Böyle bir insan var kilometrelerce ötemde

Nasıl giriş yapsam bilemedim,başlık ne olsun karar veremedim. ‘Böyle bir insan derken kimsen bahsediyorsun,hadi ama artık başla..’ diyor olabilirsiniz şu anda,farkındayım. O zaman hemen söylüyorum.Bu insan evladı Jang Geun Suk. Adını yazınca bile bir triplere girdim,görmeyin en iyi beni.:)

Image

Uzun zamandır kendisi hakkında yazmak istiyordum, çünkü kendisi en sevdiğim Koreli aktör olur. Kore dizilerine yeni başladığım sıralarda tanımış olmama rağmen ondan daha öteye geçen çıkmadı.

Neden seviyorum ben peki JGS’yi nam-ı değer Sukkie’yi -ki yazıda da bol bol böyle diyeceğimi düşünüyorum.-

 

Bir kere anlaşalım; ben hafif çatlak insanlardan hoşlanırım. Çatlaklıklarını gösterme cesaretinde bulunan insanlar daha bir içi dışı bir gelir bana. İçi dışı bir insanlar da favorimdir. Gerçek hayatta da bu böyledir. Birinin yanında başka,başka birinin yanında başka davranan insanlardan ister istemez soğurum. Kendim de böyle olduğumu düşünüyorum,öyle derler ben çıkartmadım bu söylentiyi yanlış anlamyın:D Hafif uçuk kaçıklıkta sorun yok bence.

Bunu neden söyledim..Bahsettiğimiz insan evladı Sukkie gördüğüm en çatlak insanlardan biri. Ne düşünüyorsa söyleyebiliyor. Tabi ki birebir tanışıklığı olmayan bir insan hakkında böyle bir şey söylemenin mümkün olmayacağı düşünülebilir ama kpop ya da kdramalarla biraz ilgilenen insanlar bilir ki idollerin,aktörlerin hayatları çok göz önünde. Her hallerini görebileceğimiz programlar mevcut. ‘Programda kendini olduğu gibi mi gösterir insan canım’ deniledebilir. Evet buna da cevabım var; gayet çıktığı programda karizmasını bozmamak için de uğraşabilir insan. Ama Sukkie öyle mi? Evet az çok Sukkie’yi bilenler söyleyebilir ki;öyle değil.

Çıktığı programlarda sayısız şebeklik yapabilir. İnsanları güldürebilir her şekilde. Güldürmesinin yanında sevimli suratı,biçimli yüz hatlarıyla gayet biz kızların yüreklerini hoplatadabilir. Bir çok şeyi aynı anda yapıyor canım ya:)

 

Ki programları dışında onu twitterdan takip edenler de bilir. Kendini çok seviyor ve bunu da gösteriyor. İnsanın kendini sevmesi güzel bir şey aslında. Ben bu koreliler sayesinde öğrendim sanırım şu olayı ki; evet megolamanlık var hafiften hatta fazlası da olabilir. Kendini beğeniyor yani. Tatlı da oluyor açıkcası. Ama bu tatlılığının yanında ego yok adamda. O burnu büyük davranıp ‘ben böyle bir insanım,şunu yapmam’ demiyor yani. Egosu tavan yapıp neticelerini oturtamayan yurdum oyuncu ve sanatçıları gibi değiller. Bunu söylerken kendi kendime içerliyorum aslında. Neden insanlar iki ilgi görünce burnu hemen büyüyor da küçük dağları ben yarattım havasında geziyor. Ulan o yüz çevirdiğin hayranların var ya işte onlar sayesinde oradasın sen,farkında mısın? 

Neyse efendim bu konuda diyeceğim daha çok şey olsa da biz Sukkie’den devam edelim. Ne demiştim kendini seviyor,beğeniyor. Mesela twitter’da kendi fotosunu paylaşıyor. Sokakta kendi fotosunu gördüğünde onun önünde fotoğraf çektiriyor:D

Bu çok şeker bir şey değil mi.? Mesela şu alttaki fotoda olduğu gibi.

Image

 

JGS fanlarının da fena taktığı kızılan bir özelliği de var gerçi. Çok feminen bir görüntüye sahip. ‘çocuk kız güzelliğinde doğmuş,o ne yapsın?’ demeyeceğim tabi ki doğru olsa da. Diyorum ben ona ”bebeğim stilistini değiştir bir şey yap,bak ; çok daşsın,yakışıklısın,bir sürü kız peşinde” , ama dinlemiyor beni. Saçı başı bir ara daha fenaydı. Hayır yanı görenin ”kız bu ” demesi çok normaldi,kızıyordum ama içten içe hak veriyordum la. 

bu ne yavrum ya; kıyafetin,saçın başın olmuş mu hiç?

Image

 

Kızlığından utanıyor insan böyle güzel Koreli erkekleri görünce; neyse o konulara pek de girmemek gerekiyor.Kapatalım!

Heh bu insan evladı ne kadar feminen bir görüntüye sahip olsa da dizide vs oyunculuğuyla,o gayet karizmatik ses tonuyla hiç de detirmiyor ki ”kız la bu” diye. O karizmatik ses tonu,oyunculuğu her şeyi unutturuyor.

Uf kalbimi böyle tutuyorsam şu anda demek ki

 

Şu hallerine bayılsam mı ne yapsam bilemedim,kısa saç çok yakışıyor pise. 

Image

Image

 

Gerçeği konuşmak gerekirse uzun saç da çok yakışıyor be..

ImageImage

Gayet karizmatik oluyor saçlarıyla da aslında.. Sorun kıyafetlerde!!Boşuna demiyorum bıraksın imajmaker mıdır nedir onu.. 

Bu nedir Allah aşkına !

Image

 

neyse kızmıyorum,o benim bebeğim. 

Çatlak dedim.Adamdan muzurluk fışkırıyor resmen.

bknz;resimler konuşuyor:D

ImageImage

 

tatlı mısın acabaaaaa

Image

derdin şeker komasına falan sokmak mı?

Image

 

 

işte bir yazımızın sonuna daha geldik. Aslında bıraksanız ben Sukkie konuşurum sabaha kadar.

Öyle çok seviyorum yani..

Çünkü bu sevilmez de ne yapılır bilemedim ben

 

 

 

-bu arada bütün yazılarımda olduğu gibi bu yazıda eklediğim fotolar hariç gifler,bannerler tumblr adresimde daha önce paylaşılmış olan kendi çalışmalarımdır(:

 

Bir Cevap Yazın

