GeunShin!!!!!!!!!!

Bloğum kendi halinde takıldığı için uzun zamandır..Ben bu sevgimden de bahsetmemiştim tabi.

O zaman kısacık bahsedelim..

GeunShin derken kimlerden mi bahsediyorum??Şu iki şeker insandan <3….

36330_130109607011613_124115104277730_211033_6591597_n

 

You Are Beautiful dizisini izleyenler bilirler tabiki  bu çifti.You Are Beautiful benim izledim ilk kdramalardan biri. Ve ben o zamandan bu zamana bu ikisini hep shiplemişimdir. Malzemeleri de boldur zaten. Bir kere shiplemeye başlı başına sebep Suk’ın annesinin Shin Hye’yi gelin olarak istemesi:D Suk’ın sürekli Shin Hye ile uğraşması ona sevgisini ilanı vs:p

Çoğu konuşma meclisinde hep ‘iki yakın arkadaş’ gibi görülseler de bunların arasında olası bir birlikteliği 4 gözle bekleyen bir insanım ben. Belki de vardır ama bilmiyoruzdur kim bilir:p

Şimdi durup dururken neden yazıyorum bu postu değil mi ama?? GeunShin’den daha çook bahsetmek istiyorum uzun uzun o ayrı bir mesele de şimdi sırası değil pek:D

Bugün bir video gördüm. PSH’nin çalıştığı aktörler,arkadaşları vs Shin Hye’nin asya turu,meslekteki 10.yılı vs vesilesiyle ona video mesajı yolluyorlar. O kadar güzel ki JGS’nin mesajı..

Düşünün o kadar hoşuma gitti ve uğraştım ettim hayatımda ilk defa bir videoya altyazı gömdüm:D

Bu işi sevdim hoşuma da gitti..Devam etmeyi planlıyorum bununla sınırlı kalmayacak:D

JGS’nin PSH’ye video mesajını izlemek istiyorsanız lütfen buraya buyrun^^

-adımı yazmayı unutmuşum ama kesinlikle bana aittir-

Bir Cevap Yazın

