yeni bir başlangıç..

Bu aralar sürekli kore dizileri hakkında bloglar okuyorum. Bu hoşuma da gidiyor.-başkalarının yorumlarını okumayı her zaman sevmişimdir(:-

Bugün ”ben de bir blog kurayım,ne olur ki” dedim ve gördüğünüz üzere ”kiyoptaaa ” adı ile bir blog kurdum(:

Ne olur ki ama değil mii???

Ne kaybederim ki değil mi??

Blog’da ne paylaşırım ne yaparım bilmiyorum şimdiden söylemek güç..Ama Korelilerle ilgili olacak her şey.Kendimden bahsetmeye,beni anlatmaya ne lüzum var; koreliler hakkında konuşalım yeter(:Bu çekik gözlü şirin insanlar ve dizileri,filmleri hakkında konuşmayı,yorumlaşmayı  gerçekten çok seviyorum. Böyle bir işe kalkışma nedenim de o:)

İlk aklıma isim olarak da ”kiyoptaaa” gelmesi tuhaf ama sevdim..İlk aklına gelenler iyidir:))

yeni bir başlangıç..” üzerine 13 yorum

  1. hoş geldin:D bencede ne kaybedersin ki:D senin gibi benim gibi bu çekik gözlüleri beğenen insanların bi araya gelebilmesi süper bence:P sizdede oluyor mu bilmiyorum ama çevremdeki çoğu kişi ne anlıyosun bunlardan modunda.. o yüzden burada olmak güzel ve sende iyiki gelmişsin:D:D

Bir Cevap Yazın

