Kiyoptaa Döndüüü(:

Bilmiyorum bu dönüşü bekleyenler falan var mı ama uzun zamandır hiiç bir şey yazmadığımı farkettim. Gerçi eskiden de pek yazmıyordum ya neyse.

Ama ben konuşmayı,yorumlarşmayı,fikirlerini söylemeyi seven bir insanım..Neden böyle yaptım ki(: Dedim bir “geri dönüş” yazısı yazayım o zaman(: Malumunuz hayat değişiyor,fikirler değişiyor,hayattan kimler geçip gidiyor,yeniler geliyor^^

Ah tabiki meselemiz öyle dünya kurtaracak mesele değil.Ama eğlenmek de insan doğasının olmazsa olmazı değil mi?? Ee bizler de kpop ve kdramalarda eğlendiğimiz için onlar hakkında konuşmak da kesinlikle normal..

Şimdilik burada kısa kesiyorum..Diğer yazım kpop hakkında uzun bir yazı olacak^^

Çok şey değişti demiştim(:

Sağlıcakla kalın..

umuyorum beni hatırlayan,blogumu ziyaret eden bir kaç kore sever vardır^^

tumblr_mmeq1oDgX51qbfg54o1_r1_500O zaman size sevdiceklerimi gönderiyorum :*

Bir Cevap Yazın

