B.A.P – Coffee Shop [Türkçe Çeviri]

Şarkı bugün sabah saatlerinde çıktı tüm Babylerin bildiği gibi^^ B.A.P’nin alışık olduğumuz tarzından farklı olsa da şarkıyı çok sevdim.Klip zaten harika.. Videoya altyazı yapacağım.Ama o biraz zaman aldığı için çevirir çevirmez eklemek istedim^^

Kullanmak ve ya paylaşmak isteyen olursa sorarsa sevinirim^^

[DAEHYUN]Sabah günışığına açıyorum gözlerimi
Telefonumdan saatime bakıyorum
Önceki gece ortaya attığım kıyafetlerimi giyiyorum
Ve kapıdan hızla çıkıyorum

[YOUNGJAE]Kendi başıma,her gün dinlemekten hoşlandığım şarkıyı mırıldanıyorum
Kendi başıma,bilindik binaların ortasında yürüyorum.

[JONGUP]Pazartesi,Salı,her gün
Kendi başımayım ve iyiyim
[HIMCHAN]Bir çok arkadaşla görüşüyorum
Bu günlerde,bir çok şey güldürüyor beni.

[JONGUP]Yaz,Kış,İlkbahar&Sonbahar
Zaman çabuk geçiyor
[HIMCHAN]Ama ben neden hala aynı yerde
seni bekliyorum?

[DAEHYUN]Beraber gittiğimiz kahve dükkanı
Bizim kahve dükkanımız
[YOUNGJAE]Kokunu duyabildiğiğim yerde ifadesizce oturuyorum

[DAEHYUN]Seni hala unutamadım
Hatıralarımız hala duruyor.
[YOUNGJAE]Farkında olmadan,alışkanlık gibi
buraya geliyorum

[YONGGUK]İpeksi saçların
Beyaz tişörtün ve spor ayakkabıların
Utangaç yürüyüşün
Rüyalarımda seni görüyorum ama bu kalbimi acıtmıyor artık,kızım
Bu sadece acı kahvenin tadının kaybolması gibi
Tadın geçti bile,ilgisizleştim
Bu kahve dükkanına girmeme rağmen mükemmel bir şekilde iyiyim.
Vücudundan gelen karamel kokusuna alışıkıktım,
değil mi?

[JONGUP]Pazartesi,Salı,Hergün
kendi başımayım ve iyiyim
[HIMCHAN]Geceleri iyi uyuyorum
Ağlamadan acıklı filmler izliyorum

[JONGUP]Yaz,Kış,İlkbahar&Sonbahar
Her şey değişiyor
[HIMCHAN]Ama neden hala aynı yerde
seni bekliyorum?

[DAEHYUN ]Beraber gittiğimiz kahve dükkanı
Bizim kahve dükkanımız
[YOUNGJAE]Kokunu duyabildiğiğim yerde ifadesizce oturuyorum

[DAEHYUN]Seni hala unutamadım
Hatıralarımız hala duruyor.
[YOUNGJAE]Farkında olmadan,alışkanlık gibi
buraya geliyorum

[ZELO]Bazen,günün nasıldı diye sormak istiyorum
Ben şimdilerde yağlı makarna yemekte iyiyim.
Ya sen??Hala turşu sevmiyor musun?
Nihayet sensiz hayata alışıyorum,bu oldukça iyi
Senin hakkında bir şey duyduğumda,şimdilerde gülebiliyorum
Güneşli pencereye doğru yaslanıyorum ve kulaklıklarımı takıyorum
Bugün tekrardan.

[DAEHYUN]Beraber gittiğimiz kahve dükkanı
Bizim kahve dükkanımız
[YOUNGJAE]Kokunu duyabildiğiğim yerde ifadesizce oturuyorum

[DAEHYUN]Seni hala unutamadım
Hatıralarımız hala duruyor.
[YOUNGJAE]Farkında olmadan,alışkanlık gibi
buraya geliyorum

Klibi de ekleyeyim izlemeyen için^^

https://twitter.com/byz_bb

B.A.P – Coffee Shop [Türkçe Çeviri]” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

