Solo geliyor solooooooooo!!

Başlıktan heyecanım yeterince anlaşılıyor mu,bilmiyorum. Ama bugün duyduğum haberden sonra ‘hayde lilililililili…’ havasına girdim.

Kpop haberlerini yakından takip edenler bilir. YG bir trollük yapıp bir afiş yayınlamaya başlamıştı.Önce açıkcası neye göre kime göre afişi ayarladı bilmiyorum. O afişte yer alan isimlerin ortak noktasını hala bulamıyorum. Önce bu konu hakkında bahsetmek istiyorum

Im5ZJeSAfiştekilere bakınca ‘artık geri dönsünler’ katogorisindeki kişiler desek. GD’nin orada ne işi var. Tamam bebeğim ne kadar albüm çıkarırsa o kadar dinleriz,hiç bir zaman hayır demeyiz de azıcık dinlen annem azcık dinlen,daha turun bile bitmedi. Hadi diyelim ki Japon debut’ı olacak vs o yüzden bu listede. Daesung’un da albüm daha yeni Japonya’da çıkmış olsa da onun da işi yok gibi ilk düşüncem ise bunun nedeni. Hadi ona da kılıf uydurdum.Daesung’dan Korece albüm bekleniyor. Bu arada ciddiyim evet bekliyoruz smiling angelımız.. Ee o zaman Minzy ve Dara’nın ne suçu günahı var. Hayır yani onlar da blackjackler tarafından bekleniyor. Dara değil o tek başına bir albüm kaldıramaz bence de ben Minzy’den istiyorum o ayrı bir mesele.. Bigbang’in diğer 3 üyesi zaten asır oldu bekliyoruz ya neyse! Hele TiOPi efendi!! ah ah ah!! Tae’nin de albümü ha çıktı ha çıkacak ha gayret geliyor! Seungri desen çalışıyormuş,GD de söyledi. Ama beyimiz bir Japonya’ya gidiyor,bir Japonya’dan geliyor.Başka şekilde de görmüyoruz zaten kendisini-ha havaalanı fotosu hep gelsin o ayrı bir mesele. havaalanında ayrı bir taş oluyor kendisi. öhöööm ne diyorduk- heh işte öyle..Afişi tam olarak anlamlandıramamıştım. Ve kesin yeni artist diyordum. Malum o kızları ne kadar daha trainee tutacaklar,düşünemiyorum da:D

Her şeyin sonuna bugün geldik. YG bugün trollüğünü bitirdi!!! CL solo çıkış yapıyor. ‘oh yeeeaaahhh’ diye bağırmak istiyorum. Ki bunu ilk duyduğumda çevremdeki insanları rahatsız etmeden bir gülümseme eşliğinde küçücük bir ‘oh yeah’ de yaptım ehehehe(: .. Neyse ne diyorduk. Appa sonunca açıkladı ve işte o afiiiş..

tHZ8tmTCL’in solo çıkışı büyük bir olay. Çünkü uzun zamandır beklenen bir şeydi bu. CL solo olarak da geleceğini açıkladığında çok sevinmiştik-sevinmeyen kesim de var,neyse onlara sonra değineceğim- . 2ne1’ın comeback’inden sonra olacak diyordu. Açıkcası o yüzden afişlerde hiç CL solo çıkışını yapacak diye beklemiyordum. Büyük bir sürpriz oldu benim için.Hem de ne sürpriz. Diyorum ya çok sevindim diye.

Ama ‘Single’ diyince bir durdum. Single dediğin bir şarkıdan oluşur değil mi ben mi yanlış biliyorum. Bazı çevrelerce 4 şarkıya kadar çıkabileceği söyleniyor vs de biz onlara ‘mini albüm’ demiyor muyduk…. İçimden bir ses tek şarkıyla yetineceğimizi söylüyor. Ah işte o yüzden de azıcık appaya saydırıyorum sanki.. Kızların comeback’i zaten asır oldu bekliyoruz malum..Gelmediler,gelemediler vsvsvs.

CL’in solo çıkışını sırf 2ne1 albümüne bağlamak için yapıyor gibi geliyor bana! Bom’un Don’t Cry’ı gibi olacak sanki.. Sonrasında hemen 2ne1 gelecek. Ve CL de böylece solo çıkış yapanlar kervanına katılacak!!! İşte bunu sevmedim. O kadar uzun zamandır beklenen bu solo çıkış daha büyük kapsamlı olmalıydı.En azından bir mini albüm olmalıydı. Neyse yine de bekliyorum. Single ve MV 28inde yayınlanacak..Heyecanıma değeceğine eminim! CL beni her zaman şaşırtabilecek bir kapasiteye sahip. Ve kendisinin heyecanını da bir çok yerde görebiliyoruz. Biricik liderimiz solo geliyorr.. oleeeyyyyy…

28inde çıktığında tekrar konuşalım bunu. Seviyorum seni Seul’ün en kötü kadını!!!

Ve gelelim az önce ‘değineceğim’ dediğim o şeye!!

Evet bir çok kişi bu işe çok sevindi. Ama CL’e yağan nefret mesajlarının da haddi hesabı yok!! ‘Kendini düşünen,bencil’ vsvs denilip durdu kıza. Neden?Çünkü 2ne1’ın comeback’i beklenirken kendi solo çıkış yapıyormuş!! Bir dakika ya..Farkındayız değil mi??bir sorun var.. 2ne1’ın albümü hakkında cidden bir sorun var.. Çünkü geçen sene de ‘i love you’ öncesi bir albümken single’a çevrildi. Kasım’da albüm gelecek dendi,klip çekildi Londra’da..Ama albüm gelmedi. En son Şubat dendi. Şubat’ta albüm yerine kızların hepsi dergilere çıktı,röprötaj yapıldı. ‘Nisan geri dönüş’ dendi. Nisan geçti,Mayıs bitecek ama hala yoklar. YG trolldür. Bir dediği bazen bir dediğini tutmaz,albümleri geciktirebilir,beklerken hevesimizi kursağımızda bırakır bazen falan ama bu işin iç yüzü tamamen öyle değil farkına varalım.. Bir sorun var gerçekten.Bu kimden kaynaklanıyor bilmiyorum,ya içlerine sinmiyor olanlar,ya gerçekten kendi tarzlarına geri dönemediler,yeterince şarkı kaydedemediler belki.Bilmiyorum!! Ama YG appa da bir röpörtajında söyledi zaten ‘kızların tek bir şarkı ile dünya turuna çıkması en çok benim canımı sıktı’ diye.. Adam dedi ki ‘sanatçılarım işlerini yaparlar,bana sadece danışırlar,ben piyasaya sürerim’ vs diye. Zaten sanatçılarına değer veren ve sözlerine falan da karışmayan bir CEO’dan bahsediyoruz. O yüzden kızların geri dönüşünün uzamasında başka bir olay var. Bilmiyorum ne var ama başka bir şey var..

Ve bu süre zarfında CL’in biraz daha beklemesi yerine solo çıkışının yapması kararlaştırılmış.. ‘2ne1 geri dönüş yapmadı CL solo çıkıyor öğğ pis eeğğ’ çerçevesinden bakılması çoook saçma geliyor bana! single olarak özensiz bir debut ben de istemiyorum,yani içime sinmiyor heyecanla,deli gibi beklesem de.. Ama dediğim gibi bakılan diğer çerçeve çok yanlış.. Zaten bazı kesimler var ki ‘CL bir şey yapsın da hani onu karalayalım’ kapmanyası yürütüyorlar resmen..Heee bunları yapanlar anti-2ne1 falan değil yanlış olmasın. Kendine ‘blackjack’ diyen insanlar!!! Kız instagram hesabında kendi fotolarını paylaşıyor diye onda bile ‘bencil’ damgasını yedi! Daha ne denilebilir ki bilmiyorum. Yeterince grup fotoğrafı da paylaşıyor ayrıca. Ama kişisel hesabı fazlasıyla bazılarının gözüne batıyor! Zaten sadece instagram sayesinde biraz olsun hasret gideriyoruz kendisiyle,saçma şeyler söylemeyin Allah aşkına!!

Neyse nereden nereye geldik..

CL’in solo çıkışı benim için büyük olay,çok beklediğim ve duyduğumda çoook sevindiğim bir şey oldu.

Saçma yorumları takmamak için kendimi zorluyorum da bazen cidden onlar beni zorluyorlar,neyse.. Düşünün bir tanesine cevap vermek için bugün allkpop’a twitterdan giriş bile yaptım.O raddede sinir bozucu bir mesajdı çünkü. Kıza yapmadıkları hakaret kalmamış.

bebeğimin gülüşüyle bitireyim o zaman yazımı

CL-roo fightiiiinggg!!! CL jeil jal naga!

aghjbqbcaaedaow

Bir Cevap Yazın

