Ayıp ama hep aynı şarkı mı dinlenirmiş???

Böyle bir başlık atma nedenim var ama. Gerçekten takınca bir şarkıya diğer şarkıları bir kenara bırakıyorum. Olmuyor öyle,diğerlerine ayıp..Ama ne yapayım bu böyle. Bir de şöyle de bir kötü yanı var ki; dinle dinle insan bir süre sonra sıkılabiliyor da ve bir süre o şarkıyı bir daha dinlemeyebiliyor.Gerçi bende bu pek olmuyor,seviyorsam hep severim(:

Şu yakın zamanlarda nelere çok taktım,neleri çok dinledi bir bakayım dedim o zaman.

*Bir ara Teen Top’un “No More Parfume”ünü dinleye dinleye bir hal olmuştum. ‘noona’ diyorlar ya böyle tatlı tatlı,içim nasıl bir garip oluyor,hepsini sevesim geliyor anlatamam. Gözlerimden kalpler fışkırırken ‘noonanız yer sizi’ gibi şeyler söylemeye başlayabiliyordum:p

*Mesela 1 ay belki daha fazla süre önce T-ara’nın “Day by day”i ve “cry cry” ını ardı ardına dinleyip duruyordum,ki ikisi de güzel şarkı.İnanmazsanız dinleyin(:

*Mblaq’ı tanımaya başladığım sıralarda “y” şarkısını dinleyip durdum hatta ‘give it to my y’ diyip duruyordum olur olmaz yerlerde:D dinleyin ama siz de benim gibi dolanmayın

*Bigbang’i günü gününe takip eden bir v.i.p olarak -yakında şu saatte tuvalete gittiler diye görücem,onlara da bakıcam neredeyse:p ha bigbang hakkında da uzun zamandır yazılmaya devam etmem gereken yazım taslaklarda bekliyor,bitecek bir gün inanıyorum-
Neyse ne diyordum,bu takiple beraber GD’nin That XX’i çıktığının beşinci dakikası falan dinlemeye başladım sanırım.Ve tıklama rekorunda büyük payım olduğunu düşünüyorum:p
GD sesini seveyim senin emi. Bir de “bip” sesleri ne kadar farklı olmuş,bence çok farklı ve güzel olmuş. O sesini inceltişiyle falan şarkı o kadar dinlendirici o kadar güzel ki.. Hatta aylar sonra facebook profilimde bir şey paylaştım bu da GD’nin That XX MVsi oldu. Ne kadar sevip ne kadar dinlediğimi siz düşünün artık:p
yoksa hala dinlemeyen mi var?Hemen tıklasın o zaman

*Sıra geldi son keşfimize(: Son 3 gündür fırsat bulduğum her an Junsu’nun Uncommited’ini dinliyorum. JYJ’den ilgilenmediğim tek kişi Junsu’dur normalde. Sesini hep beğenirim de üye ile ilgili olmayınca solo dinlememe gibi bir şeyim vardır benim. Tesadüfi bir şekilde bu şarkıyı dinledim,iyi ki dinlemişim.Bu sesi sevmekten başka yol yok kesinlikle!!
Şarkı desen o da on numara beş yıldız derim kapatırım burada konuyu.Okuyana da dinlemek düşer efendim(:

Ayıp ama hep aynı şarkı mı dinlenirmiş???” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

