ilkler özel midir hep(Boys Over Flowers)

Evet ilk postumu bu dizi üzerine yazmasaydım eğer üzülürdüm gerçekten..

Kore dizilerini izlemem o kadar sancılı bir dönemdi ki anlatamam:D Zaten bundan bir kaç ay öncesine dayanıyor topu topu. Öyle büyük bir ön yargı,öyle büyük bir ”beğenmeyeceğim kesin” düşüncesi vardı ki bende ;bu resmen güzel çekik gözlülerin şahıslarına karşı da bir antipati oluşturuyordu bünyemde..

Neyse efendim şimdi seviyor muyuz?Seviyoruz..Hem de çok(:

İlk izlediğim korean drama olarak da Boys Over Flowers”dan bahsetmezsek olmaz.

Konusundan bahsetsem mi bilemedim..Aslında bilinen bir dizi ama şöyle bir bahsetmek istiyorum yine de…

Geum Jan Di adında bir kızımız var kendisini Goo Hye Sun unni canlandırır..Bu diziden sonra bu kızı sevmeyen çok varmış aslında ama Jan Di’ye arada ne kadar saydırsam da Hye Sun’u severim ben..Evet mükemmel bir güzelliği yok..Ama gülüşü çok içten bu kızın:)

Bu kızımızın yolu f4 adını verdikleri 4 tane mükemmel erkekten oluşan grupla kesişir ve olaylar olaylar..

Şimdi karakterlerden bahsedersem eğer ; önce sırayı Woo Bin karakterine vermek istiyorum.

Kendisini ben çook ama çok severim..

Şu şekerliğe bakar mısınız

Arada söylediği o aksanlı ingilizce cümleleri olsun,bütün hepsinin peşinden koşturması olsun her şeyini çok seviyordum..

Ayrıca bazı replikleri var ki beni oldukça güldürmüştür ve favori repliklerim arasına girmişlerdir(:

Sahneleri de çok şekerdi.Mesela doğruluk mu cesaretlik mi oynarken bizimkiler;Woo Bin’e ”f4’den biriyle olacak olsan hangisiyle olursun” diye sormuşlardı..O da üçü hakkında muhteşem(:p) tespitlerde bulunmuştu gerçekten:D

Aslında senaristler çok hoş bir karakter ortaya çıkarmışlar, Kim Joon da mükemmel canlandırmış. Fakat bu karaktere dizinin üvey evlat muamelesi yaptılar resmen..

Diğer üçünün kız bakımından 2şer alternatifi oldu dizi boyunca.. Bu şeker insan evladına bir aşkı çok gördüler:( Onu bıraktım bari Special bölümlerde mutlu olsaydı ..Orada da kız ”çok çocuksusun” diyip terketti Woo Bin’imi..Canım seni biz buraya alalıım lütfen,bekleniyorsun(:

Sonra  sırayı ikinci olarak sırayı Ji Hoo‘ya veriyorum..

Kendisi drama arşivimde-ki birkaç ay oldu dediğime bakmayın çok büyük bir arşiv oluşturmuş durumdayım iddialıyım:D- en en ama en nefret ettiğim drama karakteri olmuştur.Cadı anneleri,arabozucu 3.hatunları bile saymıyorum,nefretleri Ji Hoo kadar olamaz.

Ji Hoo diyince tepem atıyor o biçim nefret ediyorum yani..

Bilmiyorum aslında sonradan Jun Pyo ve Jan Di için yardım etti gibi gözükse de gözü hep Jan Di’de kaldı. Son bölümde bile..Son bölümü geçtim bu f4ün youtube videoları çıktı,sevdiği kızları düşündükleri, orada bile Jan Di diye inlemiş..Cık cık cık cık..”Arkadaşının aşkı o oğluuuuummm” diye bağırdım bütün dizi boyunca..

Bilgisayara kafa atma isteği falan uyandırdı bende ciddi ciddi..

Bu karakteri seven de çok var aslında..Ama yok bana göre değil..

Ji Hoo’yu da sevgili Kim Hyun Joong canlandırıyor..

Kendisini uyarıyorum bence saçlarını bir daha sakın turuncuya boyatmasın..Playful Kiss’deki tipini çok seviyorum..Kendisini de aşırı fanı olmamakla beraber bağrıma basabileceğim kişiler arasında görüyorum(: Güzel olan yüzünde de azcık mimik olaymış,oyunculuğu güzel olsaymış iyiymiş diyerek bunu da kapatıyorum..

3.sırayı da f4’ün de 3.sü olarak sayılan çapkın Yi Jung‘umuza verelim..

Kendisini Kim Bum gibi güzeller güzel-evet güzel adam ne denebilir ki- ,aynı zamanda karizmatik,yaşından daha olgun yüz ifadesine sahip bir insan evladı canlandırıyor..

Bu güzel adam bir kere aşık olmuş onunla da yolları ayrılmış ve sonra çapkın bir playboy olmuş çıkmış..

Ruh ikizini arayan Gaeul ile yolları kesişince yavaş yavaş aralarında bir şeyler olmaya başladı.

Ama cidden çok yavaş oldu..Daha tam sevgili bile olamamışlardı aslında..Hep söylenmeyen bir şeyler vardı..Ama dizi bitti..Gerçi Special bölümde evlenme teklifi etti Yi Jung ama…Aması var işte..

Ayrıca Kim Bum ve Kim So Eun’un muhteşem bir kimyası var kesinlikle..

Hayranları onlara ”Seoulmate” demekte kesinlikle haklılar..

İki bıcır bıcır 89lu çıtır birbirine çok yakışmışlardı..Ama Korean Dramalarda hep olan ”çok sevilen 2.çift”e senaristler çok fazla sahne reva görmediler..

Olan sahneler de güzeldi onları da söylemeden geçmeyelim(:

Gelelim esas kızımız Geum Jan Di‘ye..

Başta da demiştim ya ben bu kıza çooook saydırdım diye..Ee malumunuz Jun Pyo’mu az üzmedi..Gerçi son bölümlerde o da aşkı için savaştı hakkını yemeyelim(:

Ama kesinlikle favori bayan karakterlerim arasında olamaz:D

Veee gelelim Gu Jun Pyo‘ya..

Ben bu karakter için söyleyeceğim kelimeleri birleştirip de cümle kuramıyorum resmen:D

Öyle bir şey ki..Dünyada öyle bir insan ile karşılaşsam alıp bağrıma basarım,pamuklara sarmalar sararım,böyle 3 öğün besler 15 öğün severim falan..

Sanırım böyle bir karakter olsa dünyanın en tatlı kişisi falan olabilir..

O derece seviyorum yani nasıl anlatayım ki ben başka:D

Bu insan evladı hödüklerin hödüğü,içinde zorbalık da barındıran,böceklerden,yılanlardan vsden korkan,burnundan çoğu zaman kıl aldırmayan,atasözlerini yanlış bilen,şebelek şebelek gülümseyen(burada yazarın gözlerinden kalpler çıkar) ,bir hediye bile vermeyi beceremeyen,sevgisini belli etmemek uğruna saçma sapan hareketlere de girebilen:D ,aşkı için karın altında saaatlerce bekleyebilen-beni böyle bekleyen bir erkek olsa evlenebilirim o derece:D- tatlı mı tatlı bir karakter işte. Şimdi bu karakter üzerine benim uzuuuuuuuun tahlillerim var..

Öyle böyle değil yazsam blog dolar o biçim yani:D

Sanırım ayrı bir postta sadece Gu Jun Pyo’dan bile bahsedebilirim o derece(:

Neyse efendim bu benim aşık olduğum karakteri canlandıran insan evladı sevgili Lee Min Ho.

Kendisinin peşinden ”oppaa oppaaa” diye dolanabilirim bu güzel insan evladının..

O şebelek gülüşünü saatlerce izleyebilirim mesela..

Ayrıca sevdiğin kıza baktığın gibi bana da baksana gibi bir istekte bile bulunabilirim:P

Kendisi tatlı mı tatlı bir insan evladı zaten ve Gu Jun Pyo rolüne de mükemmel bürünmüş durumdaydı..

Ben ayıla bayıla izledim..

bu kadar Gu Jun Pyo dedim hiç resim eklemeden olmaz..

Son olarak da ben bu çifti çok sevmiştim(:

Çok ayrı kaldılar,saçma sapan şekillerde, ama çok güzel sahneleri de vardı(:

Onlardan da bir kaç kare ekleyerek artık postumuza son verelim değil mi:))

Reklamlar

ilkler özel midir hep(Boys Over Flowers)” üzerine 8 yorum

  1. Neden yoo ji ho yu sevmiyorsun o jandiye bir sey yapmadi bnde goi jun pyodan nefret ediyom cunku benim prensime yani yoo ji hoya kac kere tokat ati o jandi yuzunden

    • sana katılıyorum yoo ji ho hep jandi’nin yanında oldu hep ne derdi varsa yardım etti.Gu jun pyo ise başta jan di’ye çok kötü davrandı.Jan di üzgünken yanında Gu jun pyo değil yoo ji ho vardı.Lee min ho’ya bayılıyorum çok yakışıklı,benim de oppam ama burda kim hyun joong’un hakkını yememek lazım.Bence jandi yoo ji hoo ile birlikte olmalıydı 🙂 🙂 🙂

  2. Lee min hoonun karekterine bayılıyorum.Kıvırcık saçları çok yakışıyor. Ona boys over flowers çok beğenerek izledim yine ekranda görmeyi çok isterim 🙂

  3. Kim hyun joong sakin,sessiz bir yapısı var jan di nin her zaman yanında oldu.Kim bum çok tatlı çok yakışıklı onu çok seviyorum ve lee min hoo ona diycek bişey yok onu çook seviyorum umarım boys over flowersı ekranda tekrar görürüz. 🙂 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s