T.O.P ve Taeyang We Got Married Programında!!

Başlığa bakıp WGM’ye katıldıklarını falan düşünmeyin sakın:D

Bigbang’den o programa katılan olmaz.Aslında isterim de hani belki katılmalarını bilmiyorum da:p Çünkü seviyorum WGM’yi.

Bu biraz eski gerçi..Kısa bir kesit..Bir ajummamız büyük bir Bigbang hayranı ve onları ziyaret ediyor(:

Dün de demiştim videoya altyazı yapmayı öğrendim:D Kendi uğraşlarımla yaptım bunu mutluyum:D

Ve bu videoya da çok gülmüştüm zamanında.Bunu da çevireyim dedim ve çevirdim(:

izlemek isteyenler için

altyazılarda twitter adımı kullanıyorum..twitterıma ulaşmak isteyenler^^tık

Altyazıyı yaptığım videoda ing altyazı gömülüydü o yüzden bazı yerlerde ingilizce altyazılar da gözüküyor. Gözükmesin diye kocaman yaptım gerçi altyazıyı ama bazı yerleri kapatamadı(:

İlk altyazı videolarım o yüzden hoş görün^^

Yorumlarınızı da eksik etmeyin lütfen^^

 

Bir Cevap Yazın

