yapalım..

Yorumlarınızla bana eşlik ederseniz sevinirim ^^

Bir Cevap Yazın

