OTP(One True Pairing) ; olmazsa olmaz

Kpop sever insanlar bunu çok iyi bilirler.Çok değişik shipler vardır kpop aleminde.Bromanceler hatta onlar kadar rövaşta olmasalar da sismanceler de mevcuttur. Ama ben bugün bromancelerimden ya da sismancelerimden bahsetmeyeceğim,onların da zamanı gelecek sabır(:

Kpop aleminde bir de bir şey vardır ki ; bazen gruplar tümüyle sevilmez,biaslar seçilir. Her zaman bir bias mevzusu söz konusudur tabiki ama bir de öyle şeyler vardır ki bazı grupların üyelerini birbirinden ayıramazsın,belki birileri daha ağır basar ama sen o grup ile düşünürsün o kişiyi de..Hatta onlar OT(sayı) -grup artık kaç kişilik ise:D- olarak geçer. Ah bunları hep tumblr yaptı bana işte.. Her şey tumblr yüzünden dostlar:p Ben bugün dediğim gibi ikili shipler yerinde grup olarak shiplerimden bahsetmek için yazıyorum bu yazıyı..

OT1 diyemeyeceğime göre:p ot2 ile başlıyorum o zaman,hazır mısınız?bence hazırsınız(: Allah ne verdiyse başlıyoruuumm:

OT2

*Infinite H

tumblr_mgnx6hTxux1qhxyw0o1_1280

Infinite H; Infinite’in subunit bir grubu bilmeyen yoktur. Ben Infinite’i öyle çok bilmem açıkcası,şarkılarını deli gibi dinlemişliğim yok. Shut Up Flower Boy Band’den kaynaklı L’i tanıdım da biraz baktım. Belki de yanlış şarkılardı ilk baktıklarım bilmiyorum öyle çok dikkatlerimi çekmediler. Daha sonra Hoya’yı da doğruya doğru Reply 1997’e kadar tanımıyordum ben.”Ah” dedim,içim gitti falan filan sonra biraz daha araştırdım yine Infinite’i. Aslında onlardan önce de Sunggyu’nun solo MV’sini de L sayesinde izlemiştim,şarkıyı beğenmiştim de sonrasında “Sunggyu’nun sesi ne hoşmuş” vs demiştim. İşte sonra Hoya ile tanışmam sonrasında Special Girl MV’sini izlemem ile Infinite H içimde kıpırdanmalara yol açtı. Doğal olarak en çok Infinite H araştırıldı tarafımdan ama Infinite’i de bilirim yine. Hiç değilse bütün üyeleri tanıyabiliyorum. Ama daha ot7 statüsünde değiller o yüzden Infinite H ot2’dir benim için(: ‘Yadong couple ‘ olarak da geçiyor bunlar ki çok çatlak bir bromance’dir. Biricik bormancelerim arasındadırlar(: Ayrıca iki rapper cidden albümleri de çok hoş,MVleri de çok güzel. Burada bir dipnot belirtmeden edemeyeceğim.. O kız hiç de specail falan değildi hıh:D

Başka ot2 bulamadım pek.. Mesela bir Davichi sevsem de kızları öyle çok tanıdığımı da söyleyemeyeceğim,ot2’m pozisyonunda ‘kesinlikle ayrılmamalı bunlaaaaarr’ diye öleceğim modda değiller şu an için(:

OT3

*JYJ

27

DBSK’yı ayrılmadan tanıyanlardan değilim ama baştan söylemek istiyorum ki o 5ini ‘ot5’ kategorisine koyabilmeyi çok isterdim.. Ben ki çooook sonra onları tanımış bir insan böyle diyorsam daha önceki DBSK hayranlarını şu anda çok net anlayabilirim. Onların ayrılmış olması bana bile çok koyuyor,her aklıma geldiğinde SM’ye aklınıza gelebilecek tarzda bir sürü küfürler saydırıyorum. kısaca i hate SM!!

Ama gelirsek JYJ’ye.. Homin’le çok ilgilenmediğim bir gerçek..Ama JYJ ilgilenmeden olunur muymuş.. Aslında JYJ’den ilk tanıdığım kişi YooChun.. Sunkyunkwan Scandal’ı izleyip tanımıştım kendisini. Orada oldukça mimiksiz bir karakteri canlandırıyordu. Çok uyuz oluyordum başrol karaktere:D Bunun tabi Yoochun şebeğinden kaynaklanmadığını anlamam uzun sürecekti,buradan belirteyim. Daha sonrasında Jae joong’un Türkiye’ye gelmesi,benim o sıralar Protect To Boss izleyip ona hasta olmam vs ise JYJ’yi tanımaya başlamam için bir fırsattı. Ben ortalarda ‘Jae Joong Jae Joong’ diye dolanıyordum. ‘he is my hero,ok’ … Yoochun’a hala mesafeliyim,Junsu’ya ise anlamadığım bir antipati vardı.. Sonra ben Rooftop ile beraber Yoochun hastası da oldum çıktım:D Ama hala Junsu’ya karşı bir antipati vardı..Bunun o zamanki nedenini gerçekten hala sorsanız hala bilmem.. Sonrasında baktım ki ben onları 3lü olarak aslında çok da bilmiyorum..Ee hemen araştırmaya girdim tabi. Şarkılarını hep dinlerdim ama dediğim gibi tanımıyormuşum onu farketmiştim:D Araştırdım taraştırdım.O araştırmalarım taraştırmalarım sonucunda kendime küfürler saydırdım..’sen nasıl olur da Junsu gibi bir insana antipati besleyebilirsin en insanoğlu’ dedim.. ‘Yoochun gibi bir insana en başta neden mesafeliydin’ falan diye çok kızdım kendime. O gün bugündür de ‘bebeğimsiniz laaaaaaaan,yerim siziiiii beeeen’ diye dolanıyorum ortalarda(: 3ünün ilişkinin cidden çooook beğeniyorum. Hele iki hyungun Junsu’ya yaptıkları beni gülmekten öldürüyor. Yerim ben seni Junsu sen bana gel ben sana sonuna kadar ‘fighting Kim Junsu’ dedirticem aanneeemmm -kalpkalpkalpkalp-

0t4

*2NE1

46dfl

Aslında ot4 demem gerekiyor mu hala emin olamıyorum doğruyu söylemek gerekirse.. Çünkü baktığınız zaman Dara’ya karşı sempatiden çok antipati besliyorum sanırım şu sıralar. Ki ona da çok şaşırıyorum. 2ne1’ı ilk tanıdığım zamanlarda kendisi biasım olurdu da (: Ama sonrasında Chae’yi ve Bom’u tanıdıkça Dara da kimmiş dedim doğruya doğru:p neyse Dara hakkında fikirlerimi de bütün kızlar hakkında fikirlerimi de daha sonra bir postta yazmayı planlıyorum -umarım sadece plan olarak kalmazlar:D- o yüzden bu kadarı yeterli.. Kızları cidden çok seviyorum. Kesinlikle en sevdiğim kız grubu ve bunun değişeceğini de sanmıyorum. Kaliteliler,şarkılarını aşırı severek dinliyorum ve karakterleri gerçekten çok güzel -Dara’dan soğumamdaki en büyük etmen karakterini doğal bulmamam bu arada,belirtmek istiyorum- . Ve ayrılmalarını ister miyim kesinlikle istemem. 2ne1 my babies fighting..Buradan araya sıkıştırmak istiyorum ‘please come back!!!!!!!’

*CN Blue

tumblr_m4vdzjIuuJ1qdhf3po2_500

Nasıl sevmeye başladığımı anlamadığım bir grup olan CN Blue’yu anlatıyorum şimdi sıkı durun arkadaşlar(: Bir kere şunu söyleyeyim You Are Beautiful zamanında Yonghwa’dan zerre hoşlanmazdım. Elimde YAB’daki karakteri elle tutulur bir halde değildi,bildiğin nefret ediyordum. Ee oyunculuğu zaten berbattı. Ki şu anda Yonghwa’yı çok sevsem de hala oyunculuğu konusunda aynı şeyi düşünüyorum o ayrı bir mesele. Daha sonra ne oldu bilmiyorum,sonuçta Yonghwa sevmiyorum ee diğer üyeleri de tanımıyorum falan… Ama çıktığım bir youtube turunda CN Blue’nun Intuition’u ile karşılaşıyorum.. Veee apışıp kalıyorum.. Kesinlikle işin özeti oydu.. Çünkü şarkı normal kpop şarkıları gibi değildi bir.İkinci ‘Allah’ım sokak serserisi mi onlar yoksa,bad boylar mı yani..Ama çok güzel ki sanırım ölüyorum’ moduna girdim ben (: Sonrasında ise işte araştırmalar,taraştırmalar sonucunda bir bakmışsın ben ‘Boice’ olmuşum. Hepsi şebelek,hepsi çok şeker..Isırırım ben onları demek istiyorum ve burada son veriyorum CN Blue kısmıma(:

*T-ara N4

images

T-ara’nın şarkılarını eskiden beri severim ama grup üyelerinden bir Jiyeon,Eunjung ve Hyomin ile içli dışlıydım. Hatta hep ‘keşke bir sub-unit oluştursalar falan diye de içimden geçirmiyor değildim:D Düşündüğümü onlar da düşünüyormuş ki yanlarına Aerum’u da katarak bir sub-unit oluşturdular. Ben de ‘oleeeeyyy’ dedim. Aerum’u da tanımaya başladım,zaten öyle çok da tanınacak kadar bilinmiyor,T-ara’da da yeniydi malumunuz. Ama şeker kız yani onu da sevdim. T-ara N4’ü ot4’üm yapacak kadar sevdim yani.. Bir kere geçen sene yaşanan scandallar vs cidden sinir bozucuydu. Ve nedense Hwayoung olayında da en çok o sevdiğim 3lü üzerine gelindi. Kim haklıdır kim haksızdır bu konuda çok da bir şey söylemek istemiyorum. En son özür de dilendi zaten.. Ama o üçü T-ara’nın trainee zamanından şimdiye kadar var olan 3lü.. Ve T-ara’nın bel kemikleri kimse bunu inkar edemez. Ve kızlar gerçekten çok şeker karakterlere sahip,ben seviyorum. Sevmeyenden de banane:D

OT5

*Bigbang

Aslında OT5 dediğim zaman beni tanıyanların artık ağızlarından tek bir grup adı çıkar;farkındayım..Ama bahsettim ya bloga uğramayalı uzun zaman oldu.Blogger aleminde öyle çok da bilinen bir insan değilim malum,neyi ne kadar severim bilinmez edilmez.O yüzden zaten bu işlere girişiyorum. Öncelikle neyi nasıl severim bir yazayım değil mi?

Amma gevezelik ettikten sonra açıklıyorum.. Tek değil ama ilk ve en olarak bahsedeceğim OT5’im tabiki BIGBANG;

-hangi fotolarını koyacağını karar veremeyen vip figürü-

Image

Image

 

Bigbang’i nasıl tanıdığımla başlamayı isterdim sanırım ama çok uzun kaçacak..Haklarında yazacağım şeyler kitap falan olur diye korkuyorum o yüzden o da ‘ileride yazacağım postlar’ arasında yerini alıyor. Ve aklıma geleni söylemek suretiyle başlıyorum çocuklarım hakkında konuşmaya,hazır olun uzun olacak;

Bu 5 eşek -evet kızmayın ben sevdiklerime bu şekilde hitaplar kullanırım- beni çok değiştirdi. İçimdeki fangirlü tüm hatlarıyla meydana çıkardılar. Ağzımdan düşürmez hale geldim,’gözlerimden kalpler fışkırıyor’ tarzı amiyane tabirler kullanır oldum,fotoğraflarını görünce ağız sularımı tutamayıp,pc ekranının karşısında erime moduna geçiyorum vsvsvs.. Daha fazla sıralamak istemedim bünyeme nüfuz eden gerçekleri….

OT5 diye boşuna demedim malum… Çünkü 5inin yeri de bende çok ayrı.. Ki hep de derim “Bir çok kpop grubu seviyorum,bir çok kişiye abayı yakmış durumdayım..Ama Bigbang’den en az sevdiğim bile diğerlerinden en sevdiğim kişiden daha fazla sevgi barındırıyordur bende” diye. Ki yanlış anlaşılma olmasın Bigbang’den bahsederken tabiki ‘en az sevdiğim’ diye bir insan olamaz! Sadece kararlılığımı göstermek istemiştim:p hani deriz ya “hepsi benim bebeklerim” …Heh işte Bigbang aynı öyle benim için… 5ini de birbirinden çok seviyorum. Bias olarak atayamıyorum kimseyi.. Biri “Bigbang de en sevdiğin kim” diye sorduğunda farkında olmadan sırayla hepsinin adını saymaya başladığımı farkettiğimde anladım onların ultimate ot5 olduğunu; benim için.. GRi-G Dragon ve Seungri (böylece azcık da olsa bromancelere mi girmiş olduk naptık:D) – biraz daha özeldi zamanında.. Yani gözlerimden kalpler fışkırma olayı,ayılıp bayılma olayı vs daha fazla yaşanıyordu ikisinde;tekli tekli ya da özellikle ikisi yan yana geldiğinde -yazar bunu yazdığı anda içindeki bütün GRi duygularını anlatmamak için kendini zor tutuyor bilginize:D- ..heh ne diyorduk;daha özellerdi ama kesinlikle ve kesinlikle artık 5ini birbirinden ayıramıyorum,olmuyor başaramıyorum.. Bir kere her özellikleri o kadar bütünleşmiş durumdaki benim için.. Mesela sesleri… 5inin sesi de o kadar mükemmel ki gözümde. Gerçekten mükemmel olduğunu düşünüyorum;çünkü hepsinin solo çalışmalarını da büyük zevkle takip edip,kulaklarımın pasını silmesi için dinliyorum… Şarkılarda o kadar bütünleşiyorlar ki;hani birinin kısmı çıksın o şarkı kesinlikle aynı lezzeti vermez insana..Aynen öyle.. Müzikal anlamda Bigbang zaten çok ayrı bir yerde kpop aleminde;ama ona sonra uzun bir post ayırmak istiyorum,kısaca değinmiş olalım burada(: ..

Bunun dışında karakterlere de baktığımız zaman.. Mesela grubun maknaesinden başlarsak; Seungri olmasaydı Bigbang Bigbang olmazdı ki…. Seungri olmasaydı ortaya alıp pinpon topu gibi kiminle oynayacaktı diğer 4 hyung bana bir söylesenize..bknz;


ImageImage

Image

 

 

ortalarına alıp dediğim ama verdiğim örneklerde de görüldüğü üzere çocuğu tost yapmak gibi bir niyetleri de yok değil(: İkili ikili ilişkilerine de bakıldığında hepsi Seungri’yi sevgi yumağı haline getiriyorlar zaten. Bir yerde okumuştum – kimin yazdığını gerçekten hatırlamıyorum- Seungri’nin hyunglarının sırlarını ifşa etmesinden yakınan grup üyelerinden sonra fanlardan biri ‘seungri de haklı g dragon evcil hayvan muamelesi yapıyor,taeyang asılıyor,top öpüyor,daesug uğraşıyor’ gibi bir şey yazmıştı(: kesinlikle hak veriyorum:D Seungri’yle uğraştıkları kadar kimseyle uğraşmıyorlar;bu bir gerçek..Ve o kadar tatlı oluyorlar kiiii(: Ayrıca nerede hani sır ifşası;ben niye göremiyorum,çok istiyorum:p

Maknae’den sonra gelelim en büyüklerine..En büyük dediğime bakmayın o 5 yaşında aslında ama yetişkin bedenine hapsedilmiş durumda:D Bahsettiğim kişi tabiki Ti-O-Pi (bunu söylerken kendinden geçen yazar) yani Choi Seung Hyun.. Ruhu 5 yaşında bir çocuktan farksız,’o hiç büyümesin’ denilebilecek kadar tatlı bir insan evladı kendisi

-şu çalışmayı çok beğendim ben(:-

Image

karizmasına değin(e)miyorum bile..İnsan değilsin Seunghyun!!

Image

En küçük ve en büyüğünden bahsettikten sonra burada bırakmak zorunda hissettim kendimi.. Grup içi ilişkileri,birbirine uyumları,ayrılmamaları gerektikleri,sürekli ‘always forever together’ gibi şeyler kullanarak sevdiğim bu 5 deliyi yeterince anlatamadım farkındayım ama eğer üşenmez ve post yazmaya devam edersem kesinlikle devamı bol bol zaten gelecek(:

Diğer ot5lere zaman ayıralım şimdiiii…

*SHINee

305497_373275679387187_303767553004667_999255_1283329501_n

SHINee diyince aklıma hemen ‘bebekleri’ diye arkasına yapıştırasım geliyor. İnsanda alıp bağrına sevme hissi uyandırıyorlar.Bütün gün yanaklarını çekiştire çekiştire seveceksin,alacaksın evde besleyeceksin falan(:

Bu 5 bebekle de aslında uzun süre tanışmışlığım vardı ama ot5 statüsüne ulaşmaları ‘Hello Baby’ programlarını izledikten sonra oldu. Ki o programı izleyip bu yavruları sevmeyeceğini düşündüğüm insan yok dünya üzerinde..O kadar da netim:D Hepsi birbirinden tatlı,bias seç dediğinde gönlüm bazen onew’e ya da Key’e kaysa da kaydırtamadığım bir grup Shinee. Son olarak ‘sizi yerim been’ demek istiyorum.. He ses konusuna da değinmek istedim bir anda. Minho’yu çok seviyor olsam da rap yapabildiğini düşünmüyorum. Hiç değilse kpop içindeki o mükemmel rapçiler arasında kesinlikle yerini alamaz. Son albümde biraz daha iyi olsa da bu konuda yine de aynı fikirdeyim. Ballad’da daha iyi olduğunu düşünüyorum. Kendi de bir seçme şansı olmuş olsa vokalde bulunmayı seçerdi sanırım,öyle hissediyorum. Key’in sesi hakkında da çok nötrüm. Mükemmel değil ama güzel. Onew ve Jonghyun’un sesleri laf edilemez cidden çok güzel. Taemin’in de sesi gitgide daha da güzelleşiyor. Ama eskiden beri söylediğim şunu tekrar söylüyorum ki; SM gruplarında bulunması pek mümkün olmayan bir gerçek var SHINee’de.. Gerçekten 5i de şarkı söylemeyi beceriyor,dinletilecek hatta güzel olan sesleri var.. SM kaptım çocuklarımı,ama benden bir aferin alamazsın evlat!

*Nu’est

182141_436452359728609_1381382135_n

Bu yavrular rokkie olsalar da çoğu kpop sever tanıyor zaten kendilerini. Neredeyse ilk çıktıklarından beri tanıyorum bebekleri(: İlk MVleri ile beni benden almışlardı,yaşlarını öğrendiğimde bir ağlama iç güdüsü doğmuştu içime.. Ama neden noonanızım ki ben sizin diye dövünmek suretiyle normal zamanlarını da araştırmıştım. Çok şeker olmalarının yanında ilişkileri de çoook güzel bu 5inin. Aron hyungları olarak hepsini ara ara öpmeye çalışıyor ya bayılıyorum 😀 Ren de maknae olarak hepsi tarafından sarılmak,öpülmek,kucağa alınmak suretiyle sürekli ‘uğraşılan’ konumunda.. Malumunuz bir de kendisi bir çok kpop kızından çooooooooooooooooooooook daha güzel bir yüze sahip… Ee böyle olunca Baekhyun’un onu sırtına aldığı fotoğrafa bakarak ‘ah canııım bu Korelilerde sevdiceklerini hep sırtlarına alıyorlar,ne tatlı bir çift’ diye bile tepki verebilirsiniz eğer tanımıyorsanız bizim baby face’liği aşmış Ren’imizi (: Ayrıca çocuklar çalışkan kişilikler. Bir çok şarkıları ve klipleri de var. Hatta mini konser bile verdiler. Hayran buluşmaları da fazlasıyla yaptılar. Ayrıca yetenekliler de.. Mesela JR’ın rapinin hastasıyım. Aron da güzel rap yapsa da ‘hello’ daki rapini sevmediğimi de belirtmek istiyorum açıkcası. Baekho’nun sesine de bayılıyorum.. Minhyun ve Ren’den özellikle bahsetmedim diye beğnmiyorum sanılmasın,çocukların sesleri çok hoş.  ‘hello’ ile dönüşleri baya güzel oldu,ses getirdi. Klipleri de ilgi çekti vs. Ama Pledis çocuklarımın üzerinde biraz daha durmalı. Şu anda aktif sayılmazlar,neler yapıyorlar ben bile tam haberlerini alamıyorum. Ama ilk çıkış parçaları ‘Face’in MVsi 17 milyondan fazla izlenmiş durumda ki bu bir rokkie için bence çok fazla şey ifade ediyor. Pledis umuyorum ki harcamaz yavruları,gerçekten Pledis’i de büyük şirketler arasına çıkarabilir öyle düşünüyorum(:

*Spica

20121108_spica_comebackBu kızları gerçekten çok seviyorum ben.. Her ne kadar üzerlerinde fazla durulmasa da bir gün hakettikleri yere gelecekleri inancım sonsuz. O şirketlerinin yerine geçme isteğimi daha önce de belirtmiştim. Ellerinde böyle 5 cevher varken nasıl bu kadar az tanıtabilirler aklım almıyor. Kızların karakteri de çok şeker. Bunu çok fazla görebilme şansımız olmadı maalesef! Ama görebildiğimiz kadarıyla çok utangaç ve şekerler..Ah yerim sizi ben. En sevdiğim 2.kız grubu kesinlikle!! ve 5i de yetenekli.. Daha fazla sahalarda görmek istiyorum(:

OT6

*Teen TOP

44999_143859358987938_728330_nÇıktığım youtube araştırmalarının birinde ‘To you’ kliplerini izlemem ile başladı bu şeker varlıkları tanımam… Yaşlarını öğrendiğimde yine bir dumur yaşadımm.. ‘oğlum ben büyük değilim bence yaşlanmadım yani noona olmak için çok gencim ama siz hepiniz nasıl benden küçüksünüz’ diye yine yakındım yine yakındım. 6 bebeğin 6sını da çok seviyorum .. Sesleri yine çok güzel dediğim gibi. Ayrıca aşırı şeker karakterlere sahipler. Chunji ile L.Joe’nun aşk yaşadığını düşünüyorum :p Niel ile uğraşmalarını seviyorum 😀 ugly betty modunda dolaşıyor yavrum(: Maknae çok büyüdü serpildi en son comebacklerinde ‘oouvv maknae yaa’ dedim(: Ljoe’nun değişik saç renklerini fazlasıyla GD hyunguna benzetiyorum. Ama GD bebeğim de sevilmeyecek,onun gibi olmak istenmeyecek insan mı Allah aşkına.. Ayrıca LJoe kendi tarzını da koyuyor ve ona da renkli saçlar çok yakışıyor. Gerçi son zamanlarda hepsinde bir renki saç modası var 6sının da(: Ama LJoe’nun mesela bir çingene pembesi saçlarını ve mor saçlarını unutamam çok yakışmıştı -kalpkalpkalp- hepsi cidden yetenekli. Mesela ölmeden CAP&TOP , GD&L.Joe düeti görmek istiyorum,çok mu şey istiyorum 😀 Hem bu bebeklerin en sevdiği grup Bigbang olur,GDTOP ile tanışma şerefine de nail oldular(:

ehehe bu fotoyu koymadan yapamadım işte tam benim ikililer bir arada(: collab collab collab oh yeah!

20110113_teentop_gdtop3-460x293

*2PM

½ºÅ¸ÀÏ: "Portrait B&W"

Bu yavrular böyle hep işte cıbıl cıbıl dolaşıyorlar(: 2pm ilk tanıdığım grupların başında geliyor Dream High sayesinde. Ama doğruyu söyleyeyim mi Dream High’ı bitirene kadar Taec’le Woo’nun aynı grupta olduğunu bilmiyordum bile 😀 Tabi bunda Dream High’ı izlerken netimin olmayışı,indirdiğim için çok çabuk izlemiş olmam da etken(: 6sını sevişim de ‘2pm show’a dayanıyor. Hayatımda izlediğim en komik programların başında gelir 2pm show(: Çok eğlenceli ve birbirlerine bağlı bir grup 2pm. JYP’nin egosundan nasiplerini alıyorlar tabi o ayrı bir mesele de neyse(: ‘JYP ve egosu’ başlığı da ayrı konuşulması gereken bir konu:D  Çocuklar her geçen albümde daha da iyi oluyorlar gibi geliyor bana. Son albümlerindeki bazı şarkılar aşırı güzel çünkü. 2pm’in hepsi mükemmel şarkı söylüyor diyememiştim önceden ama artık hepsi güzel söylüyor diyebiliyorum(: hepsinin güzel dans ettiğini de söylemeye gerek var mı bilmiyorum -heartheartheart attact – Jay Park’ı tanıdıktan sonra ‘keşke size 0t7 diyebilseydim’ demedim de değil. Aaaahh ilk hottestlar nasıl hissetmişişlerdir kim bilir. Ben böyle şeylerde çok üzülüyorum ama ya 😦

*B.A.P.

20120622_seoulbeats_bap-2-11

Öncelikle bir itiraf. BAP bu listede en az tanıdığım grup .. Ama yine de koymak istedim buraya. İçimde öyle bir istek oluştu:D İlk çıktıkları zamanlardan beri aslında şarkılarını beğenerek dinliyorum ama öyle çok araştırmalara girmedim. Sadece en çalışkan rokkie olduklarını söyleyebilirim:D Comeback üzerine comeback yaptılar yavrular(: Sesleri çok güzel,şarkılar çok kaliteli.Kliplere değinmiyorum bile harikalar. BAP ile olan ilişkimiz ilerleyen zamanlarda daha da büyüyecek. Ve ne olursa olsun onları 6lı olarak seviyorum. O yüzden şimdiden ot6 olacakları hissini bana verdikleri için buradalar. 😀

OT7

*Block B

tumblr_mcmaijCeTP1qi4a67o1_500

Geç buldum erken kaybetmek istemiyorum istemiyorum istemiyorum 😦 Bu yavruları ben ‘Nillili Mambo’ klibi çıktığında tanıdım. Eskiden tanımış olmayı isterdim ama geç olsun güç olmasın değil mi? Ki klibi izledikten,kendilerine birazcık baktıktan sonra kanımda bir BBClik olduğunu hemencecik farkettim:D Bu çocukların başına çıkış yaptıklarından beri gelmeyen kalmamış zaten!!! Bu sorunu da hemen halletmeleri için tüm kalbimle dua ediyorum. Geçen gün Teen TOP konserine Taeil,PO,Jaehyo ve Kyung’un beraber Teen TOP konserine gitmesi,ondan önce geçenlerde PO,Kyung ve Jaehyo’nun selca paylaşması,ondan önce PO’nun Delight ile düeti için desteklemek amaçlı Zico,Taeil,B Bomb ve JaeHyo’nun da orada olması vs ‘onlar hep bir arada..Bir şey olacak ve öyle güzel geri dönecekler ki hepimiz şaşırıp aynı zamanda sevineceğiz’ dedirtse de korkuyorum ben ya.. Onlar hep 7si bir arada olsunlar. 7sini de alıp bağrıma basmak,yanaklarını mıncırarak,saçlarını okşayarak sevmek suretiyle kucaklamak falan istiyorum..

Tamam duygusala bağlamayayım hemen… Hepsi birbirinden yetenekli canlarım benim geri dönün tamam mııı??Bekliyoruuuuzzz..

-Ve evet sanırım bu da sondu(: Aslında başka sevdiğim gruplar da yok değil. Fakat ilk aklıma gelenler,enlerim bunlardı sanırım..

Bu uzun postu okumuş olan var mı bilmiyorum. Yalnız olmadığıma dair bir işaret istiyorum:D

Bir Cevap Yazın

