Kpop’ta neler oluyor..

Neler olmuyor kii??? Şu son günlerde beni çıldırtan,başımı döndüren,’oh yeah’ nidaları atmamı sağlayan biiiir sürü şey oluyor.. 2NE1’ın dönüşüyle bir başladı,her güne bir değil bir sürü şey sığdı..Benim gibi yaz okuluna giden bir insan için gece yatmak ayrı,sabah kalkmak ayrı dert olmasının yanında bir de gelişmeleri takip etmeye çalışmak oldukça yorucuydu.. Yaz mevsimi ciddi ciddi bereketli geldi Kpop’a. Hani bir şey yapmayan kalmadı mı desem?Demiyeyim demiyeyim içimde yara var!! Bir şey yapmayanlar da var.. Ah yarama kendi kendime dokundum,kanattım şimdi..Acıyoorr,acıyoorrr..Bigbang bir türlü bir yerlerde yok..ağliciiimmm..Neyse salya sümük olmadan susayım da son zamanlarda neler olmuş şöyle bir bakalım…

1.2NE1 Comeback

Kızlar comeback yaptı..Yanlış duymadınız comeback yaptılar yeni bir single parçasıyla.. Dinlemeyen ve izlemeyen varsa buyursun bu da klip;

Blackjackler olarak çok uzuuuuun bir zamandır bekliyorduk malum. Geçen sene ‘I Love You’ single’ından sonra bayaadır bekliyoruz.. Ha geldiler,ha gelecekler derken CL’in solosu çıktı falan..Ve sonunda kızlar karşımızda.. 8 Temmuz’un ilk ışıklarında(Kore’ye göre tabi:DBize göre 7sinde akşamüstü sularıydıı^^) dinleyebildik..

Ben şarkıyı beğendim,dinlemesi zevkli..Melodisi çok tatlı..Yaz aylarına uygun bir şarkı olmasının yanında basit olduğunu da düşünmüyorum açıkcası..Bir kere Minzy’nin sesini çok güzel şekilde ortaya çıkaran bir şarkı..Minzy’nin sesini zaten çook seviyorum ve vokalini duymak o kadar hoşuma gitti.. CL’in rep kısımları da böyle yumuşak rep falan ama CL’in repini de çok hoş duyduğumuzu düşünüyorum.. Bom’un o beni benden alan sesiyle nakarat mükemmel olmuş.. Tek sorun tabiki Dara’nın sesi.. Full aute tone olmasının yanında;o şekilde bile bozmuş şarkıyı.. Hayır kısımları belki müzikle beraber kulağa öyle geliyor olabilir ama sanki kağıttan bir şey okurmuşcasına bir söylemi yok mu?? Bir de mesela şarkının 3 yerinde ‘touch me over here..’ ile başlayan kısım var ki; CL,Minzy ve Dara söylüyor bunu birer defa.. Hayır CL ve Minzy’nin söylediği yerlerde gerçekten bir iğretilik oluşmuyor ama Dara’nın söylediği kısımlarda ahh bilmiyorum neye benzetmeliyim o hissi ama… Beğenmedim hiç beğenmedim sesini..Dara’nın sesini zaten beğenmiyorum,full aute tone olsa dahil o detonelik kapanamamış işte.. Kendine ‘fresh vokalim yaaa beeen’ demesine de artık iyice sinirleniyorum.. Hayır Minzy ve CL 2ne1’ın rapperları değil mii?Kesinlikle Dara’ya bin basar şekilde vokalde iyiler.. Ah Dara bir kere daha demek istiyorum ki 2ne1’da işin yok senin ^^

Gelelim klibe;klipte Lee Soo hyuk ile Hong Jong Hyun oynuyor..Lee Soo Hyuk’a alıştık artık..YG’de onu görmek şaşırtmıyor beni,daha önce 2ne1’ın ‘It’s Hurt’ klibinde de oynamıştı zaten^^ Hong Jong Hyun’u tanımıyordum been:D Yani tanıyormuşum da eskiden dikkatimi o kadar çekmemiş:D Klipte kendisine bayıldım,hatta shiplemeyi çok seven bir insan olarak Minzy ile hemen shiplemeye başladım :D:D Klibin başındaki Chaezy sahnesine bayıldım..Maknae line’ım çok tatlıydıı^^ Dansları çok zor değil ama göz dolduran,hoş bir kareografileri var bence..Ee tabi onu da bozan bir penguen Dara’mız(!) var..Kendisi dans da edemiyor da… Sadece sallanıyor.. Kabul etmek zorunda olsam da kabul edemiyorum bu kızı..Neyse..

Kızlar şimdiden showcase’lere de baya katıldılar..Sadece Inkigayo’ya çıkar YG sanatçıları malum..Bu sefer değişti işler M Countdown’a çıktılar ilk,sonra Inkigayo derken bugün(18.07.2013) hatta Mnet 20’s Choice’da da performans sergilediler..Onun dışında şaşırdığımız gelişmeler bunlarla sınırlı değil..Kızlar Running Man çektiler!!Evet şaşırabilirsiniz..Bu zamana kadar çok fazla reality show’a katılmadıkları için baya şaşkınız biz de..YG sözünü mü tutuyor ne??Kızların reality showlara daha çok katılacağını söylemişti de…

Bundan sonra da 3 şarkı daha yayınlanacak..Her ay bir şarkı dedi YG.İkinci şarkı Ağustos’un başında gelecek,bekliyoruz^^

2.B.A.P Comeback

Biiiii!!Eeeyy!!Piii!!

Onlar hiç gitmiyorlar ki geri dönsünler:D Ama işte bir ad koyulmuş ‘comeback’ diyoruz biz dee(: Çok çalışıyorlar,yoruluyorlar,bir sürü şey yapıyorlar,üzüldüğümüz gerçek..Ama karşımıza çıkan her yenilikte ayılıp bayılmamız da normal bencee..

Coffee Shop hakkında bir post yazacaktım ki fırsat vermediler resmen yazmama:p

Kendisi Haziran’ın son günlerinin bize hediyesiydi,biliyorsunuz kii^^ İhtimal her zaman vardır,izlemeyen varsa öncelikle Coffee Shop’u verelim^^

B.A.P’nin herkesin aklına kazınan bir tarzı var biliyoruz.. Worrior,Power,One Shot,belki biraz da No Mercy derken hippoper tarzı,içinde yüksek notaları da oldukça barındıran,insanı oradan oraya sürükleyen şarkılar onların..Hiç mi dinlendirici müzikleri yok..Tabiki var..Secret Love’ı ya da Rain Sound’u sayabiliriz bunun için.. Stop It ya da Crash dinlemeyi sevsem de B.A.P’nin tarzına yakıştırdığım şarkı ve konsept olmadı hiçbir zaman..Hani onlar bad boy çerçevesi içindeyken daha iyiler:D Aegyo yapamayan aegyo krallarımı seviyorum ben..O yüzden öyle işte..

Heh ne diyorduk..Coffee Shop kesinlikle It’s Stop değil..Bir dinlendirici özelliği var..Yüksek notalara çıkmıyor..Hepsi seslerinin en dingin hallerini kullanıyor.Belki biraz Rain Sound tarzında diyebiliriz ama tam olarak aynı tarzda olduklarını da düşünmüyorum açıkcası.. Coffee Shop’ta hepsinin sesine gerçekten yer verilmiş..HimUp’ın normalde şarkılarda az kısımları olduğunu hepimiz iyi biliriz ama Coffee Shop’ta yeterince HimUp alabiliyoruz..Seslerini duyuyoruz..Daehyun’un yüksek notalarına alıştığımız sesinin dinginliği insana huzur veriyor. Yongguk’un o sert repinin yumuşak bir repe dönüşmesi;insanı dayak yemiş hissinden -rep dinlerken bu hissi seviyorum-  içine huzur nüfuz ettiren repini dinliyoruz ..Zelo’nun hızlı repinin aksine yine daha dingin bir rep var kulaklarımızda..Coffee Shop ayrıca anlam olarak öyle göndermeler vs içermiyor ama yine de tatlı bir şarkı.. Kulakta güzel bir ritim bırakıyor,anlamını öğrendiğinde kalbin falan titriyor azcık,hoş yani.. Anlamına bakmak isterseniz daha önceki postlarımda çevirmiştim^^

Klibe gelirsek de basit bir konsepti var..Basit lafını ‘klip çok basit öğğ’ manasında söylemedim yanlış anlaşılma olmasın..Bir anlam karmaşası vs yok..Ama klibin tonları olsun,içindeki 6 miikeeemmmeeel insan olsun çok hoş, izlemesi..Sarıp sarıp defalarca izlemeye değecek kadar güzell^^

Dediğim gibi bir Coffee Shop’u haaala sindiriyorduk,hoştu dinliyorduk:D Ama bir baktık..Dediler ki ’17’sinde yeni şarkı geliyor’…ama beklemiyor muydum bunu??Tabikii bekliyordum..Youngjae’ni 17 Temmuz’u işaret eden twiti herşeyi açıklamıştı bize… Klibin Las Vegas’ta çekildiğini duyduktan sonra ilk tepkim ‘neeeeeeeeee oluuuurrr Tonight vari bir klip ve şarkı olsun..noluuurr noluurrr’ oldu:D:D Evet twitterda bunu defalarca dillendirmiş durumdaydım..Bigbang ile B.A.P’yi benzetmeyi seviyorum sanırım.Yani sevdiğim grupların benzer şeyler yapmaları hoşuma gidiyor..Ya da bilmiyorum,öyle işte..

‘Şarkının adı “Hurricane”  ‘ dediler.. Hurricane diyince akla tabiki hemen Himchan geldi:D O da daha önce yaptığı şebeklikten kaynaklı..Coffee Shop’ı da Himchan’la bağdaştırabiliriz çok rahat bir şekilde..Malum kendisi kahve manyağı bir insan^^ Hatta bu yüzden başına hiç istemediğimiz şeyler de geldi,hatırlamak istemiyorum neyse… Çıkacak diğer şarkı da Himchan’la mı alakalı olacak bilmiyorum..Neyse kısa bir Himchan anektodundan sonra devam etmek istiyorum;Himchan krizinden daha çok bahsedilecektir bilginize..

İlk olarak Daehyun ve Youngjae’nin teaser fotoları yayınlandı..İkisi de çok hoştu..Hele Daehyun’a ayrı bayıldım belirtmeden edemeyeceğim..Youngjae’nin ceketi omuzunda tutuşu falan da ‘ne oluyoruz laan??Nasıl olacak bu klip’ dedirtmeye başlamıştı..Sonra o gün içerisinde bir dergi vasıtasıyla 6lı bir foto gördük ki büyük bir çoğunluk olarak Himchan spazmı yaşadık:D O oturuşuna,bakışına,senin bacak bacak üstüne atışına……………. tamam susuyorum..Gerekli mecralarda yeterince fangirllük yaptım zamanında:D Sonra ben bekliyorum haaala fotolar gelecek falan diye..Diğerleri ne zaman gelecek diye beklerken TS hep uyuzluk yapıp gecenin bir köründe yayınlıyor fotoları..Sonra ben onları sabahın köründe görüyorum.Sonra o fotoğraflarla aşk yaşayayım derken okula geç kalıyorum falan.Bu hafta heeergün başıma gelen şey aynen buydu… 15’inin sabahında ben Banghim teaser fotolarını gördükten sonra ‘Himchaaan’ diye ayrı ‘TS Banghim shipliyor oh yeah’ diye ayrı ayrı spaz geçirmeye falan başladım:D Himchan’ın saçları hepimiz için bir sorun teşkil ediyordu doğruya doğru.. Ama fotoda dikkati çeken ilk şey o inek yalamış,ortadan ayrılmış saçlar olmuyor..Himchan fangirl kalbim çok ağrıyoooorrr.. Tamam yeter yine sustum:D  B.A.P’nin yanında sabahları spazm geçirten başka da bir sürü gelişme oluyor,onları yeri geldiğinde anlatacağım..Kpop bu hafta benimle çok uğraştı valla..Öyle böyle değil..

Sonraki gün Jonglo teaserları derken 17sinde Hurricane klibi yayınlandı..TS 17sine girer girmek yayınlamak yerine ‘öğlen 12de yayınlayacağım laan’ dedi bize.Bizim saatimize göre de sabahın 6sı oluyor..Saat 7:30 da uyanmış olması gereken bir insan olarak sabah kalktım,normalde o saati 8’e kadar ertelerdim ben 5 dakika aralıklarla,sonra da geç kalırdım..Ama bu sefer aklıma geldi ‘ulan Bieeypii klibi yayınlamıştır’ dedim ve fırladım..Bilgisayarı açarsam falan şimdi uzun sürer okula geç kalırım dediğimden telefondan baktım..Önce 2 defa izledim sindirmek için..Sonra twitterda spazzladım kendimce.Sonra tekrar tekrar izledim falan.En son hatırladığım evden çıktığımda saat 9:00’du:D:D Yavaş hazırlanan bir insan değilimdir,belirtmekte fayda var:D Hem Hurricane’in suçu:D

Yazıya kısa bir ara verelim de Hurricane’i izlemeyen varsa diye klibi paylaşalım ama değil mi^^

Öncelikle söyleyeyim ben şarkıyı da klibi de çok beğendim..Hayır sevdiğim gruplar olunca birşeyleri beğenmemem zor oluyor vs farkındayım ama beğenmediklerim de oluyor yanii:D Ama bunu çok beğendiimm:D:D

Daehyun’un Coffee Shop’daki high note eksikliğini fazlasıyla karşılamışlar,Youngjae’nin o playful ses tonuyla söylediği yerler bayıldığım yerler oldu..Yongguk her zamanki yeteneğiyle karşımızda,’La la la la’ diyişi bile yakışıyor adama,Zelo’nun hızlı repi de noona öldürüyor haberiniz olsun^^ Jongup’un sesini duyar gibi oluyoruz..Tam ‘Up bu’ diyoruz ki sonra bitiyor o kısım ve bir daha duymuyoruz Up’ın sesini..Bu durum hoşuma gitmese de ..HimUp heep az söylüyor!! Neyse buraya takılmak istemiyorum şimdilik,umuyorum ki 3.şarkıda bunu kapatırlar *yazarken kendi de inanmadı* heh işte şimdi gelelim zurnanın cidden ‘zırt’ dediği yere:D:D Himup az söylüyor diyorum..Him de az söyledi yani gerçekten..Bütün şarkı boyunca 2 cümle kurdu sadece.. ‘I wanna baby’ ve ‘The roof is on fire’ bu kadar:D:D ama ikisi de olay olduu ..’Theee looofff thee loofff thee loof is on fayııırrr’ diyişini yeriz hep beraber..Kendisine boşuna life ruiner fangirl killer demiyorlar!

O ‘i wanna baby’ dedikçe..’Ben de seni istiyorum bebeeeeğğğğm’ diyip durdum:D Tövbee tövbeeee:D:D Şarkıdaki göndermeler hoşuma gitti. Elektroniğe de kaçan bir müzik,hem ‘party hard’ diyor hem de normalde de dinlenilebilecek türde..Şarkı cidden ‘we’re hurricane’ diye dolaştırdı beni..Tabi ondan çok ‘dıı luuff dıı luuf tıı luf iz on fayıırr’ dedirtiyor:D:D Bir de belirtmek istiyorum ki şapşal Seungri’nin de böyle söylediği bir şarkı varmış..Daha önce kaç defa izlemişimdir fancam’i de işte ‘Seungrish’ diyip geçmişimdir:D Saolsun tumblr ahalisi Himchan’le Ri’yi bir sürü birleştirmişler:D:D Hayır ben uzun zamandır ‘himchan’la Ri birbirine çok benziyor..Arkadaş olsunlar..İki çatlak çok iyi olurlar’ falan gibi çıldırma moduna giriyordum ki benim gibi düşünen büyük bir kitle oluştu bu Engrishleri sayesinde:D:D (Seungri’nin ‘dıı luuff dıı luuf tıı luf iz on fayıırr’ını duymak isterseniz tıklayın 1:01’de başlıyor)Hayır Ri bunu neden söylüyor,öyle başka şarkı mı var??Ben onu da çözemedim,bildiğin aynı melodii:D:D

Neyse HimRi is my new OTP diyip bu spazmdan da kurtuluyorum..Gelelim klibe;

‘Tam istediğim gibiii’ dedim ilk izledikten sonra.. Bigbang-Tonight’a benzesin demiştim ki benziyor gerçekten..Altın rengi kıyefetlerden tut,toplu grup olarak durdukları mekanlardan tut,Himchan’ın son model araba turuna kadar..Tek eksiğimiz kızlar… Ama zaten teaser fotoları geldikten sonra bir kumarhaneydi,kızlardı olacak diye düşünüyordu herkes ki olmayarak bütün babylerin içine su serpildi..Aferin yavrularım diyorum buradan size:D

Klibi izledikten sonra ‘Himchan co-pilotun olayım’ diye böğürdüm.. ‘Banghiiimm ship ship ship ship’ diye ayrı böğürdüm. ‘Zelooo kuş yuvası ne tatlısın sen öyle annneeeemm’ dedim bol bol, ‘Oha ama Jongup oha ama o nasıl hareketlerdir yavru’ diyip durdum.. Yeni bir otp olarak Daehyun ile pole shipleyenler kervanına katıldım:D Daehyun böyle çatlak çatlak şeyler yapınca ısırılası oluyor..Youngjae’nin playful bakışlarına öldüm vs..

Klibi de beğendim yanii^^ 3.şarkılarını da büyük bir merakla bekliyoruz..Sonra showcase’lere geri dönsün çocuklar^^ Konserlerdi,yurtdışıydı vs tamam da showcase’lerini özledik^^ İlk ödüllerini de bu showcaseler ile alırlar umarım^^

3.Beast Comeback

Beast comeback yapıyor! Evet uzun zamandır gelecekler geliyorlar,Temmus geldi oh yeah nidalarıyla bekliyorduk ki 19’unda geleceği açıklandı.. Sabahları spazm yaşamamı sağlayan başka bir nedendi Beast de.. Gecenin bir köründe fotoları yayınlıyorlar sonra sabah onlara bakıcam diye… Neyse.. İki konseptte 6 üyenin de fotoları yayınlandı..Ondan önce de 6lı fotoları yayınlanmıştı ki.. Dün sabahKpop yeterince üzerime gelmemiş gibi bir de Beast’in Shadow MV’sinin teaser’ı yayınlandı. İzlemek için;

Bir kere şarkının melodisi çok hoşuma gitti. Shadow ‘sevdiği kadını kaybeden bir erkeği’ anlatıyormuşşş.. Şaşırdık mı?Hayır şaşırmadık..Daha önce yayınlanan ve kulağımdan eksik etmediğim bu albüm içinde yer alacak olan iki single ‘Will you be alright’ ve ‘I’m sorry’ de bu konseptte şarkılardı..Ve hepsinin ortak özelliği Junhyung’un yazmış olması.. Hara’ya bağlamak istemiyorum olayı,bak gerçekten istemiyorum..Ama ben Junhara’nın ayrılmasına çok üzüldüm..Buradan da belirtmek istiyorum ayrıca…Çıkarlarken çok umrumda değildi doğruya doğru..Ama ayrılınca kıymete bindiler resmen… Bir de reklam ilişkisi değildi ya en çok o koyuyor..Çünkü idollerin birliktelikleri hep istediğim şeyler ve o ikisi de reklamsız bir şekilde güzel güzel sürdürüyorlardı ilişkilerini..ama işte biz güzel güzel sanarken bir şeyler olmuş maalesef:/ Barışırlar umarım diyorum..Barışsalar da bundan sonra duyacağımızı pek sanmıyorum o ayrı ama ne bileyim öyle işte..İçimdeki bu ukteyi de kısacık belirttikten sonra dönelim Beast’e..Albümdeki bütün şarkılarda Junhyung’un imzası var.. Albümün yapımcılığını da Beast üyeleri üstlenmiş..Herşey Beast’den yani bu albümde..Hatta yanlış hatırlamıyorsam klibi bile Junhyung yönetmiş diye duydum.. Çocuğum yavaş gel demek istiyorum..Sakin ol Joker!! (Saat şu anda 17:30 – gün 18.07.2013 eğer yarım saat sonra klip çıkarsa bu post böyle kalacaktır,okuyanların dikkatine:D)

4.Daesung Single

Daesung bebeğim ‘I Love You’ şarkısını yayınladı,klibiyle beraber.İzlemeyenler için;

Ben bu sese aşığım!! Daha önce söylemiş miydim??!! Daesung beni o diyardan o diyara götürdü şarkıyı dinlediğim her seferinde!! Klip ise şarkıya uygun,hoş bir etki bırakıyor insanın üzerinde..Ve bir şokkkk var klipte..Daesung öpüşüyor!! Büyük olay bu,neden gülüyorsunuz:D Kendi de dedi bu ekran önündeki ilk öpücüğü meleğimizin^^ Ah ah ben sadece yengemiz için üzüldüm..Bırak kalp spazmı geçiren vipler umrumda bile değil!! Daesung hala bizle tanıştırmamış olsan da senin bir sevgilin var,bunu biliyoruz..Neden yengemize bunu yaptın.Gerek yoktu bebeğim*çatladı kıskançlıktan* öyle işte.. Klipteki araba ile Daesung’u fena halde shiplediğimi de belirtmek istiyorum..Eski model arabalara karşı bir zaafım var zaten…! Ve Daesung o arabaya dayanırken ya da o arabayı kullanırken,ya da arabanın içinde kağıtları yırtarken….. Ohh kalbimi çok ağrıttı..Aşırı şekşiiydii bebeğiimm!! Sesine öldüğüm adamın şarkısı neden hala bu kadar az tıklandı diye viplerin kafasını birbirine tokuşturacağım! Ama neyse.. Single 4 şarkıdan oluşuyor diye biliyorum.Temmuz’un 30’unda yayınlanacağını söylemişlerdi..Diğer şarkılar için de bekliyoruz Daesungggg!! Ama ben senden en acilinden bir Korece albüm istiyorum..Ki bunun için baya beklemem gerektiğini de biliyorum:( Ama istiyorumm!!

5.Junsu Comeback

XIA Junsu geri döndü!! Korenin en sevdiğin sesi hangisi diye sorsalar ilk sıralarımda yer olacak olan insan evladı..Çok çok seviyorum sesini gerçekten..Ama maalesef gerçekten maalesef olmamış ‘Incredible’ şarkısı ve klibi.. Klibi paylaşmak bile istemeybilirdim aslında ama yine de paylaşayım..

Bir kere Junsu’nun pamuk gibi sesini ortaya çıkartmıyor şarkı..Herkesin dediği gibi aşırı Amerikan vari.. Ve klibin konsepti de çok hoşuma gitmedi.. Tam olarak yazlık partiler için kullanılabilecek bir şarkı.. Junsu’dan daha fazlası çıkacağını bildiğimde,diğer şarkıları ilk çıktığı anda beni kalbimden burduğu için Incredible’ı sevemedim maalesef..

Albümün bir diğer şarkısı olan 11AM’in de klibi var..Ki 11AM’i hem şarkı hem klip olarak Incredible’a bin defa tercih ederim^^ 11AM’in klibi için;^^ Sesini sevdiğim ne güzel söylüyorsun sen öyleee!

Albümdeki diğer şarkıların hepsini dinlemedim daha ama dinlediğim bir iki şarkı içerinde mesela ‘Chocolate Girl’ çok tatlı geldi^^ Belki de Junsu’ya da çikolataya da zaafım olduğundandır:D:D Junsu’nun billur sesini ortaya çıkaran şarkıları seviyorum.(:

6.EXO-Wolf(Drama versiyonu)

Wolf’un ilk promosyonundan beri beklerken göbeğimiz çatladı bu klibi görmek için!!

Klip’de albümdeki diğer şarkıların bazılarından da kesitler kullanılmış ki;bu çok hoş bir durum..Çünkü EXO’yu sadece Wolf promosyonlarıyla tanıyıp albümün geri kalanını dinlemeyenler için belki de özendirici bir rol izler diye düşünüyorum..Çünkü benim albümdeki favorim kesinlikle Wolf değildi..’Heart attact’,’Black Pearl’,’Don’t go’ ,’Baby don’t cry’ vs gibi şarkılar da var albümün içerisinde.. Klibe dönecek olursak SM sonuna ‘to be continued’ yazıp hepimizi çıldırttı öncelikle belirtmek istiyorum! Çıldırmadık demeyin,tek çıldıran ben olamam!!  Klip bir oraya bir buraya sıçrıyor.Okuduğum bir fanfic’teki gibi Luhan transfer öğrenci:D Ama sonrası fanficle alakası yok:p Klip bir kere Kris’in sexy back’iyle açılıyor:D:D Klip içinde kısacık o anlarda gözükmüş olsa da kalp spazmı nedeni olur kendisi.. Klip içinde bir sürü ship var yine ve gene:D SM’nin büyük bir Kaisoo shipper olduğuna dair söylentiler var mesela:D Taosu,Taohun,Hunhan,Lukai vs her şeyi görmek mümkün.. Kız biraz ııh cık beğenmedim:D:D Klibin konsepti de çok basit zaten çocuğun kurt olmasının dışında:D Ama basit olması onun izlenmeyecek ve beğenilmeyecek olduğu anlamına gelmiyor tabiki..EXO beybileri varsa izlenir,sevilir(: Klipte oynayan kız hakkında çıkan söylentileri duyduktan ve klibin btssinde Kai’nin kızı öptükten sonraki sevincini gördükten sonra kızı sevemedim,sevmeyeceğim bananeee:D Kai’ye zaafım olduğunu söylemiştim:D Öyle işte..Devamını da bekliyoruz..En çok da Kai’nin Luhan’ın yakasına yapıştığı sahneyi merak ediyorum:d Tabi Krisus’un klibe dahil olacağı yerler de önemli benim için^^ Devamını da partlar halinde yayınlama da hepsini bir çırpıda ver bize SM lütfen!

Hee bir de klip hakkında en çok güldüğüm yorumu paylaşmak istiyorum:D Bromance shipperlar fena oluyor..Klipte malumunuz Luhan Kyungsoo’yu dövüyor ve hepsi ona kızıyor orada bitiyor.En çok atarı da Kai yapıyor:D yorum da şöyleydi

“Luhan ve Kai’nin bir kız için kavga edeceğini biliyorduk ama bu kızın Kyungsoo olduğunu bilmiyorduk” çok güldüm..I’m a kaisoo shipper.Yapacak bir şey yok^^

7.Infinite Comeback

Infinite tekrar comeback yaptıı(: Öyle çok dinlemediğimi daha önce de söylemiştim..Bazı şarkıları belki güzel ama beni benden alan çok şarkıları olmadı bu zamana kadar Infinite’in.. Infinite H’i daha çok tercih ediyordum o yüzden..Ama Destiny’i dinlediğimde sevdim.

İzlemek isteyenler için;

Klip anlamsız,gerçekten anlamsız:D:D Ne olduğu belli değil..Niye acı çekiyorlar bu kadar diyorsun..Klibin konsepti garip..Dongwoo’nun az sahnesi olması da ayrıca kötü özelliği söylemeden geçemeyeceğiiimm^^

Woohyun beni benden aldı belirtmek istiyorum..

Şarkı da anlamı da kötü değil..Hoş bence..Kulağıma da iyi geliyor.Defalarca dinlediğim nadir Infinite şarkılarından biri kesinlikle^^ Özellikle Woohyun’un kısımlarına bayıldım şarkıda da..Aynı şekilde Gyu’nun kısımları da beni benden aldı^^ Hoya ve Dongwoo’nun repi zaten çok seviyorum laf söylenemezz(:

L’in sesini çok beğeniyorum ben ama Infinite şarkılarında verilen kısımlardan kaynaklı belki bilmiyorum ama tam olarak sesini algılayamadığımızı düşünüyorum. Grup içinde ‘visual’ olmasının verdiği bir konumla da alakalı çok kısım da söylemiyor zaten..Sesini daha ön planda tutmalılar gibi geliyor bazen..Benim hoşuma gidiyor sesi^^

8.Kim Hyun Joong Comeback

Kim Hyun Joong’u hiçbir zaman çok sevmedim..BOF’dan kalma kötü anılarımız var kendisiyle..SS501’de dinlemişliğim BOF ostları dışında bir kaç şarkı daha..Başka da yok.. sesini severim o ayı bir mesele..Kendisine de bazı zamanlarda aşırı sempati duysam da hiçbir zaman ‘Kim hyun joong saraghneyoo’ modunda dolaşmadım.. comeback yapacağıını biliyordum.İlk başta Star1 çekimlerinin btssiyle karşıma çıktı ki cidden aşırı hoşuma gitti bu stili..Bugün de bir baktım Jay Park ile düetini ve klibini yayınlamış..Beğendim..Hem şarkıyı hem klibi..

9.Music Bank

Bildiğiniz üzere 7 Eylül’de Music Bank İstanbul’a gidiyor..Biletimi aldım ve o günü bekliyorum,mutluyum^^  Bigbang gelmiyor olabilir ama gelen grupları da çok seviyorum. Beast,Mblaq,Suju,Miss A(suzy dışında aşırı ilgim alakam olmasa da yetenekli kızlar),FT Island(Hong Ki ve Jonghoon sayesinde diğerlerini tanımasam da yüz olarak şarkılarını severek dinliyorum),Ailee(sevdiğim nadir solo sanatçıların başında gelir,çok severim)

Öyle işte^^ Görüşelim sevgili kpopdaşlarım orada(: Hep beraber kopalım..

Kpop’da daha sürüyle gelişme var da yoruldum sanırım yazı yazmaktan..Burada sonlandırıyorum şimdilik..Gelecek yazıda görüşmek üzere^^

Kpop’ta neler oluyor..” üzerine bir yorum

  1. tam bir gerizekalısın 2NE1ı çok seviyorum kesinlikle ayrılmalarını istemiyorum diyosun ama kalkıp Daraya bu grupta işin yok senin diyorsun…Darayı sevmediğine göre 2NE1 çok seviyorum diyemezsin Dara olmadan onlar 2NE1 olmaz çünkü

Bir Cevap Yazın

