2012 MAMA’ya oy verelim dedik.

MAMA’ya aklıma geldikçe ben de oy veriyorum doğruya doğru. Hatta 20 tanenin hepsine vermeye bazen üşeniyorum,sadece bazı katogorilere oy vermek mümkün olmalıydı belki de:p

Her şey bir yana da ben kimlere veriyorum oyları;nedenlerimle sıralayayım dedim.

 

1.Best New Female Artist

Şu anda 1.sırada olan Juniel hakediyor gerçekten bu birinciliği. 2.olan Ailee de hakediyor sonuna kadar. Ki ben ikisini de çok beğeniyorum ama oylarım hep Spica‘ya gidiyor. Şu kızların şirketini devralmak falan istiyorum..Bu kadar az reklam yapılır mı ellerinde böyle cevherler varken!!! Ben bu kızları neredeyse çıkışlarından beri biliyorum,ki bu şans eseri oldu.. Hepsi yetenekli,bütün şarkıları hoşuma gidiyor. Ama işte dediğim gibi şirkette iş yok,yoksa çok daha güzel yerlere gelirlerdi .. O zaman ‘I’ll be there’ gelsin benden tüm okuyuculara(:

 

2.Best New Male Artist

Şu anda EXO 1.sırada,bir ara B.A.P yine geçer onu falan;bu böyle gider gelir(: Ben de iki grubu da çok dinlemeyen bir insan olarak,bütün üyelerini de biliyorum tumblr sayesinde o ayrı bir mesela.Bir EXO’ya bir B.A.P’a oy veriyorum. B.A.P’in daha çok hakettiğini de düşünüyorum ama;dinlediğim bir kaç şarkılarını çok beğenerek dinliyorum çünkü(:

 

3.Best Female Artist

Şu anda BOA 1.sırada. Ben de BOA’ya oy verenlerdenim,ama bunun nedeni BOA’yı en iyi bulduğumdan ya da ayılıp bayıldığımdan değil. O katogoride oy vereceğim IU ve G.NA varken BOA’nın sadece ‘Only you’su hatrına ona oy vermezdim de hayatta.Bir ara GAIN ile kapışıyorlardı.Ben de GAIN’den hoşlanmayan bir insan olarak BOA’ya oy vermeye başlamıştım,sonra da alışkanlık yaptı(:

 

4.Best Male Artist

1.sırada G Dragon var ki kesinlikle hakediyor. O albümün hiçbir şarkısı mı kötü olmaz!!! Maşallah diyorum,bütün şarkılarını defalarca,ezberleyene kadar belki dinlediysem vardır bir nedeni! Tamam bir K.will‘de çok iyidir,bir Se7en de süperdir falan da bir GD değildir ikisi de gözümde.. PSY‘ye de saygı duyarız,severiz..Adam aştı kendini ama kriterlerimin hepsini tamamlamadığı da bir gerçek. Ben Gangnam Style’ı dinlerim eğlenirim,o kadardır(:

 

5.Best Female Group

1.sırada şaşkınlığımı gizleyemeyeceğim bir grup;Sistar var. Hyorin‘i çok seven bir insan olsam da Sistar sevmiyorum!! Ve bu ödülü hakettiklerini de düşünmüyorum aslında..Oyum tabiki 2ne1‘aydı. Tamam bir blackjack’im ama bunun dışında blackjack olmayanlar bile hakkını vermeli ki kızlarım süperler!!

 

6.Best Male Group

1.sırada Shinwha var.Ben bu kadar popüler olacaklarını,daha doğrusu polülerliklerini koruyacaklarını düşünmüyordum doğruya doğru. Ne diyeyim bravo. Ama benim oyum tabiki Bigbang‘eydi.Ben Bigbang’i bu sene içinde tanımış,sonuna kadar v.i.p kanı taşıyan bir insan,onlara bayılan bir insan olarak onlara oy vermem gayet normal gibi aslında. Ama bir de hakediyorlar mı?Evet hem de sonuna kadar. Gözümde onlardan iyisi yok doğruya doğru..

 

7.Best Global Group – Female

1.lik f(x)‘de. Bu kategoride şaşkınlığın tabiri caizse dibine vurmuş durumdayım. f(x)??? Gerçekten ‘dünya çapında en iyi kız grubu’nda oylamaya giriyor ve 1.likte şu anda.. Tuhaf.. 2.lik de aynı şekilde şaşırdığım Kara grubunda.. Evet bu da tuhaf…Ve benim oylarım o kategoride yine tek hakeden grup yani 2ne1‘a. Evet global kız grubu görelim(:

 

8.Best Global Group – Male

1.lik Suju‘nun. Evet ben aynı zamanda bir elf’im. Ama elf olma nedenim kesinlikle Suju’nun şarkıları değil,bunu farkedeli çok uzun zaman olmadı:p ben o çatlakların hepsini seviyorum ama şarkıları çok da bana hitap etmiyor doğruya doğru. Ve burada da oylarım tabiki Bigbang‘e gitti. Ki haketmediğini düşünenin çıkacağını sanmıyorum.!

 

9.Best Collaboration Performance

1.lik JYP&Gain‘de. Dinlemedim hala,yorum yapamayacağım ama benim oylarım T-Ara&Davichi‘ye gitti çoğunlukla..Defalarca üst üste dinlediğimi bilirim bu şarkıyı,çok seviyorum gerçekten! Gerçi bir kaç defa Trouble Maker‘a da vermedim değil,çünkü şarkıyı gerçekten beğeniyorum.

 

10.Best OST

1.lik Taeyeon‘da. Yorum yapmak istemiyorum,sesi güzel olsa da bana hitap etmiyor..Ben oyumu Jonghyun‘dan yana kullandım çoğunlukla.Ama kalbim bir Jonghyun’da bir Seo In Guk&Eunji‘de attı. Oylarımın hepsini Jonghyun’a verme nedenim belki bir işe yarayacağı,hiç değilse sevdiğim birilerinin birinciliği alabileceğine olan inancımdı:p

 

11.Best Music Video

1.lik Gain‘de.. +18 videodan sonra ne bekliyorduk ki zaten. Ki seksi içerikler var klipte sadece,hiçbir şekilde güzel değil bence. Karşısında Monster var ki Monster klibi benim en sevdiğim Bigbang kliplerinin başında gelir. Adamlar uğraşıyor,yapıyor,değişik şeyler deneyip,başarıyorlar.Ki bu ödülü de onlar hakediyor.Bakalım jüri ne diyecek.

 

12.Best Rap Performance

Oyum Epik High‘a gitti. Ki diğer adaylar hakkında bir fikrim yok zaten.(:

 

13.Best Band Performace

1.lik FT Island‘da. Ben de çoğunlukla CN Blue‘ya oy vermiş olmakla beraber FT Island’a da verdim bir kaç defa(:

 

14.Best Dance Performance – Solo

1.lik Boa’da. Evet ilk başlarda ben de sırf Hyuna 1. olmasın diye bir kaç defa Boa’ya verdim(: Ama daha sonra PSY‘nin oyları artınca bir YGstan olarak PSY’ye oy vermeye devam ettim(:

 

15.Best Dance Performance – Male Group

1.lik Suju’da. Ben de bu kategoride bir Suju’ya bir de Shinee bebeklerime verdim oylarımı(:

 

16.Best Dance Performance – Female Group

1.lik f(x)‘de. Şaşırmaya devam.. Ben oylarımı bir Secret‘a bir Miss A‘ye verdim.. Miss A’ye verme nedenim grubu sevmesem de Suzy var sonuçta:p bir de güzel dans ediyorlar hakları yenemez. Secret’ın da poison şarkısını seviyorum o yüzden(: Evet oy verme kriterlerim değişik:p

 

17.Best Vocal Performance – Solo

1.lik IU‘da. Ki benim oylarım da IU’ya gitti:) Seviyorum bu kızı,ki sesini de çok beğeniyorum.

 

18.Best Vocal Performance – Group

1.lik Davichi‘de. Benim de oylarım Davichi’ye gitti.

 

19.Song of The Year

Ara da Suju‘ya arada Shinee‘ye arada Epik High‘a arada PSY‘ye vs verdim(: Oy vermek için verdim sanırım:p 1.lik Suju’da.

 

20.Artist of The Year

Firstly,i’m a v.i.p gençler..Tabiki Bigbang‘e oylarım(: 1.lik Suju’da.

 

Bir Cevap Yazın

