Nappun Gizibe geldiiiiii

Evet dün itibariyle CL hatunun Nappun Gizibe’si görücüye çıktı. YG trollük yapıp 28ine girer girmez yayınlamadı da onlara göre öğlen 12de yayınladı MV’yi. Bize göre sabahın 6sı oluyordu yani! O gün iki sınavım vardı,kalkmak için bir nedendi benim için zaten:D 6:30 gibi uyanık telefondan önce 3-5 defa izledim MV’yi yataktan çıkmadan:D Uykumu alıp kalkınca da bilgisayarda daha bir hoş izledim tabi^^ İzlemeyen varsa hala buyrun MV

Öncelikle söylemek gerekiyor ki klip moda defilesi gibi. CL zaten 16 tane kıyafet değiştirmiş.. Bazıları hoşuma gitmese de hepsi CL’e ayrı yakışmış onu kimse inkar edemez.

Klibe gelirsek GD’nin One Of A Kind’ının içerisine azcık Crayon eklemişler ve Nappun Gizibe çıkmış ortaya. Tek başına bakılırsa eğer klibe gerçekten güzel. Ama her sahnesi,her şeyi mi bu kadar benzer.

CL zaten ‘GD’nin bayan versiyonu’ diye çıktı piyasaya. Ama bu biraz abartıldı diye düşünüyorum. Ve YG’nin bu politikasını hiç sevmiyorum. 2ne1 çıkarken de ‘Bigbang’in kız versiyonu’ diye çıktı ortaya.. Ee her şeyde zaten bir Bigbang’e benzetme var. Bir benzeme var.. Bu 2ne1 kimliğini yok ediyor gibi geliyor ve bu beni bir blackjack olarak rahatsız ediyor.

GDYB’nin klipte olacağını ilk öğrendiğimde buruk olarak sevindim ne yalan söyleyeyim. YG family kavramını seviyorum,birbirlerine desteklerini seviyorum. Ama o klipte GDYB olması demek vipler o klibi mutlaka izleyecek demek. Ee onlardan pay çıkaranlara da kızılamaz haliyle. Şimdi bakıyorum da Bigbang’in hiçbir üyesi bir diğerinin altında ezilmiyor. Hepsi kişisel olarak başlı başına da başarılı insanlar ama 2ne1 Bigbang adı altında eziliyormuş gibi geliyor bana.

tumblr_mnhtzz9Dgb1s6uhsg_1369719071_cover

Bigbang’in adı geçse reklam olur zaten. Ama işte sorun şu CL’in bu reklamı yapmasına gerek var mıydı??CL bence kendi başına da sahneyi doldurabilecek,güzel işler başarabilecek,solo kariyerini kaldırabilecek bir insan.

Solo zaten çok fazla ‘oldu bitti’ye gelmiş bu belli.2ne1’da bir sorun var ve comeback bir türlü gelmiyor. Ee artık iyice kızışan blackjacklar bir şekilde sakinleştirilmeli diye düşündü sanırım appa.

Çünkü Teddy’den bu şarkıdan çok daha fazlası çıkacağı kesin. Ve CL’in sadece ‘nappun gizibe’ olarak anılması da ne kadar doğru. Lee Hi ile tek performans için yazdığı Rose’da söylediği rap kızmı bile daha anlamlı değil miydi?? Şarkı başlı başına ‘ben kötü kızım’ diye bağırıyor. Tamam biz onu Seul’ün kötü kızı olarak tanıdık ve ben ‘the baddest female’imi seviyorum! Ama … işte aması var. CL daha önce de defalarca rap yazmış bir insan. Ve ‘Bu dünyadaki bütün kötü kızlarım için,kötü olmanın nasıl iyi bir şey olduğunu gösterelim hadi’ den daha fazlasını beklerdim doğruya doğru.

FTax7Qa

 

Klibi ve şarkıyı hiç beğenmediğim düşünülmesin. Dünden beri defalarca dinledim şarkıyı,defalarca izledim MV’yi. Şarkı dilime dolandı ‘G I Z to I B E nan nappen gizibe come with me’ diyip duruyorum,bugün mantı yaparken bile bunu söylüyordum düşünün :D:D

‘unni yaaaa’ kısmı da çok hoş. Şarkıya bakınca gerçekten dile dolanacak ve hoşuma giden bir şarkı.. Dünden beri her yerde de bunu söylüyorum zaten. Anlamı berbat değil,başka kız gruplarına bakınca gayet güzel bir denilebilir.Beğenmemiş değilim,beğendim.

Ama yukarıda söylemek istediğim şu ki CL’de bu potansiyelin fazlası var. Ve CL çok daha iyisini verebilirdi bunun. Klibi de yine üstte dediğim gibi tek başına baktığım zaman çok çok beğendim. CL’in şu hallerine öldüm açıkcası. Girip yanaklarını çekiştire çekiştire sevesim geldi^^

tumblr_mnhqfwBoul1qmtojno1_r1_500

tumblr_mni8msUvjL1ropyvco1_500

tumblr_mni0fib3GY1qm5u6go1_r1_250tumblr_mni0fib3GY1qm5u6go2_250tumblr_mni0fib3GY1qm5u6go9_250

Klip diyorum ya görsel şölendi. Ne kadar CL’in kendini sergilemesi çok hoşuma gitmese de artık hiphopper tarzından feminen bir tarza döndüğünü de kabul etmek gerekiyor. Ve kabul ediyorum:D Klibin GD’nin kliplerinin kopyası olması gerçekten düşündükçe beni üzen bir konu oluyor. Bu bir politika yine dediğim gibi. Ama bu politika bana göre CL’i onure eden değil de onu küçülten bir politika. Çok farklı konseptlerde çok daha güzel şeyler bile çıkabilirdi. Klipte YG family üyeleri,arkadaşların gözükmesi,bebek faktörü bile her şeyi OOAK benzeri. Ki tumblrda onlarca benzerlikle alakalı postlar hazırlanmış durumda.

Neyse hatun yaktı geçti bence her şeye rağmen. İlk soloda herkesin beklentisi biraz daha üst seviyedeydi malum. Ama 2ne1’ın geridönüş YAPAMAMASIna kurban gittiğini düşünüyorum.

2 Haziran’daki Inkigayo performansını bekliyorum^^

Klibi Türkçe altyazılı izlemek isteyenler lütfen tıklayın 

CL’le kalın^^

n3Zn15i

Bir Cevap Yazın

